ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: فضای مرغوبکار اخلاقی نبود



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال


 اخبار ورزشی - افشارزاده: فضای مرغوبکار اخلاقی نبود

 مدیرعامل استقلال می‌گوید گزینه اصلی دروازه‌بانی تیمش خارجی است و البته تا بازگشت ملی‌پوشان از برزیل،‌ آبی‌پوشان کار جذب بازیکنان دیگر را متوقف خواهند کرد.

بهرام افشارزاده درباره وضعیت آکادمی باشگاه استقلال و زمین جایگزین برای مرغوبکار جهت استفاده تیم‌های پایه این تیم گفت: موقعیت مرغوبکار متاسفانه خوب نبود. متاسفانه فضای خوبی در آنجا حاکم نبود و بازیکنان باید در فضایی اخلاقی کار را ادامه دهند که این فضا در آنجا حاکم نبود. آقای صادق‌پور در حال حاضر مسئول آکادمی باشگاه شده‌اند و امیدواریم در جای جدید وضعیت متفاوت باشد. آکادمی باید عملکرد خوب قدیمش را ادامه دهد و فوتبالیست‌های خوبی را به فوتبال ما تحویل دهد. درحال حاضر دوستان در حال مذاکره با شهرداری هستند که جایی را به ما معرفی کنند و نهایتا تا آخر هفته آینده قرار شده که مکان آن را به ما اعلام کنند.

به نقل از ایسنا، او در پاسخ به این سوال که به طور دقیق منظورش از فضای نامناسب مرغوبکار فضای اخلاقی‌ای که به آن اشاره کرده چیست، اظهار کرد: آنطور که باید و شاید فضای مناسبی در آنجا حاکم نبود. قسمتی از آن تبدیل به پارکینگ ماشین شده بود و اصلا فضا را از حالت ورزشی خارج کرده بود. بازیکن و مربی باید در حاشیه امنیت و فضایی اخلاقی کار را دنبال می‌کردند که این وضعیت در آنجا نبود. ما باید فضایی آرام بر خلاف فضای مرغوبکار پیدا کنیم و کار را دنبال کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره‌ی اردوی این تیم در ترکیه و اینکه آیا ملی‌پوشان استقلال در آن اردو حاضر می‌شوند یا نه، افزود: این اردو از 17 تیر آغاز می‌شود و هر بازیکنی که با ما تا آن لحظه قرارداد بسته باشد باید در آن حاضر شود. این مسئله شامل ملی‌پوشان هم خواهد بود. هر ملی‌پوشی که با ما قرارداد ببندد باید به اردو برود چرا که شرایط ما به گونه‌ای است که بعد از اردو لیگ آغاز می‌شود و کادر فنی باید بتواند به هماهنگی مورد نظرش در تیم دست پیدا کند.

او درباره آخرین وضعیت دروازه‌بانی تیمش اظهار کرد: ما با چند دروازه‌بان خوب صحبت کرده‌ایم و در هفته آینده با یکی از آنها قرارداد می‌بندیم. گزینه اصلی ما خارجی است چرا که دروازه‌بانان داخلی‌ای را که می‌خواستیم با تیم های دیگر قرارداد داشتند.

افشارزاده در پایان و در پاسخ به این سوال که باقی نفرات مد نظر استقلال برای فصل آینده چه زمانی جذب می‌شوند، بیان کرد: فعلا صبر می‌کنیم تا ملی‌پوشان از برزیل برگردند و سپس کار جذب بازیکنان را دنبال می‌کنیم.
  اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
گزارش تلویزیون از فضای بی اخلاقی در تئاتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: مذاکره با اسکوچیچ اخلاقی نیست


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من اخلاقا مذاکره با اسکوچیچ را درست نمی‌دانم چون او با فولاد قرارداد دارد.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در مورد دیدارش با محمود گودرزی وزیر ورزش اظهار داشت: دیداری با وزیر داشتیم در مورد ادامه کار در باشگاه استقلال که نظر ایشان بر این بود که ما به کارمان ادامه دهیم. در مورد نحوه گرفتن اسپانسر صحبت هایی مطرح شد و قرار شد اسپانسر جذب شود.

وی افزود: همچنین در مورد خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بحث هایی مطرح شد. البته من قرار است دیدار دیگری هم با وزیر داشته باشم.

افشارزاده در مورد اینکه گفته می شود قرار است تغییرات گسترده ای در هیات مدیره استقلال صورت گیرد و این موضوع را خادم هم تایید کرده گفت: در جلسه با وزیر صحبتی از تغییرات نبود و اگر هم چنین تصمیمی باشد من خبر ندارم.

وی در خصوص اینکه بالاخره باشگاه استقلال با اسکوچیچ مذاکره می کند یا خیر گفت: او سرمربی فولاد است و این باشگاه با حضور این مربی در استقلال موافقت نمی کند. ضمن اینکه او قرارداد داخلی امضا کرده و درصدی از پولش را هم گرفته پس منطقی و اخلاقی هم نیست که بخواهیم با او مذاکره کنیم.