ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیر قلعه نویی بستری شد


سرمربی تراکتورسازان به دلیل آنفولانزای شدید در بیمارستانی در تاشکند بستری شد.

ورزش سه: امیر قلعه نویی که این روزها به همراه تیم تراکتورسازی تبریز در ازبکستان به سر می برد، امروز دچار آنفولانزای شدید شد و به اجبار در بیمارستانی در تاشکند بستری شد.

این اتفاق در حالی افتاد که این مربی نشست مطبوعاتی خود را تازه به پایان رسانده بود و در حالی که از قبل متوجه علائم آنفولانزا در خود شده بود، دچار ناراحتی شدید شد و یک روز پیش از بازی تیمش بالاجبار از اردو جدا شد و به بیمارستانی برای پیگیری درمان خود مراجعه کرد و مجبور به بستری شدن شد.

تراکتورسازان روز سه شنبه و از ساعت 15:30 به دیدار تیم پاختاکور می رود.


ویدیو مرتبط :
عیادت قلعه‌ نویی از جمشید مشایخی که در بیمارستان بستری بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قلعه‌نویی بستری شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قلعه نویی

آنفولانزای شدید امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی بستری شد

سرمربی تراکتورسازان به دلیل آنفولانزای شدید به بیمارستانی در تاشکند مراجعه کرد و با تزریق سرم به درمان خود پرداخت.

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه نویی که این روزها به همراه تیم تراکتورسازی تبریز در ازبکستان به سر می برد، امروز دچار آنفولانزای شدید شد و به اجبار در بیمارستانی در تاشکند مراجعه کرد.

این اتفاق در حالی افتاد که این مربی نشست مطبوعاتی خود را تازه به پایان رسانده بود و در حالی که از قبل متوجه علائم آنفولانزا در خود شده بود، دچار ناراحتی شدید شد و یک روز پیش از بازی تیمش بالاجبار از اردو جدا شد و به بیمارستانی برای پیگیری درمان خود مراجعه کرد و در آنجا با تزریق سرم، مراحل درمان خود را پیگیری کرد و سپس به اردو بازگشت.

تراکتورسازان روز سه شنبه و از ساعت 15:30به دیدار تیم پاختاکور می رود.

 

اخبار ورزشی -  ورزش سه