ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: استقلال از پرسپولیس عقب‌ نمی‌افتد /چرا با قلعه‌نویی سفید امضا کنیم؟



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

 

 اخبار ورزشی - افشارزاده: استقلال از پرسپولیس عقب‌ نمی‌افتد /چرا با قلعه‌نویی سفید امضا کنیم؟

 مدیر عامل استقلال می گوید برای قلعه نویی پول اهمیت زیادی ندارد و آنها در این زمینه هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.

به گزارش خبرآنلاین؛بهرام افشارزاده با امیدواری از آینده استقلال حرف می‌زند. او می‌گوید: من تلاشم را می‌کنم تا روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنم. این اتفاق خواهد افتاد و هواداران نگران استقلال نباشند.

* چه خبر آقای مدیرعامل؟!
طبق معمول همیشه کارهایمان را انجام می‌دهیم تا روند حرکتی‌مان رو به جلو باشد.

* گفته بودید امیر قلعه‌نویی قرارداد سفید امضا می‌کند.
چرا باید سفید امضا کنیم؟ بالاخره مبلغی مشخص خواهد شد و هر مبلغی که ما بگوییم، آقای قلعه‌نویی امضا خواهد کرد. برای این مربی مبلغ به هیچ‌ وجه مهم نیست و در این مسائل مشکلی با هم نداریم.

* حالا این مبلغ قرارداد قلعه‌نویی چقدر است؟
طبق معمول همیشه و با مبلغ واقعی این کار صورت خواهد گرفت. همه چیز در باشگاه استقلال روی روال عادی خواهد بود.

* از نقل ‌و انتقالات و بازیکن جدید چه خبر؟
مرتب در جریان کارهای باشگاه و مذاکرات مسئول نقل ‌و انتقالات با بازیکنان مورد نظر هستم و هر لحظه اطلاعات به من منتقل می‌شود. این موضوع به خوبی در جریان است و اخبار خوبی برای هواداران استقلال خواهیم داشت.

* با کدام بازیکنان حتمی کرده‌اید؟ اسم نمی‌برید؟
صحبت کردن درباره نقل ‌و انتقالات و اسم بردن از بازیکنان در شرایط فعلی خوب نیست. این مسائل برای باشگاه، افرادی که مسئول نقل‌ و انتقالات هستند و ورزشکارانی که با ما در حال مذاکره هستند، به صلاح نیست و بهتر است در این خصوص صحبتی نکنم.

* پرسپولیس فعال‌تر از استقلال در نقل ‌و انتقالات عمل کرده است.

ما هم کارمان را انجام می‌دهیم.

* از رقیب سنتی خود عقب نمانید.
نه، عقب نمی‌مانیم. استقلال نیز از مدت‌ها پیش نقل‌ و انتقالات را آغاز کرده. نگران این موضوع نیستیم.

* باشگاه استقلال از سقف بودجه پیروی می‌کند؟
سازمان لیگ برتر سقف بودجه 15 میلیاردی تعیین کرده و ما هم همان چیزی که سازمان لیگ اعلام کرده را رعایت خواهیم کرد.

* شایعه شده است محمد نوری بازیکن پرسپولیس در لیست قلعه‌نویی قرار دارد.
در این خصوص باید اجازه بدهید همه چیز روشن شود. نمی‌توانم به این سؤال پاسخ بدهم و مثلاً بگویم بله یا خیر. درباره افراد به هیچ ‌وجه از من سؤال نکنید و اسمی نیاورید چون تا چیزی مشخص نشود، من درباره آن صحبت نمی‌کنم.
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین 


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: قلعه‌نویی سفید امضا می‌کند!


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:امسال در باشگاه استقلال از قراردادهای میلیاردی به مربیان و بازیکنان خبری نخواهد بود.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در مورد جلسه امروز خود با خادم و اینکه گفته می شود این جلسه در راستای انتشار اخباری مبنی بر قراردادهای میلیاردی بازیکنان و مربیان بوده است، اظهار داشت: جلسه امروز در مورد مسائل مختلف فوتبال بود و تاکیداتی مبنی بر شفاف بودن قراردادها. ما امسال اصلا دستمزد میلیاردی به بازیکن و مربی نداریم. از این قراردادها خبری نیست.

وی در خصوص اینکه گفته می شود امیر قلعه نویی 300 میلیون تومان از دستمزد خود را تخفیف داده و چرا قرارداد با وی امضا نمی شود، عنوان کرد: صحبتی که با قلعه نویی داشتیم اصلا بحث مالی نداشتیم و قرار است ایشان با ما سفید امضا کند. بحث تخفیفی در کار نبوده است. او در مورد پول خودش حرفی به ما نزده است.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه مگر می شود قلعه نویی با قرارداد سفید فعالیت کند، گفت: ما صحبت‌هایمان را انجام دادیم و همین که او این صحبت را می کند برای ما خیلی با ارزش است.

افشارزاده در مورد اینکه چرا قرارداد او امضا نمی شود تصریح کرد: او که سرمربی استقلال هست و زمان که بگذرد قرارداد رسمی هم امضا می شود.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که معاونت دیگری هم به استقلال اضافه می شود یا خیر گفت: فعلا که فقط  نظری جویباری در سمت معاون استقلال است و بقیه هم سرپرست هستند. چیزی به اسم معاونت دیگر نداریم.

وی در خصوص اینکه شنیده می شود از طرف وزارت فشار روی اوست که معاونت جدیدی به باشگاه اضافه شود، گفت: اصلا این طور نیست و هیچ فشاری روی من نیست که بخواهم معاونت جدیدی را انتخاب کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه استقلال با محمد نوری به توافق نهایی رسیده است، گفت:‌ من اطلاعی ندارم و اگر توافق و امضایی حاصل شود اعلام خواهیم کرد.

وی در ارتباط با تجهیز کمپ مرحوم حجازی گفت: همان روزی که به باشگاه استقلال آمدم دستور تجهیز این کمپ را دادم و کار آغاز شده است.یکی دو مورد هم بوده که دستور پیگیری آن‌ها را داده ام و کارها طبق برنامه جلو می رود.

وی در پایان گفت و گو با فارس تاکید کرد که میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست تیم در استقلال باقی خواهد ماند و در مورد دستاران جدید قلعه‌نویی تصمی گیری لازم اتخاذ خواهد شد و در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد.