ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد ذوالفقارنسب از دژاگه


سایت فیفا از اشکان دژاگه به عنوان بهترین بازیکن مسابقات روز گذشته انتخابی جام جهانی در قاره آسیا نام برد.

خبرآنلاین: سایت فیفا از اشکان دژاگه به عنوان بهترین بازیکن مسابقات روز گذشته انتخابی جام جهانی در قاره آسیا نام برد.
 
تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه سه بر یك تركمنستان را شكست داد كه گل آخر شاگردان كروش را اشكان دژاگه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این اولین گل اشكان دژاگه در شرایطی بود كه كاپیتانی تیم را هم برعهده داشت. اشكان دژاگه كه از زمان حضورش در تیم ملی ایران معمولا جزو یاران كلیدی تیم ملی بوده، در مسابقه با تركمنستان هم عملكرد خوبی داشت.

او حتی توسط سایت فیفا هم به عنوان بهترین بازیكن تمام مسابقات دیروز معرفی شده است. سایت فیفا در گزارش بازی های انتخابی جام جهانی دیروز، اشکان را بهترین بازیکن در کل بازی ها دانست و از عملكرد او تمجید كرد. حالا جالب است كه در چنین روزی، بیژن ذوالفقارنسب كارشناس فوتبال ایران گفته كه دژاگه دیگر خوب بازی نمی كند! این البته اولین بار نیست كه تحلیل های فوتبالی بیژن ذوالفقارنسب اشتباه از آب درمی‌آید. او زمانی هم از برانكو و تیمش انتقاد كرد كه پرسپولیس در همان مسابقه حریف را برد.

جالب اینجاست كه انتقاد از اشكان دژاگه در شرایطی اتفاق افتاد كه این بازیكن همواره جزو تاثیرگذارترین بازیكنان ایران است و اگر گل هم نزند، با سبك فوتبالش كمك بزرگی به تیم كروش می كند و تاثیری غیر قابل چشم پوشی در زمین دارد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ذوالفقارنسب درباره ی بازی با ترکمنستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام و دژاگه روی جلد روزنامه‌های قطری و انتقاد شدید از تیم زولا (+عکس)



العربی با «امیرکاپ» خداحافظی کرد؛
نکونام و دژاگه روی جلد روزنامه‌های قطری و انتقاد شدید از تیم زولا

دو بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر بعد از حذف این تیم از مسابقات «امیرکاپ» روی جلد صفحات ورزشی روزنامه‌های قطری رفته‌اند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال العربی روز گذشته در مسابقات امیرکاپ که دیدارهای حذفی است برابر تیم الخریطیات به میدان رفت و بعد از تساوی ۲ به ۲ در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور این رقابتها کنار رفت.

برای العربی جواد نکونام و اشکان دژاگه بازی کردند و نکته جالب اینکه دو روزنامه پرتیراژ الرایه و الوطن قطر در صفحات ورزشی خود این دو بازیکن ایرانی را روی جلد برده‌اند و البته از عملکرد این تیم با هدایت «زولا» انتقاد کرده‌اند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید