ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران 7 - ژاپن صفر/ گام محکم ایران در اولین مسابقه



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جام‌جهانی کشتی آزاد 2013 - تهران

ایران 7 - ژاپن صفر/ گام محکم ایران در اولین مسابقه

 تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین دیدارش در جام جهانی تهران مقتدرانه از سد ژاپن گذشت.

به گزارش  فارس، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2013 تهران از صبح امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد که تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار از سد ژاپن گذشت.

این پیروزی در حالی برای ایران به دست آمد که هنوز مسابقات اوزان 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار نشده بود و آزادکاران با پیروزی در همان 4 وزن نخست پیروزی خود را مسجل کردند.

برای ایران در این مسابقه حسن رحیمی در 55 کیلو، مسعود اسماعیل پور در 60 کیلو، محمد یوسفی در 66 کیلو، صادق گودرزی در 74 کیلو، احسان امینی در 84 کیلو، مرادی گنجی در 96 کیلو و آذرشکیب در 120 کیلو صاحب پیروزی شدند.

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

55 کیلو: حسن رحیمی، برنده – موری شیتا (4 بر صفر و یک بر صفر)

60 کیلو: مسعود اسماعیل پور، برنده – شوگو مایدا (2 بر صفر و یک بر صفر)

66 کیلو: محمد یوسفی، برنده – توموتسوگو ایشیدا (2 بر یک و یک بر یک)

74 کیلو: صادق گودرزی، برنده – سوهسوکی تاکاتانی (5 بر 3 و یک بر صفر)

84 کیلو: احسان امینی، برنده – شینیا ماتسوموتو (4 بر صفر و 6 بر صفر)

96 کیلو: امیرعباس مرادی گنجی، برنده – تاکاشی یاماگوچی (در 51 ثانیه حریف ر اضربه فنی کرد)

120 کیلو: سیدمحمدرضا آذرشکیب، برنده – تومویوکی اوکا (3 بر صفر و )

ایران در دومین دیدارش صبح امروز به مصاف بلغارستان می رود. آزادکاران کشورمان دو دیدار باقیمانده مرحله مقدماتی را عصر امروز به ترتیب مقابل گرجستان و آمریکا برگزار خواهد کرد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
مسابقه فینال فوتسال بانوان ایران و ژاپن قهرمانی آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران صفر - آلبانی 1؛اولین باخت کی روش



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایران صفر - آلبانی 1؛اولین باخت کی روش

تیم ملی در ورزشگاه بشیکتاش با یک گل مغلوب آلبانی شد

سایت گل - سفیدپوشان ایران در ورزشگاه  اینونوی بشیکناش مغلوب شوت زیبای امیلیانو ویلا بازیکن آلبانی شدند تا اولین باخت کارلوس کی روش به عنوان سرمربی ایران رقم بخورد. ایران در این بازی مقابل  3000 تماشاچی بازی کرد که 2500 نفر از آنان ایرانی بودند.

تیم ایران در این بازی خسته و بی برنامه بازی کرد که البته چندان هم غیر طبیعی نبود. ملی پوشان ایران تازه بدنسازی را آغاز کرده اند  و فعلا باید برای این تیم صبر کرد.پس از این گل کارلوس کی‌روش برای جبران این شکست به بازیکنانی نظیر علی کریمی، پولادی، عقیلی، رضایی و حیدری میدان داد اما این تغییرات هم نتیجه نداد تا تیم ملی ایران برابر تیم هشتاد و چهارم جهان و سی و هفتم اروپا شکست بخورد.

ترکیب ایران :علیرضا حقیقی، حسین ماهینی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، پژمان نوری، جواد نكونام، آندرانیك تیموریان، مجتبی جباری، كریم انصاری فرد، محمد ابراهیمی، احسان حاج صفی.

'پژمان نوری' در دقیقه 55 جای خود را به 'خسرو حیدری' داد و 'علی كریمی' در دقیقه 66 به جای 'كریم انصاری فرد' وارد زمین شد.همچنین 'غلامرضا رضایی' در دقیقه 67 به جای 'محمد ابراهیمی'، 'قاسم دهنوی' در دقیقه 77 به جای 'مجتبی جباری' و 'هادی عقیلی' در دقیقه 83 به جای 'حسین ماهینی' توسط سرمربی تیم ملی در این مسابقه به بازی گرفته شدند.

در حاشیه:

هواداران تیم ملی كشورمان بیش از همه محمد رویانیان و علی فتح اله زاده مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس و استقلال را تشویق کردند.

حدود 500 نفر از آلبانی تباران مقیم تركیه نیز برای تشویق تیم ملی كشورشان در ورزشگاه حضور دارند.

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به همراه حمید سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی ، بهمن حسین پور سفیر ایران در تركیه و محمود حیدری سركنسول ایران در استانبول از جمله مقامات ایرانی حاضر در ورزشگاه هستند.

چهار داور ترك قضاوت این مسابقه را برعهده دارند.

در بین دو نیمه تمامی نیمكت نشینان تیم ملی فوتبال ایران به جز شهاب گردان و قاسم دهنوی به گرم كردن پرداختند.

زمانی كه علی كریمی برای گرم كردن بین دو نیمه وارد زمین شد حاضران در ورزشگاه به شدت او را تشویق كردند.

تیم ملی ایران پس از این دیدار در اردو خواهد بود و روز پنجشنبه یازدهم خرداد از استانبول به تاشکند پایتخت ازبکستان عزیمت خواهد کرد تا 14 خرداد در اولین دیدار مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2014 به مصاف این تیم برود./گل