ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امیری: استقلال به برهانی نیاز دارد



 

 

امیری: استقلال به برهانی نیاز دارد

 

معاون باشگاه استقلال گفت: به برهانی نیاز داریم و او را به تراکتورسازی نمی‌دهیم.

علی امیری در مورد اینکه گفته می شود برهانی با عدم حضور در تمرین دیروز قهر کرده گفت: این خبر اشتباه است. برهانی به دلیل رسیدگی به مشکلات شخصی اش دو روز از پورحیدری اجازه گرفته تا در تمرینات شرکت نکند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه استقلال به تراکتورسازی پیشنهاد داده برهانی را با کیانی معاوضه کند، عنوان کرد: چنین چیزی صحت ندارد. برهانی بازیکن خوب و ارزشمندی است. استقلال به این بازیکن نیاز دارد و او را به تیم دیگری نمی دهیم. امیر قلعه نویی هم در مصاحبه اش گفته پیشنهادی به برهانی نداده اند.

معاون باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه آیا برای جاسم کرار که بعد از بازی با ملوان به تنهایی به تهران بازگشته بود، جریمه ای در نظر گرفتند، گفت: کرار با اجازه از کادرفنی به تنهایی به تهران بازگشته بود. می توانید از علی حمودی این قضیه را بپرسید. او به زبان عربی مسلط است و به همراه جاسم کرار نزد مظلومی رفت و از او اجازه گرفت که برای رسیدگی به کارهایش با ماشین شخصی که اجاره کرده بود به تهران بازگردد.

امیری در مورد اینکه تکلیف ولید علی چه شد، تصریح کرد: به مدیربرنامه های این بازیکن اعلام کردیم به باشگاه بیاید تا تکلیفش را روشن کنیم و قرار است به زودی به باشگاه بیاید.


ویدیو مرتبط :
گل اول استقلال به ملوان برهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رای دیدار استقلال و ملوان اعلام شد/جریمه 3 میلیونی برهانی



رای دیدار استقلال و ملوان اعلام شد/جریمه 3 میلیونی برهانی

رای دیدار استقلال تهران و ملوان بندرانزلی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال تهران و ملوان بندر انزلی از سری رقابت‌های لیگ برتر 29 مرداد در حالی برگزار شد که تماشاگران استقلال در نیمه دوم مسابقه از الفاظ رکیک و فحاشی به داوران و تیم ملوان بندر انزلی استفاده کردند. بر همین اساس باشگاه استقلال طبق بند 4 ماده 22 آئین نامه انضباطی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به دلیل تخلف آرش برهانی در دقیقه 65 بازی (لگد کردن پای سیامک کوروشی به عمد)، این بازیکن ابتدا طبق بند الف ماده 22 آئین نامه انضباطی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد، اما پس از بررسی و اظهار ندامت و عذرخواهی برهانی، وی به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی بدل از محرومیت (جمعا 30 میلیون ریال) به استناد بند یک ماده 27 آئین نامه انضباطی محکوم شد.

رای صادره به استناد مقررات ماده 15 آئین نامه انضباطی قطعی است./فارس