ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولادی با چشم گریان انزلی را ترک کرد


فهرست مازاد تیم ملوان مشخص شد و مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در این فهرست حضور دارد.

خبرگزاری فارس: فهرست 6 نفره مازاد تیم فوتبال ملوان مشخص شد. مهرداد اولادی، مرتضی فلاحتی، محمد غلامین، حمید گلزاری، حسام یعقوبی و جمال حسینی بازیکنانی هستند که باید از ملوان جدا شوند.

مهرداد اولادی شب گذشته بعد از شنیدن این خبر با چشم گریان انزلی را ترک کرد و امروز برای تسویه حساب به دفتر رضا الماسی رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان آمده است.


ویدیو مرتبط :
چشم هایی که در روز قیامت گریان نیستند...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه سایه چشم ترک ترک و چین خورده نشود؟



 

 

 

 

روش زدن سایه چشم

 

چگونه سایه چشم بزنم که روی چشمانم ترک ترک و چین خورده نشود؟

من همیشه به خانم ها می گویم تنها راهی که می توانید آرایش خود را برای ساعت ها دست نخورده و ماندگاری سازید، استفاده از پودر است. می توانید از کرم پودر "Sheer Loose" استفاده کنید که به ماندگاری آرایش شما کمک کرده و از محو شدن آن جلوگیری می کند.

 

روش زدن سایه چشم

 

برای ماندگاری بیشتر آرایش چشم ها، از کرم چشم استفاده کنید - تنها زیر چشم نزنید- هر ماده مرطوب دیگری که استفاده کنید باعث چروک خوردن و چین خوردگی سایه چشمان شما خواهد شد.

 

روش زدن سایه چشم

 

بعد از آن، از یک ابر ( من ابر مخملی را پیشنهاد می کنم) برای فشردن پودر روی پلک هایتان کمک بگیرید. بعد از انجام این کار خواهید دید هر نوع آرایش چشمی که بکنید برای ساعت ها دوام خواهد آورد.