ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باقریان: برای جذب بازیکن حساسیت داریم


مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد دو سهمیه باقی مانده لیگ برتری این تیم با حساسیت زیاد پر می شود.

ورزش سه: اصغر باقریان درباره شرایط باشگاه سپاهان در نقل و انتقالات می‌گوید: ما 4 سهمیه لیگ برتری خود را پر کرده ایم. موسی کولی بالی، جلال علی محمدی، طالب ریکانی و فرید بهزادی کریمی 4 بازیکنی هستند که با ما توافق کردند و فصل آینده پیراهن سپاهان را می پوشند. دو سهمیه لیگ برتری مان خالی مانده و قصد داریم و با حساسیت زیاد آن را پر کنیم.

او درباره وضعیت شجاع خلیل زاده عنوان می کند: من از ابتدا گفته بودم که خلیل زاده باید تا پایان فصل برای سپاهان بازی کند. دیروز سازمان لیگ هم در این باره نظر داد و ادعای ما را تایید کرد. به خلیل زاده نیاز داریم و از او  در لیگ شانزدهم استفاده می کنیم.

باقریان درباره برنامه های آینده تیمش می افزاید: من اکنون تهران هستم. از فردا به اصفهان برمی گردم و امور باشگاه را پی می گیرم. اولویت ما طبق لیست ویسی مذاکره با بازیکنان فصل گذشته است.


ویدیو مرتبط :
دکتر باقریان : جذب نخبه های برتر کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار جذب بازیکن جدید در پرسپولیس



 

آخرین اخبار جذب بازیکن جدید در پرسپولیس

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس آخرین شرایط جذب بازیکن جدید را اعلام کرد.

به گزارش جام نیوز به نقل از فارس، جمشید زارع در خصوص آخرین شرایط جذب بازیکنان پرسپولس اظهار داشت: «با توجه به صحبت‌ها و جلسات مکرری که با دنیزلی داشتیم همچنان پرونده مهرداد پولادی، هادی شکوری و محمد رضا خلعتبری برای پرسپولیسی شدن باز است و در حال پیگیری موضوع هستیم. دنیزلی اعلام کرد به جز این نفرات نیاز به جذب بازیکن نداریم و همین بازیکنان کافی هستند.»

وی افزود: «تکلیف علیرضا حقیقی نیز امروز روشن می‌شود. در جلسه‌ای با مسئولان رابین کازان شرکت خواهیم کرد تا تصمیم خود را با توجه به نظر دنیزلی بگیریم. زاید مهاجم جدید ما نیز به زودی به تهران خواهد آمد تا در تمرینات شرکت کند.»