ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اقدام عجیب بازیکن پرحاشیه لیگ برتری در ساعت 4 صبح!



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال  ایران

حاشیه های ریز و درشت دروازه بان تیم مطرح لیگ برتری کماکان ادامه دارد.

به گزارش جام نیوز، یکی از دروازه بانان تیم مطرح لیگ برتری که در لیگ امسال حاشیه های ریز و درشتی داشته و دارد هنوز دست از کارهایش بر نداشته و حتی تذکرات جناب سرمربی تیم هم افاقه نکرده است.

این دروازه بان که برخلاف فصل قبل، عملکرد خوبی در فصل جاری نداشته ساعت ۴ صبح به خانه یکی از خبرنگاران مراجعه کرده تا از قول او در آن ساعت از بامداد مصاحبه ای منتشر کند!

جالب اینجاست که خبرنگار مورد نظر به این دروازه بان تاکید کرده که در این ساعت از صبح به جایی دسترسی ندارد اما دروازه بان مطرح که حالتی نامتعادل داشته اصرار کرد که باید در این ساعت از او مصاحبه روی خروجی رسانه اش برود!


  اخبارورزشی  -  جام  نیوز 


ویدیو مرتبط :
تماشاگر // سوتی یک بازیکن لیگ برتری در اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معافیت عجیب و غریب بازیکن لیگ برتری از سربازی!



اخبار,اخبار ورزشی, لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - معافیت عجیب و غریب بازیکن لیگ برتری از سربازی!

یک بازیکن شناخته شده فوتبال ایران که نامش در فهرست معافیت های باطل شده است، معافیت خود را با مدارک پزشکی جعلی دریافت کرده بوده است.

 یکی از سایت ها در این باره نوشت: در این مورد خاص بازیکن مذکور، مدارکی به اداره نظام وظیفه تحویل داده که اثبات می کرده کر و لال است!

این بازیکن به همراه چند بازیکن دیگر حالا کارت معافیتشان باطل شده و باید به تیم های نظامی ملحق بشوند. بحران تیم های نظامی در فوتبال ایران کماکان ادامه دارد و قربانی می گیرد.
اخبار ورزشی - بانک ورزش