ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازتاب عذرخواهی کفاشیان از مسی



اخبار,اخبار ورزشی,عذرخواهی علی کفاشیان از مسی


اخبار ورزشی  - بازتاب عذرخواهی کفاشیان از مسی

عذرخواهی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران از لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین در خبرگزاری رسمی این کشور بازتاب یافت.

دوشنبه شب گذشته و در بخشی از برنامه نود، علی کفاشیان روی خط تلفن این برنامه آمد و ضمن عذرخواهی از لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین، اعلام آمادگی کرد تا فدراسیون فوتبال ایران برای دلجویی از این بازیکن، هدایایی را در روز تولدش ارسال کند.

تعدادی از مردم ایران بعد از همگروهی تیم ملی ایران با آرژانتین در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل روی صفحه شخصی لیونل مسی به این بازیکن اهانت کردند که این حرکت از سوی کارشناسان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

خبرگزاری رسمی آرژانتین امروز چهارشنبه و پس از انعکاس خبر عذرخواهی علی کفاشیان در روزنامه تهران تایمز،  این مطلب را منعکس و تاکید کرد که بسیاری از مردم ایران هم از این توهین‌ها در صفحه مسی عذرخواهی کرده‌اند.
اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی جمشید مشایخی از مسی در برنامه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان پس از عذرخواهی از مسی ها: خواهش می کنم با انتقال پولادی موافقت کنید



 

 

 

محمد رویانیان

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «تا آخرین لحظه منتظر تغییر نظر مسئولان باشگاه مس کرمان برای انتقال مهرداد پولادی می‌مانیم.»

به گزارش جام نیوز به نقل از فارس، محمد رویانیان درباره شرایط مهرداد پولادی اظهار داشت: «باید از مسئولان تیم خوب و مردمی مس کرمان عذرخواهی کنیم اما از آنها خواهش می کنیم با توجه به وضعیت پرسپولیس با این انتقال موافقت کنند.»

وی افزود: «پس از مشکلاتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که باید برای استحکام بخشیدن به خط دفاعی خود مهرداد پولادی را جذب کنیم. دنیزلی هم روی جذب این بازیکن تاکید داشت. دلیل اصلی این موضوع حضور موفق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و رفع کمبودها است.»

رویانیان خاطرنشان کرد: «انتظار این بود به خاطر مسایل و عرق ملی، دوستان ما در مس کرمان به ما کمک کنند تا در آسیا نماینده سرفرازی برای ایران اسلامی باشیم. در این بین حاضر بودیم پیشنهاد آنها را هم عملی کنیم که تا این لحظه امکان پذیر نشده است. احترام خاصی برای مردم با غیرت، باشرف و ارزشمند کرمان قائلم و فکر می کردیم همه دست به دست هم می دهند تا این انتقال به خوبی و خوشی انجام شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: «امیدوارم با کمک مردم خونگرم و مسئولان مس کرمان این امکان فراهم شود و این انتقال صورت گیرد. تا لحظه آخر منتظر می مانیم. قطعا اگر کرمانی ها با این موضوع موافقت کنند کمک بزرگی به نماینده ایران در لیگ قهرمانان اسیا انجام داده اند. البته مواردی دیگر هم در خصوص این انتقال وجود دارد که در آینده آن را اعلام خواهم کرد.»

مهلت نقل و انتقالات نیم فصل امروز به پایان می رسد.