ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسلونا مسی را می فروشد



اخبار ,اخبار ورزشی ,لیونل مسی

 

اخبار ورزشی - ادعای یک روزنامه اسپانیایی

بارسلونا مسی را می فروشد

لیونل مسی، بارسلونا، تیمی که از ابتدای دوران حرفه ای اش در آن بازی کرده را ترک می کند؟ ساده ترین پاسخی که می توان به این سوال داد این است که احتمال آن بسیار ضعیف است، حداقل در آینده ای کوتاه مدت.

 با این حال طبق گزارشی که روزنامه « ال اکونومیستا » اسپانیا نوشته برخی از مدیران بارسلونا در اندیشه این مورد هستند تا در را برای خروج مسی از بارسلونا باز کنند. به عقیده این افراد مسی این اواخر تمرکزش را از دست داده است و حتی در شکست های بایرن مونیخ در لالیگا هم بی تاثیر نبوده است.

 

این شایعه در شرایطی سر زبان ها می چرخد که بارسایی ها برای تمدید قرارداد مسی هم به مشکل برخورده اند؛ موردی که قرار بود دو ماه پیش نهایی شود ولی هنوز کش و قوس های فراوانی دارد و به نظر می رسد مسی برای افزایش دستمزدش در بارسا با مشکل جدی ای مواجه شده است.

حق فسخ قرارداد 250 میلیون یورویی
مسی اگرچه در این فصل در پاره ای از اوقات مصدوم بوده ولی سعی کرده تا آنجا که می تواند فرم ایده آلش را حفظ کند؛ او 20 بازی در لالیگا برای بارسا انجام داده و 15 گل زده است. این در شرایطی است که در این فصل کلا 31 بازی در همه رقابت ها برای بارسا کرده که در این مدت هم 27 بار دروازه رقبا را باز کرده است و این روزها هم فعلا چهارمین گلزن برتر اروپاست. این در شرایطی است که مسی دو ماه مصدوم بوده و فرصت بازی کردن را از دست داده است.


به گزارش تدبیر و به نقل از رسانه های اسپانیایی موردی که این سران بارسا را به فکر فروش این ستاره آرژانتینی انداخته رقم فسخ قرارداد این بازیکن است که 250 میلیون یوور است. این مبلغ تقریبا دو برابر و نصف مبلغی است که گران قیمت ترین بازیکن دنیا را با آن جابجا کرده اند. بارسا اگر اجازه بدهد مسی این تیم را ترک کند می تواند ضمن شکستن این رکورد پول قابل توجهی به جیب بزند و با این پول چندین بازیکن سطح اول را به بارسا بیاورد.

پای من سیتی و پاری سن ژرمن در میان است
اگرچه در ابتدا تصور می شد که این مبلغ فسخ قرارداد باعث می شود باشگاهی به فکر خریدن مسی نباشد با این حال خبر می رسد که دوباشگاه متمول من سیتی و پاری سن ژرمن حتی به صورت رسمی به باشگاه بارسلونا اعلام کرده اند حاضر به پرداخت این مبلغ هستند. حالا بارسایی ها به صرافت افتاده اند که کدام گزینه را انتخاب کنند: خریدن سه یا 4 بازیکن فوق العاده دنیا یا داشتن مسی در ترکیب تیمشان.
اخبار ورزشی - تدبیر

 


ویدیو مرتبط :
تیم بارسلونا در سال 2012-گل های تیم بارسلونا در آن فصل-حکات زیبا و بسیاز زیبا از مسی-ژاوی ویا و فابرگاس و غیره-و صحنه جا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا 3 – اسپارتاک مسکو 2: مسی بارسا را نجات داد!+سایر نتایج لیگ قهرمانان اروپا



بارسلونا 3 – اسپارتاک مسکو 2: مسی بارسا را نجات داد!

مهاجم آرژانتینی دو گل دیرهنگام زد تا تیمش را از شکست برهاند و به برد برساند.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل – بارسلونا بازگشتی پرهیجان داشت و باخت دو بر یک در نوکمپ به اسپارتاک مسکو را به برد سه بر دو تبدیل کرد.

کریستین تی‌یو در ترکیب ثابت بارسا قرار گرفته بود و در دقیقه 14 گل‌زنی کرد. او از مدافع مستقیم خود گذشت و فرصت آن را یافت که توپ را به گوشه دورتر دروازه بزند. لحظاتی پیش، جرارد پیکه مصدوم شده و جای خود را به الکس سونگ داده بود.

دقایقی بعد اسپارتاک با اشتباهات پیاپی بازیکنان بارسا به گل رسید. امنیکه از خاویر ماسچرانو گذشت و توپ را سانتر کرد. سونگ نتوانست توپ را بزند و دنی آلوز، در حالی که هیچ فشاری هم روی او نبود توپ را با بغل پا وارد دروازه خودی کرد!

بارسا سپس کنترل بازی را کاملا در دست گرفت اما نمی‌توانست موقعیت‌های چندانی ایجاد کند. در دقیقه 59 بود که رومولو با پاس عالی آدین مک‌گیدی از آدریانو گذشت و دروازه ویکتور والدس را گشود.

اما بارسا در دقیقه 72 به گل تساوی رسید. تی‌یو از دو مدافع گذشت و توپ را به مسی سپرد و او هم در مقابل دروازه خالی کار آسانی را انجام داد و گل زد.

مسی در دقیقه 80 گل دیگری زد. او این بار در تیر دورتر سانتر الکسیس سانچس را به گل تبدیل کرد.

بارسا در نهایت کار آسانی برای حفظ برتری پیش رو داشت چون اسپارتاک به دلیل دفاع در طول بازی بسیار خسته‌تر از آن بود که واکنشی نشان دهد.

سلتیک و بنفیکا هم در دیگر دیدار این گروه به تساوی بدون گل رسیدند./گل

 

نتایج کامل روز دوم مسابقات


گروهE

چلسى انگلیس2  - 2 یونتوس ایتالیا
شاختاردونتسک اوکراین 2-   0نورسلند دانمارک

گروهF
لیل فرانسه1 -   3باته بورسیف بلاروس

بایرن مونیخ آلمان 2-   1والنسیا اسپانیا


گروهG
سلتیک اسکاتلند0 - 0 بنفیکا پرتغال

بارسلونا اسپانیا3 -  2  اسپارتاک مسکو روسیه

گروهH
منچستریونایتد انگلیس1 - 0 گالاتسراى ترکیه

اسپورتینگ براگا پرتغال0 - 2کلوژ رومانی

ورزش3