ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعلام زمان اولین نشست خبری منصوریان


سرمربی جدید آبی پوشان روز چهارشنبه پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهد بود.

سایت رسمی باشگاه استقلال: علیرضا منصوریان سرمربی جدید استقلال تهران روز چهارشنبه با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهد بود. منصوریان در این جلسه مطبوعاتی که ساعت 15 روز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی برگزار می شود به تشریح برنامه ها و دیدگاه های خود خواهد پرداخت.

به همین منظور باشگاه استقلال از خبرنگاران و عکاسان محترم برای حضور در این نشست مطبوعاتی و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با سرمربی جدید استقلال دعوت به عمل می آورد.


ویدیو مرتبط :
انعکاس خبری اولین نشست خبری نخستین کنگره ملی شناسایی و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اولین نشست خبری برانکو اعلام شد


نشست خبری سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس محمدحسین نژادفلاح به خبرنگاران اعلام کرد فردا ساعت ۱۱ نشست خبری برانکو انجام می‌شود اما خبرنگاران حاضر در ورزشگاه با اعلام اینکه قرار است برای پوشش ورود برانکو به ایران بامداد چهارشنبه به فرودگاه امام خمینی بروند از قائم مقام باشگاه پرسپولیس خواستار تجدید نظر در این باره شدند.

پس از پیشنهاد خبرنگاران نژادفلاح اعلام کرد که با برانکو این مسئله را مطرح می‌کند تا این نشست خبری به پنجشنبه ظهر موکول شود. بدین ترتیب سرمربی جدید پرسپولیس روز پنج‌شنبه پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.