ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکنان استقلال پاداش ویژه گرفتند



اخبار,اخبارورزشی,بهرام افشارزاده


 اخبار ورزشی  - با توجه به کسب نتایج بسیار خوب
بازیکنان استقلال پاداش ویژه گرفتند

بهرام افشارزاده با توجه به کسب نتایج بسیار خوب و درخشان تیم امید استقلال در فصل جاری بازیکنان این تیم پاداش گرفتند.

به گزارش  از سایت رسمی باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده با توجه به کسب نتایج بسیار خوب و درخشان تیم امید استقلال در فصل جاری، با تشکر از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم امید استقلال دستور به پرداخت پاداش ویژه به این مجموعه را صادر کرد و این پاداش روز گذشته به حساب بازیکنان واریز شد.


امیدهای استقلال،در این فصل با مدیریت رضا صادق پور و سرمربی گری سیروس دین محمدی وضعیت مطلوبی دارد و از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ امیدها به شمار می رود.

 اخبار ورزشی  - کاپ


ویدیو مرتبط :
قهرمانی استقلال سال84-85 همراه با مصاحبه با بازیکنان استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنان استقلال سکه پاداش گرفتند


بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل سه پیروزی متوالی سکه پاداش گرفتند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از سه پیروزی متوالی در نیم‌فصل دوم مقابل سپاهان، سایپا و پیکان هر کدام یک سکه بهار آزادی پاداش دریافت کردند.

البته این پاداش از سوی باشگاه استقلال نبود و یکی از دوستان امیر قلعه‌نویی به دلیل این سه پیروزی متوالی این پاداش‌ها را برای بازیکنان در نظر گرفت.

بهرام افشارزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد به محض تأمین بودجه به خاطر این سه برد متوالی به بازیکنان و کادر فنی پاداش خواهد داد.