ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افزایش حقوق ازارد به هفته‌ای 250 هزار پوند


ستاره مطرح و بلژیکی چلسی بزودی قراردادی جدیدی با استمفوردبریجی‌ها منعقد خواهد کرد که هفته‌ای ۲۵۰ هزار پوند حقوق خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: از چندی قبل بحث تمدید قرارداد «ادن ازارد» یکی از چالش‌های تیم مطرح شهر لندن بوده است. براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی قرار است این بازیکن جوان و جویای‌نام قراردادی به مدت 5 سال منعقد کند. براساس تفاهم‌نامه جدید بازیکن 23 ساله، هفته‌ای 250 هزار پوند حقوق دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب وی به صورت یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر درخواهد آمد.

قرارداد کنونی این بازیکن تکنیکی تا سال 2017 است. وی تابستان سال 2012 به استخدام تیم تحت امر ژوزه مورینیو درآمد و به عنوان یکی از بازیکنان حائز اهمیت تیم مطرح شد.


ویدیو مرتبط :
آزمایش ساختن گزارش با اطلاعات زیاد (250 هزار رکورد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش 10 هزار تومانی قیمت سکه در هفته گذشته



 

 

 

افزایش 10 هزار تومانی قیمت سکه در هفته گذشته

 

افزایش تقاضای داخلی قیمت سکه را باز هم افزایش داد و روز گذشته با رشد 3500 تومان دیگر به قیمت آن، هر قطعه سکه بهار آزادی به نرخ 370 هزار تومان فروخته شد.

سکه بهار آزادی طی 2 روز گذشته 8 هزار تومان و در یک هفته گذشته تقریبا 10 هزار تومان گران شده است.

با وجود نوسان قیمت طلا طی 2 روز گذشته در محدوده 1400 دلار، بهای انواع سکه با افزایش شدید قیمت روبه‌رو بوده است. دیروز سکه طرح قدیم بدون تغییر 425 هزار تومان فروخته شد. در برخی نقاط تهران این قیمت 426 هزار تومان نیز گزارش شده است.

روز گذشته نیم سکه و ربع سکه نیز با 1000 تومان و 500 تومان افزایش به ترتیب 185 هزار تومان و 94 هزار تومان به خریداران عرضه شد. دیروز هر مثقال طلای 17 عیار بدون اجرت ساخت نیز 1800 تومان گران شده و به نرخ 164 هزار و 700 تومان رسید.

در بازار ارز نیز اغلب ارزها با افزایش چشمگیر قیمت روبه‌رو بودند. یورو و دلار آمریكا با 20 تومان و 6 تومان رشد قیمت به ترتیب 1500 تومان و 1100 تومان به خریداران فروخته شد. صد ین ژاپن و پوند انگلیس نیز با افزایش 10 تومانی و 5 تومانی قیمت به ترتیب 1315 تومان و 1795 تومان عرضه شد.

علاوه بر افزایش تقاضای ماه پایانی سال تاکید و اخطاریه‌های بانک مرکزی به صرافان مبنی بر خودداری از خرید و فروش ارز (یورو و دلار آمریكا) با قیمت آزاد، موجب افزایش قیمت در بین دلالان شده است.

از آنجایی که این گونه بخشنامه‌های بانک مرکزی به طور کامل متضمن رعایت اصول حرفه‌ای در کار خرید و فروش ارز نبوده و به عبارت بهتر دست دلالان را برای دور زدن این گونه بخشنامه‌ها بازتر می‌کند، به نظر می‌رسد دخالت کم‌رنگ‌تر بانک مرکزی آرامش بیشتری به بازار خواهد داد.

طلا در بازار‌های جهانی

قیمت طلا دیروز تا ساعت 17 به وقت تهران به نرخ 1403دلار رسید که نسبت به نرخ بسته شده 1399 دلار سه‌شنبه تقریبا 4 دلار افزایش نشان می‌دهد. شدت یافتن ناآرامی‌ها در لیبی و سایر مناطق خاورمیانه موجب افزایش قیمت طلا شده و در عین حال فروش عمده قیمت طلا بر نرخ آن تاثیر منفی داشته است...../تحلیل:عصرایران