ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقادات دایی پس از شکست برابر نساجی



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - انتقادات دایی پس از شکست برابر نساجی

سرمربی تیم پرسپولیس بعد از شکست تیمش برابر تیم نساجی قائمشهر در تورنمنت سرداران شهید مازندران، عملکرد شاگردانش را در این بازی ضعیف دانست.

به گزارش مهر، علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر تیم نساجی قائمشهر در تورنمنت سرداران شهید مازندران در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازیکنان تیم تا حدی ضعیف عمل کردند که نتوانیم در این بازی به نتیجه دلخواه کسب کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره عدم بازی پیام صادقیان خاطرنشان کرد: متاسفانه پای پیام صادقیان روز گذشته درد گرفت و به این دلیل در ترکیب استفاده نشد.

سه تیم در تورنمنت سرداران شهید مازندران رقابت دارند که بازی اول با برتری 2 بر صفر تیم پرسپولیس برابر صدرای نکا و بازی دوم با پیروزی یک بر صفر نساجی قائمشهر مقابل پرسپولیس همراه شد.

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
شعار علی دایی در بازی نساجی-www.ezakmi.tk

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود سپاهان به رده دوم جدول/ شکست دوباره راه‌آهن با دایی



گزارش بازی سپاهان و راه‌آهن

صعود سپاهان به رده دوم جدول/ شکست دوباره راه‌آهن با دایی

سپاهان در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر مقابل راه‌آهن به برتری یک بر صفر رسید.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سپاهان در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. سپاهان در این دیدار به برتری یک بر صفر رسید.

تک گل این مسابقه را جواهیر سوکای در دقیقه 81 به ثمر رساند. مهرداد کفشگری، ابراهیم کریمی و مجتبی شیری از راه‌آهن و میلان سوشاک، اروین بلکو، محسن ایرانژاد و علی احمدی از سپاهان کارت زرد دریافت کردند. سپاهان با این پیروزی 47 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

در دقیقه 25 مسابقه شوت مجتبی شیری به تیر دروازه سپاهان برخورد کرد./فارس