ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اوساسونا با ۲ گل اسپانیول را شکست داد



 

 

 

 

تیم فوتبال اوساسونا شنبه شب در حالیکه جواد نکونام را در ترکیب اصلی خود داشت ، موفق شد از سد اسپانیول بگذرد.

این دیدار از هفته هجدم لیگ دسته اول باشگاه های اسپانیا و به میزبانی اوساسونا در پامپلونا برگزار شد که یاران نکونام توانستند با دوگل بر میهمان خود غلبه کنند . خوان فران در دقیقه ۷ و والتر پاندیانی در دقیقه ۱۴ دو بار پیاپی دروازه حریف را فتح کردند.

اوساسونا با این پیروزی جمع اندوخته های خود را به عدد ۲۰ رساند و در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
‫گل گونزالو هیگواین در برابر اسپانیول در فصل 2006/07 ( ریال 4 - اسپانیول 3 )‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماركا: مهره كلیدی اوساسونا گل زد



 

 

ماركا: مهره كلیدی اوساسونا گل زد

 

روزنامه پرتیراژ پایتخت اسپانیا گل ستاره ایرانی تیم فوتبال اوساسونا را دلیلی بر ثبات کلیدی بودن وی در تاکتیک تیمی کاماچو توصیف کرد.

روزنامه مارکا در تحلیل خود از بازی اوساسونا برابر اسپورتینگ خیخون، نوشت: تیم میهمان همان تیمی بود که حتی می‌توانست در بازی سنگین هفته گذشته خود رئال مادرید را شکست بدهد اما در خانه اوساسونا حرفی برای گفتن نداشت.

نویسنده در ادامه این گزارش ضمن اشاره به درخشش جواد نکونام و مسعود شجاعی آورده است: این دو مهره کلیدی در ترکیب اوساسونا در چند بازی اخیر دیگر تعویض نشده‌اند و به صورت کامل در ترکیب قرار گرفته‌اند. نکونام شبیه اولین فصل حضور خود در اوساسونا بازی می‌کند و این همان چیزی است که کاماچو به آن نیاز دارد. شجاعی نیز با گل ارزشمند خود بیش از پیش کارشناسان را بر این باور راسخ کرد که مهره کلیدی اوساسونا است.