ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازی‌های تظاهرگونه بس است



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی

 
 اخبارورزشی - بازی‌های تظاهرگونه بس است
کروش: قرار نیست سرمربی آفریقای جنوبی شوم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید دوست دارد در ایران کار کند اما در برنامه های آینده فدراسیون فوتبال جایی ندارد.

پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش، کارلوس کروش در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این اردو اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما سه بازی تدارکاتی را انجام دادیم و این فرصت را بدست آوردیم که به همه بازیکنان میدان بدهیم تا آنها هم این فرصت را داشته باشند که بجنگند و قابلیت‌های خود را به ما نشان بدهند تا ما از میان آنها لیست نهایی تیم ملی را انتخاب کنیم. البته در سه بازی تدارکاتی که آنجام دادیم نگرش جدید تاکتیکی که در نظر داشتیم را هم مورد آزمایش قرار دادیم.

وی همچنین افزود: این 28بازیکنی که در اردو حضور داشتند؛ تلاش کردند تا با تعهد کامل نسبت به تیم ملی قابلیت های خود را نشان دهند. ملت ایران باید به این بازیکنان افتخار کنند. من از عملکرد آنها رضایت کامل دارم.

وی درباره مصدومیت هاشم بیگ زاده نیز گفت: هاشم بیگ‌زاده در برزیل تحت بررسی دقیق و سطح بالا قرار گرفته است. البته چند مورد مصدومیت خفیف هم در تیم داشتیم که من به خاطر مسائل پیشگیرانه به چند بازیکن بازی ندادم.

سرمربی تیم ملی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا لیست 23نفره مسافر برزیل را انتخاب کرده است، اظهار کرد: مسلما امروز تمام روز را به بررسی مجدد بازیکنان اختصاص خواهم داد و عملکرد آنها را به طور دقیق آنالیز خواهم کرد زیرا برای انتخاب بازیکنان نهایی باید یک تعادل در تیم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: قبل از شروع بازی های جام جهانی یک بازی دوستانه مقابل تیم ترینیداد و توباگو در کشور برزیل برگزار خواهیم کرد و بعد برای بازی مقابل نیجریه آماده می‌شویم. بازی نیجریه حکم تمام جام جهانی را برای ما دارد. نیجریه در بازی دوستانه مقابل اسکاتلند در شرایطی که 7بازیکن اصلی خود را نداشت، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. البته ما هم با انگیزه بالا و با انجام یک بازی تیمی منسجم، امیدوار خواهیم بود که عملکرد خوبی مقابل نیجریه داشته باشیم.

کروش در ادامه درباره انتشار خبری از سوی رسانه های آفریقایی مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای هدایت تیم ملی این کشور با او به توافق رسیده است، گفت: من درمورد انتشار این خبر اطلاعی نداشتم و وقتی این خبر را شنیدم شگفت‌زده شدم. باید بگویم این خبر صحت ندارد و قرار نیست فردا درباره هدایت تیم ملی آفریقا تصمیم بگیرم.

وی همچنین در واکنش به صحبت‌های علی کفاشیان مبنی بر این که در چند نوبت با کروش برای تمدید قرارداد مذاکره کرده است، اظهار کرد: 10ماه است که می‌شنوم با من مذاکره شده است و در باره این موضوع صحبت کرده ام و در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست. اما باید بگویم در 10 ماه گذشته به غیر از یک جلسه هیچ صحبتی با من در مورد تمدید قراردادم نشده است. در حال حاضر که تا شروع جام جهانی 15 روز مانده است فقط باید به دنبال آماده سازی تیم ملی باشیم و زمان این نیست که بخواهیم بازی های تظاهر گونه را ادامه بدهیم. عملکرد فدراسیون در 10 ماه گذشته بسیار شفاف نشان داد که من جزو برنامه های آینده فدراسیون نیستم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از دوست دارد به عنوان سرمربی تیم ملی به کارش در فوتبال ایران ادامه دهد، خاطرنشان کرد: در 10ماه گذشته من از علایق و میل باطنی خودم برای کار کردن در ایران صحبت کرده ام. دیگر نمی‌خواهم این بازی را ادامه دهم فقط می‌خواهم تمرکزم روی بازی با نیجریه باشد.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
هلالی:بس یه یاعلی بس یه یاعلی برای دلا به دریا زدن / بس یه یاعلی بس یه یاعلی قدم توی قلب زهرا زدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیرعبداللهیان: عربستان در حال بازی با موضوع آتش‌بس در یمن است



اخبار,اخبار سیاست  خارجی, حسین امیرعبداللهیان

معاون وزیر خارجه ایران تاکید کرد: سعودی با اعمال خطای استراتژیک در حمله به یمن با آتش بازی کرد و اکنون در حال بازی با موضوع آتش‌بس در این منطقه است.

حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با  ایسنا ، افزود: شرایط انسانی در یمن فاجعه‌آمیز است و باید همه به مردم یمن و سازمان ملل در توقف تجاوز و رفع محاصره انسانی کمک کنند.

او با بیان این‌که بحران یمن صرفاً راهکار سیاسی دارد، تصریح کرد: تهران تداوم توسل به زور در یمن را عامل تشدید فزاینده ناامنی و گسترش تروریست در منطقه می‌داند.

امیرعبداللهیان با بیان این‌که بازگشت به راهکار سیاسی در منطقه و یمن به نفع همه بازیگران داخلی و کشورهای منطقه است، افزود: جریانات سیاسی موثر و گروه‌های یمنی با برخورداری از درک بالای سیاسی ضمن مبارزه جدی با تروریسم از راهکار و گفت‌وگوی ملی و توافق یمنی- یمنی و تلاش‌های سازمان ملل حمایت می‌کنند.

با وجود اعلام آتش‌بسی که به صورت یک‌جانبه از سوی عربستان در یمن اعلام شده، حملات جنگنده‌های سعودی به یمن و ریختن خون مردم بی‌دفاع این کشور هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، یک منبع امنیتی تصریح کرد جنگنده‌های ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان حملات خود را به استان‌های مختلف یمن ادامه دادند که طی آن چندین تن کشته و زخمی شدند.

او تصریح کرد که جنگنده‌های سعودی در دو حمله یک مرکز درمانی در استان حجه را هدف قرار دادند که به کشته شدن یکی از داوطلبان کمک‌رسانی و تخریب کامل این واحد درمانی انجامید.

وی اعلام کرد که نیروهای متجاوز سعودی با توپخانه شهر حرض و مثلث عاهم در صعده را نیز هدف قرار دادند و جنگنده‌های سعودی نیز در آسمان این منطقه به پرواز درآمدند. نیروهای سعودی هم‌چنین با توپخانه و موشک مناطقی را در استان حجه هدف قرار دادند.

این منبع عنوان کرد که جنگنده‌های سعودی بیش از 50 حمله هوایی به مناطق العریش و دارسعد داشته و در چند حمله هوایی مناطق مختلفی در شهر تعز را نیز هدف قرار دادند.

در همین حال ژوهانس وان دیر، هماهنگ‌کننده سازمان ملل در امور انسانی در یمن خاطرنشان کرد که در درگیری‌ها در این کشور که از بیش از چهار ماه قبل در جریان است بیش از 23 هزار یمنی کشته و زخمی شده‌اند.

این مسوول سازمان ملل خاطرنشان کرد: خسارت‌هایی که به زیرساخت‌های حیاتی در تمامی نقاط کشور از جمله مدارس، بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، اسکله‌ها، مساجد و ساختمان‌های مسکونی وارد شده است، امری غیرقابل قبول بوده و با تمامی قوانین مربوط به مسوولیت‌ طرف‌های درگیر براساس قوانین انسانی بین‌المللی مغایرت دارد.

او خاطرنشان کرد که پیامدهای انسانی درگیری‌ها در یمن فاجعه‌بار است و غیرنظامیان بهای سنگینی را می‌پردازند.

هماهنگ‌کننده سازمان ملل در امور انسانی یمن از جامعه بین‌الملل، نهادها و کشورهای حامی خواست تا در برآورده کردن درخواست اخیر سازمان ملل جهت حمایت از اقدامات انسانی در یمن ظرف سال جاری میلادی سریع‌تر عمل کنند.

وی افزود که تنها 15 درصد از 1.6 میلیارد دلار لازم جهت اقدامات انسانی در یمن ظرف سال 2015 به دست سازمان ملل رسیده است.گ


  اخبار  سیاست  خار جی -  ایسنا