ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت بازیکنی که سرطان را شکست داد



اخبار,اخبارورزشی,خوناس گوئیترز

بازیکنی که با انگیزه و اراده بیماری سرطان را شکست داد دوباره به زودی به میادین برمی گردد.

 به گزارش جام جم، خوناس گوئیترز مدافع آرژانتینی نیوکاسل انگلیس سال گذشته میلادی متبلا به بیماری سرطان پروستات شد. خودش می گوید زمانی که فهمید به این بیماری مبتلا شده است بسیار گریه کرد اما پس از مدتی انگیزه خود را با کمک خانواده و هم تیمی هایش بازیافت و تصمیم گرفت برای معالجه راهی کشورش آرژانتین شود.

گوئیترز 33 ساله در دو مرحله سخت و طاقت فرسا بیماری سرطان را شکست داد و اکنون با پشت سر گذاشتن این بیماری سخت آماده بازگشت به میادین است. جان کارور مربی نیوکاسل در این باره گفته که گوئیترز شاید در بازی های آینده نیمکت نشین باشد اما احتمال بازی کردن وی هم وجود دارد.


 اخبار ورزشی  -  جام جم 
 


ویدیو مرتبط :
بازیکنی که در ۱۱ بازی پیاپی گل زد و رکورد شکست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این بازیگر جوان با شکست دادن سرطان به صحنه تئا‌تر باز می‌گردد + عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این بازیگر جوان با شکست دادن سرطان به صحنه تئا‌تر باز می‌گردد + عکس

تئاتر - مجید بهرامی، بازیگری که سال گذشته با بیماری سرطان استخوان دسته پنجه نرم کرد و بر آن پیروز شد، بار دیگر به صحنه تئا‌تر باز می‌گردد.

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر تئا‌تر و سینما، آخرین بار سال 1389 در نمایش «عجایب‌المخلوقات» با کارگردانی رضا ثروتی بازی کرده بود که از ابتدای خرداد بار دیگر در تماشاخانه ایرانشهر با همین نمایش روی صحنه می‌آید.

بهرامی بازی در فیلم‌ها‌یی‌ چون «بدرود بغداد»، «گیلانه»، «دانه‌های ریزه برف» و نمایش‌هایی از جمله «سیاه‌ها»، «خانه‌ای در گذشتهٔ ما» و «عشق آباد» را در کارنامه هنری‌اش دارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بهرامی سال گذشته را در بستر بیماری گذراند که پس از اعزام به آلمان، با بهبودی به ایران بازگشت

شامگاه شنبه در جشن انجمن بازیگران که در تئا‌تر شهر برگزار شد، این هنرمند مورد تقدیر قرار گرفت و در سخنانی، بهبودی خود را نتیجه تلاش و کمک هنرمندان و دعای خیر مردم دانست.

در نمایش «عجایب المخلوقات» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا ثروتی، علاوه بر مجید بهرامی، بازیگرانی چون مرتضی اسماعیل کاشی، علیرضا قربانی، پانته‌آ پناهی‌ها، اصغر پیران، یاسر خاسب، بیژن سراجی، رامین سیاردشتی، فرزین نوبرانی و شیما می‌رمحمدی بازی می‌کنند.

این نمایش به همراه کار دیگر رضا ثروتی با عنوان «مکبث» روی صحنه خواهد رفت./خبرآنلاین