ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکن استقلال مادام العمر محروم شد؟!


رئیس کمیته اخلاق گفت: هنوز درباره رسیدگی به وضعیت کرار جلسه‌ای تشکیل نشده است که بخواهیم رای صادر کنیم.

جام نیوز: علی اکبری محمدزاده درباره شایعه محرومیت مادام العمر جاسم کرار اظهار داشت: باید بگویم که هنوز درباره مسئله کرار جلسه‌ای تشکیل نشده است که بخواهیم رای صادر کنیم این بازیکن هنوز به کمیته اخلاق نیامده و به همین خاطر فعلا نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم اما هر زمان که آمده ما هم می‌توانیم در مورد آن نظر قطعی بدهیم.

وی بیان کرد: تمام صحبت‌هایی که در خصوص محرومیت مادام العمر کرار از حضور در لیگ ایران عنوان می‌شود از جانب ما نیست و ما به هیچ عنوان چنین تصمیمی در مورد او نگرفته‌ایم. این صحبت‌ها گمانه زنی بیش نیست و اینگونه اخبار را تکذیب می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
کربلایی مجید جهانگیری - مادام العمر کرب و بلایی ام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر علی اکبری مادام العمر محروم شد



اخبار,امیر علی اکبری


اخبار ورزشی - امیر علی اکبری مادام العمر محروم شد

امیر علی اکبری به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش، مادام العمر از کشتی محروم شد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی کشتی اعلام کرد دوپینگ امیر علی اکبری که در مسابقات جهانی 2013 قهرمان 120 کیلوگرم جهان شد، مثبت بوده و محرومیت مادام العمر برای وی صادر شده است. به دلیل این که علی اکبری برای دومین بار متهم به دوپینگ شده است، محرومیت مادام العمر برایش صادر شده است.

فیلا ماده ممنوعه موجود در تست علی اکبری را استروئید آنابولیک اعلام کرده است.

با این وضعیت مدال طلای وی در مسابقات جهانی بوداپست پس گرفته می شود و کشتی ایران یکی از سرمایه های ارزشمندش را از دست می دهد.

در فهرست جدید کشتی گیران دوپینگی که از سوی فیلا اعلام شده نام 10 کشتی گیر به چشم می خورد که پنج نفر آن از روسیه هستند اما به جز علی اکبری، سایر دوپینگی ها چهره سرشناسی نیستند.
اخبار ورزشی - ایسنا