ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باخت خانگی وستهام در هفته بیست‌و‌هفتم


هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس با شکست خانگی شاگردان سم آلاردایس برابر کریستال‌پالاس شروع شد.

خبرگزاری تسنیم: هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16:15 امروز (شنبه) با انجام دیداری بین دو تیم وستهام و کریستال‌پالاس آغاز شد. این بازی که در حضور 34 هزار تماشاگر در خانه وستهام برگزار شد با شکست 3 بر یک این تیم خاتمه یافت. کریستال‌پالاس در این دیدار توسط گلن مورای (41 و 63) و اسکات دان (51) به گل رسید و تک‌گل وستهام را انر والنسیا در دقیقه 76 به ثمر رساند.کریستال‌پالاس در حالی پیروز این میدان لقب گرفت که از دقیقه 71 در پی اخراج گلن مورای 10 نفره بازی کرد.

شاگردان آلن پاردو با این پیروزی خارج از خانه 30 امتیازی شدند و به رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کردند. وستهام هم 39 امتیازی باقی ماند و تغییری در رده هشتمی‌اش به وجود نیامد. روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس تماشاگر ویژه این بازی در ورزشگاه بولین گراند بود.

در ادامه این رقابت‌ها از ساعت 18:30 امروز پنج دیدار همزمان به شرح زیر برگزار می‌شود:

برنلی - سوانزی
منچستریونایتد - ساندرلند
نیوکاسل - استون‌ویلا
استوک‌سیتی - هال‌سیتی
وست‌برومویچ - ساوتهمپتون

هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار پیگیری می‌شود که از ساعت 15:30 لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای منچسترسیتی است و از ساعت 17:35 هم آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن از اورتون میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، چلسی با 60 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد، منچسترسیتی 55 امتیازی در مکان دوم ایستاده است و آرسنال با 48 امتیاز در رده سوم جای دارد.


ویدیو مرتبط :
پیروزی بارسا در شب باخت رئال(هفته هفتم 2013-2014)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باخت خانگی دورتموند در هفته اول بوندس لیگا


تیم فوتبال بورسیا دورتموند در نخستین دیدار فصل جدید باشگاه‌های آلمان در خانه تن به شکست داد.

فارس: در آخرین دیدار امشب از هفته نخست بوندس لیگا آلمان، تیم فوتبال بورسیا دورتموند که هفته گذشته موفق شده بود در سوپرجام باشگاه‌های آلمان با غلبه بر رقیب دیرینه‌اش بایرن مونیخ، عنوان قهرمانی را از آن خود کند، در ورزشگاه خانگی خود سیگنال ایدوناپارک و در حضور ۸۰ هزار و ۶۶۷ تماشاگر خودی در نخستین بازی فصل جدید مقابل میهمان خود بایر لورکوزن تن به شکست ۲ بر صفر داد.

بالعربی در دقیقه ۱ و کیسلینگ ۵+۹۰ دو گل لورکوزن را در این مسابقه به ثمر رساندند تا شاگردان یورگن کلاپ در نخستین دیدار فصل جدید طعم شکست را در خانه بچشند.