ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: من به هیچ کس نگفتم 90 را تحریم کند/ برنامه عادل دیروقت است و من خوابم!



اخبار,اخبارورزشی,افشارزاده

 

 اخبار ورزشی - افشارزاده: من به هیچ کس نگفتم 90 را تحریم کند/ برنامه عادل دیروقت است و من خوابم!

  بهرام افشارزاده می گوید به هیچ کدام از بازیکنانش نگفته تا برنامه 90 را تحریم کنند.

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ می گوید آنچه بین بازیکنانش و دوربین برنامه 90 رخ داده به او ارتباطی پیدا نمی کند. مدیرعامل استقلال که علاقه ای به ورود به این بحث ندارد درباره تحریم 90 می گوید:« من همیشه گفتم باید رابطه رسانه و ورزشکار ، رفاتاری متقابل و مبتنی بر احترام باشد. شخص من همیشه در این  بیش از 50 سال که در ورزش هستم چنین شیوه ای را با رسانه ها داشتم و همیشه به رسانه ها احترام گذاشتم و البته در سوی مقابل هم از رسانه ها احترام دیدم. در این مسائل هم دخالتی نداشتم .»

او درباره برنامه فردوسی پور هم می گوید:« به هر حال برنامه 90 برنامه ای پر بیننده است اما من چیزی به بازیکنانم درباره مصاحبه کردن یا نکردن با این برنامه نگفتم و هیچ وقت هم خودم را وارد این گونه مسائل نمی کنم چون مدیریت مسائل بزرگتر تیم را باید پیگیری کند و دغدغه اصلی ما برآورده کردن نیازهای اجرایی تیم است. اتفاقا چند روز پیش عادل را در مراسم ختم مرحوم نفر دیدم و وقت سلام وعلیک به او گفتم این برنامه ات نصف شب است و من 10 شب می خوابم. نکند ، نصف شب تصمیم بگیری به من زنگ بزنی . اگر کاری داشتی همان سر شب و قبل از 9 شب با من تماس بگیرید. خلاصه 90 وقتی پخش می شود که من هیچ وقت نمی بینم چه اتفاقی در آن می افتد! »

امیر قلعه نویی و بازیکنان استقلال از اینکه فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب گذشته اش به میرشاد ماجدی فرصت نداده تا روی خط برنامه 90 برود دلخورند و با برنامه 90 مصاحبه نکردند.
  اخبارورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
شفاف سازی برنامه 90 توسط عادل فردوسی پور درباره ی مسائل مالی برنامه 90

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه استقلال برنامه 90 را تحریم كرد



 

 

باشگاه استقلال برنامه 90 را تحریم كرد

 

باشگاه استقلال با اعلام اینكه 90 حق ورود به مسائل حقوقی را ندارد این برنامه را در مباحث حقوقی تحریم كرد.

به گزارش فارس، صحبت های حسن روشن پیشكسوت تیم استقلال در مورد عملكرد علی فتح الله زاده باعث شد این باشگاه نسبت به پخش حرف هایی كه جنبه حقوقی دارد اعتراض كند.

این باشگاه قصد دارد در نامه ای به سازمان صدا و سیما اعلام كند برنامه 90 حق ندارد از این پس وارد مسائل حقوقی باشگاه استقلال شود.

علی فتح الله زاده در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: منافع باشگاه استقلال به خودمان مربوط است. معتقدم سازمان صدا و سیما حق ندارد در برنامه های خود افراد را بدون سند و مدرك محكوم كند.

وی افزود: با فردوسی پور مشكلی ندارم اما برنامه او جایگاه رسیدگی به مسائل حقوقی نیست و از بابت چنین مسائلی 90 تحریم است. به زودی نامه خود را در این باره به صدا و سیما ارسال خواهیم كرد.