ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

النصر دیگر جباری را نمی خواهد



بازیکن استرالیایی , جباری , اخبار ورزشی

 در هفته گذشته باشگاه النصر اماراتخواهان جذب مجتبی جباری ملی پوش ایرانی استقلال بود اما باشگاه استقلال پاسخی به این پیشنهاد نداد .
به گزارش گل  از گوشه و کنار شنیده می شد که استقلال پس از دربی حاضر به جدایی جباری است که انتقال برای النصر رضایت بخش نیست .
  به گفته مقامات این باشگاه اماراتی ، النصر او را در این زمان می خواهد تا پیش از فصل امارات با تیم هماهنگ شود اما استقلال این پیشنهاد را قبول نکرده است  . با پایان مذاکرات النصربا این بازیکن ایرانی این تیم  مذاکرات خود را با گزینه های دیگر از بازیکنان آسیایی آغاز کرده است که یک بازیکن استرالیایی الویت النصر برای جانشینی جباری است .
جبازی هنوز برای استقلال در لیگ برتر ایران بازی انجام نداده است.../سایت گل


ویدیو مرتبط :
مجتبی جباری.. گل استثنایی جباری در شب قرعه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

النصر امارات خواهان مجتبی جباری شد


باشگاه النصر امارات با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال رسما خواهان به خدمت گرفتن مجتبی جباری شد.

خبرگزاری مهر: باشگاه النصر امارات با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال رسما خواهان به خدمت گرفتن مجتبی جباری شد.

مجتبی جباری یکی از بازیکنانی بود که در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید کرد.

با این وجود مجتبی جباری طی روزهای اخیر پیشنهاداتی از باشگاه‌های قطری داشته که با مخالفت باشگاه استقلال و در راس آن امیر قلعه نویی انتقالش به لیگ ستارگان این کشور منتفی شده است.

درشرایطی که علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی طی روزهای اخیر رسما مخالفت خود را با انتقال مجتبی جباری به لیگ قطر ابراز داشته‌اند، امروز دوشنبه خبر رسید که باشگاه النصر امارات نیز خواهان این بازیکن شده است.

باشگاه النصر امارات با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال رسما برای جذب مجتبی جباری وارد عمل شده و برای مذاکره با آبی پوشان اعلام آمادگی کرده است.

این درحالی است که پیش از این تعدادی از مدیر برنامه‌های بازیکنان ایرانی اعلام کرده بودند باشگاه‌های اماراتی دیگر تمایلی برای جذب بازیکنان کشورمان ندارند.