ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشاگری یک روزنامه قطر درباره کارلوس کروش



اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کروش

  اولین سوالی که پیش می آید این است؛ چه کسی به روزنامه قطری اطلاعات داده است؟

  تیم ملی امید از بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا حذف شد اما مهمترین خبر روزنامه های قطر نه حذف این تیم، بلکه کناره گیری کارلوس کروش از تیم ملی است!

 

  یکی از روزنامه های قطری به نقل از مقام های ایرانی در قطر فاش کرده که کروش سال 95 دیگر در تیم ملی ایران نخواهد بود. حالا اینکه کدام مسئول ایرانی در قطر چنین اطلاعاتی را درباره کروش داده، سوال مهمی است که بی شک فدراسیون فوتبال باید به آن پاسخ بدهد.

 اخبار ورزشی  -  خبر  ورزشی


ویدیو مرتبط :
شادی کارلوس کروش در میان هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارلوس کروش: من سرمربی منچستر شوم؟ / فعلا به بازی قطر فکر می کنم نه جانشینی فرگوسن!



آلکس فرگوسن، مربی بزرگ، محبوب و پرافتخار منچستر یونایتد، اعلام بازنشستگی کرد.

 

کارلوس کروش, جانشینی فرگوسن

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این شوک بزرگی به فوتبال دنیا بود. فرگوسن پس از 27 سال حضور در بزرگترین باشگاه انگلیسی و یکی از محبوب ترین باشگاههای دنیا، از روی نیمکت بلند شد، دستی تکان داد و از جمع منچستری ها رفت.

 

شنیدن این خبر بی شک برای کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران نیز بسیار شوک آور بود. روز سه شنبه که در نزد مربی تیم ملی بودیم حرف های زیادی درباره فرگوسن زدیم. درباره جام هایی که با او کسب کرد، درباره خاطراتش از عکس ها و درباره احتمال حضورش در منچستر یونایتد. سال گذشته آلکس فرگوسن سرمربی این تیم در مصاحبه ای جالب گفته بود: «بهترین گزینه برای جانشینی من کارلوس کروش است.» وقتی این جلمه فرگوسن را در دبی به کارلوس کروش منتقل کردیم، با خنده پاسخ داد: «اوه، این خیلی برای من خوشحال کننده است که او من را بهترین جانشین خود معرفی کرده است. واقعا خوشحالم...» روز سه شنبه هم وقتی درباره حضور احتمالی یک پرتغالی روی نیمکت منجستر حرف زدیم، او ترجیح داد زیاد به آن نپردازد.

 

باردیگر حرف فرگوسن را به کروش گفتیم و او با خنده گفت: «من سرمربی منچستر شوم؟ فعلا دارم به بازی قطر فکر می کنم نه مربیگری منچستر یونایتد.» البته در ادامه این گفت و گو نیز بحث هایی هم درباره احتمال حضور یکی دیگر از مربیان معروف دنیا در منچستر کردیم که کروش نیز پاسخ هایی بسیار جالب و منطقی به ما داد و گفت، همیشه آنطور که از بیرون می بینید، نیست. همچنین او درباره احترامی که دیگر مربیان به فرگوسن می گذارند، به خبرورزشی گفت: «او مربی بزرگی است. فرگوسن اینقدر دوست داشتنی است که همه احترامش را نگه دارند.» کروش در پایان هم گفت: «ریشه های فرگوسن در من هم هست. دوست دارم مثل او 20 سال دیگر مربیگری کنم. البته شما ننویسید من 60 سالم است و بنویسد 45 ساله ام تا بتوانم 20 سال دیگر مربیگری کنم!»

منبع:khabaronline.ir