ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعلام آخرین بازیکن و حضور در باشگاه ایرانیان/ گربه سیاه زیر ذره‌بین کی‌روش



اخبار,اخبار ورزشی, تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران با حضور در امارات، در باشگاه ایرانیان دوبی اسکان پیدا خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران به منظور آماده‌سازی برای حضور در دیدار هفته پنجم خود از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مقابل عمان و همچنین دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن، عصر فردا پس از تشکیل اردو در هتل آزادی، راهی دوبی امارات خواهد شد تا اردویی را در این کشور برگزار کند.

قرار است ملی‌پوشان با حضور در دوبی، در باشگاه ایرانیان استقرار پیدا کرده و تمرینات تاکتیکی و بدنی خود را نیز در این باشگاه برگزار کنند.

*کاروان فوتبال ایران قرار است روز 14 مهرماه از دوبی با پروازی حدود 45 دقیقه‌ای از دوبی راهی مسقط شوند تا آخرین تمرین تاکتیکی قبل از مسابقه خود را در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط برگزار کنند.

بر همین اساس و طبق اعلام فیفا تیم ملی ایران در تاریخ 16 مهرماه سال جاری در ورزشگاه 27 هزار نفری سلطان قابوس و از ساعت 18:30 به وقت محلی به مصاف تیم ملی عمان خواهد رفت.

*کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به همراه دستیارانش این روزها به شدت مشغول آنالیز تیم ملی عمان هستند تا آخرین دیدار تیم ملی از دور رفت مقدماتی جام جهانی 2018 نیز با موفقیت به پایان برسد.

تیم ملی ایران حدود 14 سال است که موفق نشده عمان را در دیدارهای رو در رو شکست دهد تا به این ترتیب این کشور کوچک، گربه سیاه تیم ملی فوتبال باشد.

کارلوس کی‌روش همراه با تیم ملی در آخرین مصاف با عمان در دیداری تدارکاتی قبل از جام جهانی 2014 برزیل طعم تلخ شکست را از این تیم چشیده و به نظر می‌رسد تمهیداتی که این روزها کی‌روش و دستیارانش برای زیر نظر گرفتن عمان درنظر گرفته‌اند، خیلی بی ارتباط با این امر نباشد.

*همچنین طبق اعلام کادر فنی تیم ملی قرار است با پایان هفته هفتم لیگ برتر امروز یک بازیکن دیگر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شود تا تعداد نفرات حاضر در اردو به 26 بازیکن برسد.

پیش ازاین سرمربی تیم ملی جهت حضور در دیدار برابر عمان و بازی با ژاپن 25 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به این شرح است:
علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، سوشا مکانی، رشید مظاهری، وریا غفوری، رامین رضاییان، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی، سید جلال حسینی، عزت الله پورغاز، احسان حاج صفی، میثم مجیدی، آندرانیک تیموریان، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، امید عالیشاه، وحید امیری، سردار آزمون و مهدی طارمی.

این بازیکنان باید روز یکشنبه (5 مهر) ساعت 12 ظهر در هتل المپیک خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 16 مهرماه سال جاری در کشور عمان در چهارمین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.

همچنین تیم ملی فوتبال ایران روز 21 مهر در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ژاپن خواهد رفت.

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
گربه باز / البته یه ذره گربه هاش بزرگ اند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از باشگاه استقلال؛ حضور فتح الله زاده در اردوی تیم



 

 

باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , بازیکن فوتبال

 

مدیرعامل باشگاه استقلال، عصر دیروز طی تماسی تلفنی با هافبک این تیم آخرین وضعیت وی را جویا شد.

علی فتح الله زاده در اردوی آبی‌پوشان در هتل المپیک حضور پیدا کرد. وی به همراه مشاور خود سید مهدی علوی به اردوی تیم رفت تا در آستانه دیدار مقابل سایپا، در کنار تیم باشد.

* تماس مدیر عامل با هافبک مصدوم تیم

آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت فعلا قادر به همراهی استقلال نیست و دوران درمانی خود را طی می‌کند و به همین دلیل مدیر عامل استقلال طی تماسی تلفنی ضمن پیگیری وضعیت او، برای هافبک استقلال آرزوی سلامتی کرد.

* برگزاری نشست هماهنگی دیدار استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا

نشست هماهنگی دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، عصر یکشنبه در فدراسیون فوتبال تشکیل شد.

در این نشست که مسئولان برگزاری این مسابقه حضور داشتند، مقرر شد تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه شهید دستگردی تهران، تمرین های خود را پیگیری کنند و ساعت تمرین تیم ذوب آهن از ساعت 16:15 دقیقه تا 18 عصر روز چهارشنبه و ساعت 17:15 دقیقه تا 18:30 دقیقه عصر روز پنجشنبه باشد. همچنین تمرین های تیم استقلال از ساعت 13 تا 14:30 دقیقه عصر روز چهارشنبه و ساعت 16 تا 17:15 دقیقه عصر روز پنجشنبه پیگیری شود.

در ادامه این نشست، در مورد اخذ روادید ناظران و داوران این مسابقه، بلیت فروشی و استقرار تیم ها و عوامل برگزاری مسابقه نیز گفت و گو شد. نشست مطبوعاتی پیش از بازی این دو تیم، ساعت 11 روز پنجشنبه و نشست مدیران این دیدار نیز ساعت 12 روز پنجشنبه در محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

داوران این دیدار که ساعت 17:15 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، از ژاپن هستند و ناظر داوری از سوریه و ناظر بازی از قرقیزستان است.

* با هزینه یک بازیکن فوتبال می توانیم یک تیم در لیگ کشتی داشته باشیم

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: «تلاش می‌کنیم با فراهم شدن شرایط فصل آینده در لیگ کشتی تیم داری کنیم.»

علی نظری جویباری در نشست هم‌اندیشی باشگاه‌های مطرح کشور با بیان این مطلب افزود: «کشتی یکی از معدود رشته‌هایی است که می‌تواند در سطح المپیک صاحب مدال شود.»

وی ادامه داد: «در گذشته بیشتر خانواده‌ها فرزندان خود را به سالن‌های کشتی می‌فرستادند ولی حالا بیشتر به سمت فوتبال آمده‌اند.»

جویباری در پایان خاطرنشان کرد: «ما می‌دانیم با هزینه یک بازیکن فوتبال می‌توانیم یک تیم خوب در لیگ کشتی داشته باشیم و تلاش می‌کنیم با انتقال این مسائل به فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه در فصل آینده در این رشته تیمداری کنیم.»