ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازگشت اجباری داوید لوئیز به پاریس


در حالی که در مورد بازگشت داوید لوئیز به پاریس پس از حوادث تروریستی سه روز پیش این شهر، تردیدهایی وجود داشت، در نهایت او ساعاتی پیش وارد پاریس شد.

ورزش سه: در حالی که در مورد بازگشت داوید لوئیز به پاریس پس از حوادث تروریستی سه روز پیش این شهر، تردیدهایی وجود داشت، در نهایت او ساعاتی پیش وارد پاریس شد.

این تردیدها زمانی بیشتر شد که لوئیز در پایان بازی تیم های ملی برزیل و آرژانتین به خبرنگاران گفت که اگر دست خودش بود به فرانسه برنمی گشت. لوئیز به دلیل اخراج در این بازی، مسابقه برزیل و پرو را از دست داده بود و قاعدتا باید به فرانسه بازمی گشت.

ساعتی پیش، این مدافع ارزشمند در توئیتر خود خبر از بازگشتش به پاریس داد تا خیال هواداران پاری سن ژرمن راحت شود. او خطاب به پاریسی ها نوشت:" همین الان وارد پاریس شدم و به زودی راهی زمین تمرین خواهم شد."

لازم به ذکر است که در نتیجه حوادث تروریستی روز جمعه پاریس، 129 نفر کشته و بیش از 300 نفر نیز زحمی شدند.


ویدیو مرتبط :
دلقک بازی های داوید لوئیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوئیز: تمایلی برای بازگشت به پاریس ندارم


مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن از حملات تروریستی جمعه شب شهر پاریس شوکه شده است.

خبرگزاری تسنیم: داوید لوئیز که در حال حاضر در اردوی تیم ملی برزیل برای شرکت در مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی 2018 به سر می‌برد، با اشاره به حملات تروریستی جمعه شب پاریس که نزدیک به 130 نفر را به کام مرگ کشاند و ده‌ها نفر هم زخمی شدند، گفت: نامزد و برخی از دوستان و اقوام من در پاریس زندگی می‌کنند. همه آنها بابت این اتفاق ناراحت هستند و ترسیده‌اند. نمی‌دانم باید چه کار کنم و اینکه آیا به پاریس بازخواهم گشت یا خیر؟! بازی کردن برای پاری‌سن‌ژرمن وظیفه من است، ولی اگر با من باشد، تمایلی برای بازگشت به پاریس ندارم.

داوید لوئیز پس از بازی بامداد چهارشنبه برزیل مقابل پرو در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 راهی پاریس خواهد شد تا PSG را در بازی هفته آینده‌اش مقابل لوریان در چارچوب مسابقات لوشامپیونه فرانسه همراهی کند. این در حالی است که رویدادهای ورزشی این هفته پاریس در پی حملات تروریستی به این شهر که گروه داعش مسئولیت آنها را بر عهده گرفته، لغو شده است.