ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت های تاریخی استقلال در آسیا/امیدواری برای بازی مقابل اف سی سئول



جام باشگاههای آسیا,تیم استقلال

بازگشت های تاریخی استقلال در آسیا/امیدواری برای بازی مقابل اف سی سئول

 تیم استقلال تهران سابقه جبران 3 شکست خود در مراحل حذفی مسابقات آسیایی را در کارنامه دارد و امیدوار است در بازی روز چهارشنبه برای چهارمین بار موفق به انجام این کار بشود.

 تیم استقلال تهران در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سئول کره جنوبی حداقل 2 گل بزند تا بازی را به وقت اضافی و ضربات پنالتی بکشاند. استقلالی ها سابقه جبران 3 شکست خود را در مراحل حذفی مسابقات آسیایی دارند:

- در مرحله یک هشتم نهایی جام در جام آسیا 97-1996 تیم استقلال در شهر نمنگان ازبکستان 4-1 مغلوب نوف باخور شد تا حذف این تیم قطعی به نظر برسد، اما در بازی برگشت این تیم در آزادی با 3 گل نوف باخور را شکست داد و با توجه به یک گل زده در خانه حریف صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد.

- در مرحله یک شانزدهم نهایی جام در جام آسیا 01-2000 تیم استقلال در ابوظبی به مصاف الوحده امارات رفت و با نتیجه 3-2 شکست خورد. این تیم یک هفته بعد در اولین روز پاییز 1379 در آزادی با درخشش فرهاد مجیدی که 2 گل زد، 4- صفر تیم ضعیف الوحده را شکست داد و گام به مرحله بعد گذاشت.

- در مرحله حذفی جام باشگاههای آسیا 02- 2001 تیم استقلال در جده به مصاف الاتحاد رفت و 3-2 شکست خورد. بازی برگشت دو تیم در یک روز سرد زمستانی در آزادی برگزار شد و بعد از اینکه هر دو تیم یک گل زدند، حساسیت بازی به اوج خود رسید. اما ضربه سر تماشایی نیکبخت واحدی که حساس ترین و مهم ترین گل خود را برای این تیم زد باعث شد تا استقلال 2-1 پیروز و راهی مرحله بعدی شود.

اما تفاوتی که این 3 بازی با دیدار روز چهارشنبه دارند این است که استقلال در همه بازی های رفت مقابل حریفانش گل زده بود و در دو بازی مقابل نوف باخور و الاتحاد با قانون گل زده در خانه حریف صعود کرد. ضمن آنکه سئول کره جنوبی تیمی متفاوت با آن تیم ها و نسبتاً حرفه ای است. /خبر آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
تیر خلاص اف سی سئول به استقلال در سئول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب استقلال برای بازی با اف سی سئول


ترکیب تیم استقلال برای دیدار با اف سی سئول اعلام شد.

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم استقلال برای دیدار با اف سی سئول اعلام شد.

 تیم استقلال با ترکیب زیر به مصاف اف سی سئول کره خواهد رفت.

سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی،حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده،احمد جمشیدیان،خسرو حیدری، ساموئل،پژمان نوری، فرهاد مجیدی و سیاوش اکبرپور.