ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده هم جواب گل محمدی را داد!



اخبار,اخبارورزشی,بهرام افشارزاده

سرمربی ذوب آهن به انتقاد از مسئولان استقلال از جمله افشارزاده مدیرعامل آبی ها پرداخت.

گل محمدی اعتقاد داشت که استقلالی ها به جای ایراد گرفتن از حرکات او جلوی توهین های طرفداران شان را بگیرند. افشارزاده هم در واکنش به این حرف ها می گوید: «من درباره گل محمدی حرف بدی نزدم. گفتم از کمیته انضباطی و مسئولان می خواهم با مربیان تیم هایی که در کنار زمین رفتارهایی را برای تحریک داور انجام می دهند، برخورد کنند. این صحبتی نیست که توهین به کسی تلقی شود. حرف من کلی بود.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
اینم جواب ابوالفضل منبتکاربه اسماعیل محمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل‌محمدی جواب پیروانی را داد


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم عملکرد من و هم عملکرد آقایان مشخص است و من راجع به عملکرد پیروانی حرفی نمی‌زنم.

خبرگزاری فارس: یحیی گل‌محمدی در خصوص صحبت‌های افشین پیروانی، گفت: من در بحرانی‌ترین تاریخ پرسپولیس این تیم را در اختیار گرفتم. تیمی که از نظر جسمی، روحی و روانی مشکل داشت اما شرایط خوبی برای این تیم حاکم کردم و در 16 بازی فقط یک باخت به راه‌آهن آوردم و یک باخت هم به سپاهان در فینال جام حذفی که آن هم به دلیل اشتباهات فردی بود و عملکرد من مشخص است.

وی ادامه داد: هم عملکرد من و هم عملکرد آقایان مشخص است و من راجع به عملکرد پیروانی حرفی نمی‌زنم و دوست هم ندارم جواب‌ بدهم اما مردم بهترین قاضی هستند و عملکرد من و او را می‌بینند و من هم قضاوت را به مردم می‌سپارم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: وقتی مصاحبه ایشان را خواندم فهمیدم دل پری دارد و من نمی‌دانم ریشه این دل پر و عُقده از کجاست؟ اگر درباره مصاحبه من بود که من اسمی از ایشان نیاوردم اما نمی‌دانم چرا او به خودش گرفته است.

گل‌محمدی افزود: عملکرد من مشخص است و صحبت‌های آقایان برایم جای سؤال دارد. من همه تلاشم را کردم و در بدترین شرایط پرسپولیس را تحویل گرفتم اما حالا ببینید آنها چگونه حرف می‌زنند من دلیل ناراحتی‌شان را نمی‌دانم و همه چیز را به مردم که بهترین قاضی هستند واگذار می‌کنم.