ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

العربی، دژاگه و نکونام را نمی‌خواهد


باشگاه العربی قطر به دو بازیکن ایرانی خود نیازی ندارد ولی برای قطع همکاری با اشکان دژاگه یک مشکل وجود سر راه این باشگاه وجود دارد.

خبرگزاری مهر: بازیکنان ایرانی لیگ ستارگان قطر این روزها به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های قطری تبدیل شده‌اند و هر روز اخبار مختلفی درباره وضعیت ادامه یا قطع همکاری آنها مطرح می‌شود.

روزنامه «الشرق» در گزارشی به وضعیت نامناسب تیم العربی قبل از برگزاری انتخابات ریاست این باشگاه پرداخت و راهکارهای خروج تیم از این وضعیت را عنوان کرد.

در بخشی از این گزارش آمده است که باشگاه باید قرارداد «زولا» سرمربی تیم را تمدید کند و وی هم تغییر و تحولات زیادی را در تیم ایجاد کند.

این روزنامه همچنین به وضعیت بازیکنان خارجی العربی اشاره کرده و عملکرد آنها از جمله جواد نکونام و اشکان دژاگه را سطح پایین دانست: « زولا خودش به عملکرد سطح پایین بازیکنان خارجی اعتراف کرده است البته «پائولینو» بازیکن برزیلی استثنا بود. اشکان دژاگه و جواد نکونام دو بازیکن ایرانی هم خارج از محاسبات زولا قرار دارند. نکونام قراردادی با باشگاه ندارد و مشکلی برای قطع همکاری با او نیست ولی مشکل دژاگه این است که دو فصل دیگر با العربی قرارداد دارد.»


ویدیو مرتبط :
گلزنی دژاگه - العربی ۲-۱ الغرافه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام : العربی روی انتخاب بازیکنان خارجی حساسیت دارد/توقعات از من و اشکان دژاگه بالاست



اخبار,اخبار ورزشی,جواد نکونام

جواد نکونام در ادامه فصل با پیراهن شماره 92 العربی به میدان می رود.

شماره 6 سابق سایپا، با عقد قراردادی 4 ماهه به باشگاه العربی قطر، یکی از متمول ترین باشگاههای این کشور، ملحق شد. جواد نکونام درباره این انتقال به ایسنا گفت: «باشگاه العربی از مدت ها قبل به من پیشنهاد داده بود ولی به دلیل حضور در کوران مسابقات، ترجیح دادم همه چیز را به نیم فصل موکول کنم. پس از مذاکره با مسئولان سایپا، به قطر آمدم تا صحبت های لازم را با مسئولان این باشگاه انجام دهم. صحبت های ما بسیار مثبت بود و در نهایت به توافق رسیدیم.»

او درباره انتخاب العربی توضیح داد: «این باشگاه، جزو بزرگترین باشگاههای قطر است و برای جذب بازیکنان خارجی حساسیت زیادی دارد. آنها با جذب اشکان دژاگه و همچنین پائولینیو که جزو گرانترین های لیگ قطر است، این حساسیت را نشان دادند. بسیار خوشحالم که چنین باشگاهی من را خواست.»

نکونام در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی می افتد که یک بازیکن در سن 35 سالگی، می تواند دوباره از لیگ ایران به یک باشگاه خارجی برود، گفت: «فقط تمرین و تمرین. من هیچگاه انگیزه ام را از دست ندادم و به جرات می گویم گاهی انگیزه ام به اندازه اولین روزهایی است که در لیگ برتر بازی می کردم. امسال هم تلاش کردم با آمادگی کامل برای سایپا بازی کنم و خدا را شکر می کنم همه چیز خوب پیش رفت و حالا هم توانسته ام به العربی ملحق شوم.»

او درباره کار با جان فرانکو زولا هم گفت: «افتخار بزرگی است که می توانم زیر نظر زولا کار کنم. او در دوران بازیگری فوق العاده بود و بازی های درخشانش در خاطر خیلی از ما هست. در مربیگری هم چهره ای موفق بوده و قطعا کار با او، باعث می شود تا چیزهای زیادی یاد بگیرم و در آینده موفق تر باشم.»

نکونام همچنین درباره همبازی شدن با اشکان دژاگه توضیح داد: «اشکان بازیکن بسیار خوبی است و خوشحالم دوباره کنار هم بازی می کنیم. از بازی کنار اشکان خاطره زیادی دارم. خوشحالم در العربی تنها نیستم. انتظارات از ما بسیار بالاست و قطعا تلاش هر دو ما این است که بهترین بازی ها را انجام بدهیم.»

 

اخبار ورزشی - ایسنا