ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده، مظلومی را نجات می دهد؟!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

مظلومی بعد از بازی با نفت مصاحبه‌ای علیه داوری‌ها انجام داد که همین موضوع می‌تواند برای او دردسرساز شود.

به گزارش بانک ورزش، بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال می داند احتمال اینکه کمیته انضباطی رای به محرومیت سرمربی استقلال بدهد زیاد است به همین خاطر درصدد دلجویی از عنایت بابت مصاحبه سرمربی اش دلجویی کند.

افشارزاده روز شنبه بارها با این پیشکسوت داوری تماس گرفت اما موفق به برقراری ارتباط با او نشد. باید دید او موفق می شود این مشکل را قبل از اینکه برای مظلومی دردسرساز شود حل کند یا خیر.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
‫افشارزاده: به مظلومی گفتم از علی ضیا بگذرد /تیتر یک روزنامه های ورزشی دوشنبه 11 آبان ماه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده:به مظلومی گفتم برو کارت را شروع کن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بهرام افشارزاده می گوید به پرویز مظلومی گفته برود استقلال را برای سال بعد آماده کند.

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین؛ از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی جدید استقلال خبر داد و گفت:«جلسه خوبی با مظلومی داشتیم ، البته قراردادی هنوز امضاء نشده اما به پرویز مظلومی گفتم برو و کارت را در استقلال شروع کن. او هم از فردا کارش را برای استقلال سال بعد آغاز می کند. امیدوارم سال بعد استقلال بتواند با موفقیتی که بدست می آورد ، دل هواداران را بدست بیاورد.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین