ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه پرسپولیس:آمار شبکه سه در دربی غیرواقعی بود/باید از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کنند!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

باشگاه پرسپولیس:آمار شبکه سه در دربی غیرواقعی بود/باید از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کنند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خواستار توضیح شبکه سه سیما و برنامه فوتبال برتر در خصوص درصد مالکیت توپ اعلام شده در دربی 75 و عذرخواهی آنها شد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی گفت: پس از پایان دربی 75 برنامه فوتبال برتر درصد مالکیت توپ از سوی 2 تیم را اعلام کرد و بر همین اساس عنوان شد تیم استقلال 55 درصد مالکیت توپ را در کل بازی در اختیار داشته و تیم پرسپولیس هم 45 درصد. اعلام چنین آماری با توجه به برتری پرسپولیس در مالکیت توپ برای باشگاه پرسپولیس منطقی و قابل پذیرش نبود.

وی افزود: جالب‌تر اینکه سرمربی محترم تیم استقلال هم در کنفرانس‌های پس از پایان بازی با استناد به همین ارقام از برتری تیمش در تصاحب توپ یاد کرد. برای ما جای سوال دارد که در رسانه ملی این آمار و ارقام غیر واقع چگونه، براساس چه معیارهایی و بر اساس استفاده از کدام نرم افزار ارائه شده و به اطلاع مردم می‌رسد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: این برنامه تلویزیونی باید اعلام کند که چگونه و با چه نرم افزاری 55 درصد مالکیت توپ استقلال را محاسبه کرده و آن را به باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی اش اعلام کند. ما در این باره تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده‌ایم که این برنامه تلویزیونی و شبکه سوم سیما نرم افزار خاصی برای مشخص کردن درصد مالکیت توپ ندارد.

وی گفت: بسیار خوشحال می شویم اگر نرم افزاری دارند آن را به ما ارائه کنند تا جای هیچ شک و تردیدی باقی نماند و به هواداران پرسپولیس نیز بگویند که اگر نرم افزاری هم ندارند ملاک و معیارهای آنها برای اعلام این درصدها چه بوده است.

قدوسی اظهار داشت: در هفته سوم لیگ برتر نیز از سوی همین برنامه تلویزیونی اعلام شد که استقلال در نیمه اول بازی با ذوب آهن 52 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته و ذوب آهن 48 درصد. در پایان همین بازی هم درصد مالکیت توپ استقلال 69 درصد اعلام شد. ارائه چنین آماری یعنی اینکه استقلال در نیمه دوم 86 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته که بسیار عجیب و دور از ذهن به نظر می رسد.

وی یادآور شد: جالب اینکه کادر فنی استقلال در پایان همین بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت نکرده و جالب تر اینکه به آمار ارائه شده از سوی این برنامه تلویزیونی اشاره کرده و تاکید داشته که استقلال 69 درصد مالک توپ بوده است. در حالی که به اعتقاد ما بارسلونا هم با فوتبال تیکی تاکای خود در یک نیمه نمی‌تواند 86 درصد مالک توپ باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امیدواریم مسئولان محترم برنامه فوتبال برتر احساس مسئولیت بیشتری کرده و پاسخگوی سوال و ابهامات باشگاه پرسپولیس باشند. ما خواستار نحوه محاسبه آنها مبنی بر مالکیت توپ 55 درصدی تیم استقلال در دربی 75 هستیم.

وی افزود: به اعتقاد ما این برنامه تلویزیونی در حق مربیان و بازیکنان پرسپولیس و 30 میلیون هوادار این باشگاه اجحاف و کم لطفی کرده و می بایست پس از بررسی همه جانبه عذرخواهی خود را از باشگاه، اعضای تیم و هواداران اعلام نمایند مگر آنکه ثابت کنند با چه معیار درست و نرم افزاری چنین ارقامی را پس از دربی اعلام کرده اند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
کل کل استقلالی ها و پرسپولیسی ها برای دیدار دربی ۷۸

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان:به موفقیت در دربی امیدوارم/توطئه برخی پرسپولیسی‌ها علیه پرسپولیس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به موفقیت در دربی امیدوارم

رویانیان: با قدرت از ژوزه حمایت می‌کنم/توطئه برخی پرسپولیسی‌ها علیه پرسپولیس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ژوزه مربی بزرگی است و من با قدرت از او حمایت می‌کنم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره حضورش در تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: امروز به تمرین پرسپولیس رفتم تا از آخرین وضعیت تیم آگاه شوم. می‌خواهم حس اتحاد، همدلی و رفاقت را در تیم در فاصله چند روز مانده به دربی بیشتر کنم. این یکی از وظایف من در باشگاه پرسپولیس است.

رویانیان با بیان اینکه ناراحت است، تاکید کرد: ناراحتی من مربوط به امروز نیست و از گذشته است و مربوط به کسانی می‌شود که در فصل نقل و انتقالات جلسه گذاشتند و گفتند ما در پرسپولیس مدیر فوتبالی می‌خواهیم. من تاکنون این حرف را نزده بودم؛ ناراحتی من از دست افرادی است که فقط ادعا می‌کنند پرسپولیسی هستند ولی با پول، نفوذ و مصاحبه‌ها به دنبال تخریب روحیه پرسپولیس هستند و در قلب خود می‌خواهند ما موفق نباشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این افراد هیچ ترسی ندارند که تخریب‌ها به بازیکنان ما لطمه بزند، ناراحتی من از این افراد است که می‌خواهند رویانیان موفق نشود. من کسی نیستم که بخواهم موفق شوم یا نشوم اما دوست ندارم پرسپولیس بزرگ ضربه بخورد. آقایانی که مدعی هستند پرسپولیسی‌اند نباید علیه پرسپولیس توطئه کنند.

وی افزود: آقایانی که پرسپولیسی‌اند نباید در این تیم دنبال پنهان‌کاری و علیه مدیرعامل باشگاه باشند. اگر من مدیرعامل باشگاه باشم یا نباشم، فرقی ندارد؛ پرسپولیس بزرگ نباید ضربه بخورد. روزی که به پرسپولیس آمدم گفتم تا‌ آخر عمرم دست از این تیم بزرگ برنمی‌دارم. هرکجای دنیا باشم از پرسپولیس به هر نحوی که امکان دارد حمایت می‌کنم اما در این بین افرادی که فوتبالی‌اند و فقط می‌گویند ما پرسپولیسی‌ایم چرا اینقدر مخفیانه باید ما را بزنند؟

رویانیان یادآور شد: چرا باید در اولین شکست در فصل جاری علیه مربی شورش و موضع‌گیری کنند؟ چرا الان باید دیگران موضع‌گیری کنند که آیا ژوزه باید در پرسپولیس باشد یا نباشد؟ آقایان چرا مخفیانه جلسه می‌گذارید و می‌گویید رویانیان باید از پرسپولیس برود؟ به دنبال چه هدفی هستید؟ نمره من را هواداران باید بدهند.

وی عنوان کرد: من کسی نیستم و از همه چیز مهمتر، پرسپولیس است. اینها نگرانی و ناراحتی‌های چند وقت اخیر من بود که در دلم نگه داشتم. من امروز آمدم تا بازیکنان را از این کارها مطلع کنم و از برخی از اتفاقات‌ها برحذر بدارم.

مدیرعامل پرسپولیس ضمن حمایت مجدد از مانوئل ژوزه به فارس گفت: ژوزه را با تأیید کمیته فنی به پرسپولیس آوردم. اصلا بر فرض که کمیته فنی تشکیل نشده و مانوئل را تأیید نکرده باشد اما من ایشان را به پرسپولیس آوردم و پای او می‌ایستم و از وی با قدرت حمایت می‌کنم.

رویانیان اضافه کرد: شما به عملکرد مانوئل در چند سال قبل توجه کنید. 20قهرمانی در 12سال مگر مسئله‌ کوچکی است؟ 6 دوره در لیگ قهرمان شده و در جام‌های حذفی دو قهرمانی دارد، عنوان سومی جام باشگاه‌های جهان را دارد و با تیم خود رئال مادرید را شکست داده و 4 قهرمانی در سوپرلیگ دارد. 4 قهرمانی در جام باشگاه‌های آفریقا هم در کارنامه ژوزه دیده می‌شود. ژوزه در سال 2009 مرد سال فوتبال پرتغال شده، آیا این کارنامه بدی است؟ او در سال 2006 بهترین مربی قاره آفریقا شده، اینها مسأله کوچکی است؟

وی گفت: ژوزه با این کارنامه به ایران آمده و آیا شایسته است که در اولین بازی با این شکل به او بتازند و همچنان ادامه بدهند؟ قطعاً ژوزه از نتایج راضی نیست. من می‌توانم این افراد را تا حدودی به شما معرفی کنم، اینها استقلالی نیستند که ما را می‌زنند حداقل می‌توانم همین حرف را بزنم. مردم خودشان می‌دانند چه کسانی دنبال چه اهدافی هستند اما باز هم می‌گویم اینها استقلالی نیستند. استقلالی‌ها با ما در زمین بازی رقابت می‌کنند، کری می‌خوانند اما دست به این کارها نمی‌زنند. رقیب اصلی ما در فوتبال ایران، استقلال است اما آنها ما را نمی‌زنند. افرادی این کار را می‌کنند که از خودمان هستند. فقط باید در این شرایط بگویم متأسفم.

وی در پاسخ به این سؤال که با این شرایط چقدر به موفقیت در دربی روز جمعه امیدوار هستید، گفت: خیلی امیدوارم در دربی موفق شویم. من با قدرت می‌گویم به موفقیت در دربی امیدوارم.

رویانیان درباره حضور حمید استیلی در تمرین امروز پرسپولیس گفت: شب گذشته جلسه بسیار خوبی با استیلی داشتم و با او مشورت کردم. برخی از پرسپولیسی‌ها دلسوز تیم ما هستند و همیشه سعی می‌کنم با آنها دور یک میز بنشینم. برخی از پیشکسوتان از ما و پرسپولیس حمایت کرده‌اند و من از آنها تشکر می‌کنم. پیشکسوتانی که عاشق پرسپولیس هستید؛ من از شما که دلسوزانه صحبت‌های خود را انجام می‌دهید تشکر می‌کنم اما متأسفانه برخی پشت پرده‌ها هم وجود دارد که برخی‌ از آن بی‌خبرند. امروز استیلی آمد تا به بازیکنان ما روحیه بدهد و به آنها خسته نباشید بگوید.

مدیرعامل پرسپولیس درباره دعوت علی کریمی به باشگاه گفت: چنین موضوعی نبوده و ما کریمی را نمی‌خواهیم که با او برخورد کنیم. کریمی کاپیتان پرسپولیس است و باید مثل همیشه ظرف امروز و فردا با او خصوصی صحبت کنم. این مسئله حادی نیست.

رویانیان در پایان درباره دستیار ایرانی مانوئل ژوزه گفت: سه گزینه داریم و در حال صحبت کردن با ژوزه هستیم. ایشان باید نظر نهایی را اعلام کند و در صورت موافقت وی اسم یکی از این مربیان را اعلام خواهیم کرد، مهمترین مسئله این است که ژوزه در این باره نظر بدهد./فارس