ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

امشب احمدی‌نژاد پا به توپ می‌شود



محمود احمدی‌نژاد,بازی محمود احمدی‌نژاددرتیم ملی,تیم ملی سال 1998
امشب احمدی‌نژاد پا به توپ می‌شود

محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور کشورمان امشب در مسابقه فوتبال بین تیم ملی سال 1998 و تیم ملی سال 2014 بازی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد قرار است به عنوان بازیکن تیم ملی سال 98 در ورزشگاه آزادی در مقابل تیم ملی فوتبال سال 2014 بازی کند.
پیشنهاد این بازی چندی پیش توسط وی در دیدار از کمپ تیم ملی قبل از مسابقه با کره جنوبی مطرح شد.
این بازی امشب ساعت 22 به مدت 60 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد شنبه در آزادی پا به توپ می شود


رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: مشخص نیست در دیدار روز شنبه رئیس‌جمهور چند دقیقه بازی می‌کند و فدراسیون در حال برنامه‌ریزی روی این موضوع است.

خبرگزاری فارس: رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: مشخص نیست در دیدار روز شنبه رئیس‌جمهور چند دقیقه بازی می‌کند و فدراسیون در حال برنامه‌ریزی روی این موضوع است.

حسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار روز شنبه که رئیس جمهور در آن حضور دارند در پاسخ به این سؤال که آیا بانوان می‌توانند این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند یا خیر، گفت: ورود بانوان به ورزشگاه ممنوع است ولی قرار است از تعدادی بانوان ورزشگاه تقدیر به عمل بیاید و فدراسیون در حال برنامه‌ریزی روی این موضوع است.

وی در خصوص اعتراض فرهاد کاظمی به تصمیمات ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای در فوتبال گفت: ما با فرهاد کاظمی صحبت کردیم و با همه مربیان صحبت می‌کنیم. حراست فدراسیون قسمتی از فوتبال است و ما نظرات آقای فرهاد کاظمی را شنیده‌ایم و قرار است همراه دیگر عزیزان و همچنین آقای آیت‌اللهی مجددا بررسی‌های لازم را صورت دهیم.

رئیس حراست فدراسیون در پاسخ به این سؤال که آیا مشخص شده بازی روز شنبه در چه تایمی برگزار می‌شود و ریاست جمهور چند دقیقه بازی می‌کند، گفت: هنوز این مسئله را نمی‌دانیم چون ما در حال برنامه‌ریزی مسائل امنیتی هستیم اما فدراسیون روی این موضوع صحبت خواهد کرد.