ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افزایش نجومی ارزش خامس رودریگز


روزنامه آس اسپانیا اعلام کرد که قیمت خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید در این فصل به شدت افزایش یافته است.

خبرگزاری فارس: روزنامه آس اسپانیا در نوبت چاپ امروز خود به مسئله قیمت خامس رودریگز کلمبیایی باشگاه رئال مادرید پرداخته است.

این روزنامه بیان کرد: ارزش خامس رودریگز ستاره باشگاه رئال مادرید در این فصل بنا بر گزارش سایت نقل و انتقالات افزایش نجومی داشته است.

این منبع در ادامه بیان کرد:  ارزش خامس رودریگز در سبتامبر 2014 فصل گذشته 35 میلیون یورو بر آورد می شد ولی در این فصل با رشد 128 درصدی به 80 میلیون یورو رسید و این رشد 45 میلیون یورویی در طول یک فصل حضور در رئال مادرید به خاطر بازی های خوبی است که از خود به نمایش گذاشته است.

خامس رودریگز کلمبیایی در فصل گذشته در 48 بازی حضورش در مستطیل سبز 19 گل به ثمر رسانده است و علاوه بر آن 19 پاس گل را داده است.

ستاره جوان کلمبیایی با درخششی که به همراه تیم ملی کلمبیا در جام جهانی 2014 برزیل داشت که با 6 گل آقای گل  این رقابت ها شد توانست راهی سانتیاگو برنابئو شود.


ویدیو مرتبط :
خامس رودریگز | گل ها | دریبل ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مالیات بر ارزش افزوده کالاهای لوکس افزایش می‌یابد



معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر بازرگانی گفت: در راستای مدیریت واردات وزارت بازرگانی در قالب برنامه پنجم توسعه، پیشنهاد افزایش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای لوکس و غیرضرور تا سقف 6 درصد به مجلس ارایه شده است.

 

محمود دودانگه استانداردگذاری، تعیین ضوابط و شرایط ورود کالا، تعرفه‌گذاری، سهمیه‌گذاری و منع و محدودیت واردات را چهار ابزار مدیریت واردات اعلام کرد و افزود: امروزه در کشورهای پیشرفته سعی دارند با ترکیبی هوشمندانه از ابزارهای مدیریت ضمن پیروی از قانون تجارت جهانی، بدون افزایش تعرفه و ممنوعیت، واردات را کنترل کنند.

وی ضابطه‌گذاری و استانداردگذاری را مهم‌ترین ابزار در مدیریت واردات اعلام کرد و افزود: متاسفانه در کشور ما از این ابزار استفاده موثری نشده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی با اشاره به نقش 30 دستگاه در امر واردات گفت: دستگاه‌های مختلفی در کشور ما می‌توانند درخصوص شرایط، استانداردها و الزامات ورود کالا اظهارنظر کنند و با اعلام ضوابط واردات کالاها، مانع ورود هر نوع کالای کیفی به کشور شوند.

وی با تاکید بر اینکه سهمیه‌بندی و افزایش تعرفه اساساً به صلاح اقتصاد کشور نیست، تصریح کرد: این ابزارها زمانی که نسبت به مضرر بودن واردات کالایی اطمینان داریم باید مورد استفاده قرار گیرد و در غیراینصورت باید اختیارات قانونی را در استانداردگذاری و تعیین تعرفه با در نظر گرفتن تمامی ملاحظات ، به صورت مدیریت شده و هوشمندانه به کار گیریم.  

معاون برنامه‌ریزی و ا‌مور اقتصادی وزیر بازرگانی مالیات بر ارزش افزوده را یکی دیگر از ابزارهای مدیریت هوشمندانه واردات عنوان کرد و ادامه داد: وزارت بازرگانی در قالب برنامه پنجم پیشنهاد افزایش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای لوکس و غیرضرور تا سقف 6 درصد را ارائه داده است. وی خاطرنشان کرد: استفاده از مالیات بر ارزش افزوده همان مدیریت هوشمندانه واردات است.../مهر