ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اوزیل: گفت‌وگویی با بارسلونا در كار نیست



 

 

اوزیل: گفت‌وگویی با بارسلونا در كار نیست

 

برخلاف انتشار اخبار رسانه‌های اسپانیایی

اوزیل: گفت‌وگویی با بارسلونا در كار نیست

هافبك تیم ملی فوتبال آلمان انجام گفت‌وگو با تیم بارسلونا را تكذیب كرد.

به نقل از مورگن‌پست، مسعود اوزیل گفت: هیچ‌چیز در مورد مذاكره با بارسا نمی‌دانم. اساسا گفت‌و‌گویی در كار نبوده است.

این بازیكن 21 ساله كه در جام‌جهانی آفریقای‌جنوبی همراه تیم ملی آلمان درخشید، پس از آن پیكارها هدف تیم‌های بزرگی چون بارسلونا، رئال‌مادرید اسپانیا، منچستریونایتد و چلسی انگلیس قرار گرفت.

هافبك تكنیكی پس از تمرین روز گذشته‌ وردربرمن، اظهار داشت: تا كنون با هیچ مقامی از تیم كاتالانی صحبت نكرده‌ام. نمی‌دانم چگونه از قول من كسب توافق با بارسلونا در رسانه‌ها انتشار یافته است.

این اظهارات پس از گزارش‌های منتشرشده روز گذشته چند روزنامه ورزشی اسپانیا، از جمله اسپورت بود كه خبر از توافق قطعی میان وی با ماتادورها داد.


ویدیو مرتبط :
گل روپای اوزیل به بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا در پی جذب مسوت اوزیل


باشگاه بارسلونا قصد دارد مسوت اوزیل را در تابستان به خدمت بگیرد.

خبرگزاری ایسنا: پس از دادخواهی باشگاه بارسلونا در واکنش به حکم محرومیت فیفا از فعالیت این باشگاه در جذب بازیکن، فیفا هفته گذشته اعلام کرد که با تعلیق این حکم موافقت کرده است.

باشگاه بارسلونا قصد دارد برای فصل آینده تیم متفاوتی تشکیل دهد. آنها اولویت نخست خودشان را برای تابستان، مسوت اوزیل هافبک آلمانی آرسنال قرار دادند.

اوزیل که این فصل در ترکیب توپچی‌های لندن نمایش خوبی نشان داد، قبل از پیوستن به رئال‌مادرید نیز از تیم بارسلونا پیشنهاد داشت که در نهایت تصمیم گرفت به مادرید برود.

بارسلونا که با یک بازی بیشتر نسبت به رئال‌مادرید در رده دوم لیگا قرار دارد، یکشنبه برابر ویارئال‌ به میدان خواهد رفت.