ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراف سرمربی کره‌جنوبی بعد از شکست در برابر الجزایر



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی الجزایر و کره‌جنوبی

 

اخبار ورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
هونگ: استراتژی کره جنوبی اشتباه بود

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی اعتراف کرد که استراتژی تیمش در دیدار مقابل الجزایر اشتباه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هونگ میونگ بو پس از شکست 4 بر 2 مقابل الجزایر در دومین بازی شاگردانش در گروه H رقابت‌های جام‌جهانی 20014 برزیل اظهار داشت: ما با دقت الجزایر را تحلیل کرده بودیم اما نتیجه جوری رقم خورد که باعث شد بگویم استراتژی ما اشتباه بود.

وی ادامه داد: نتیجه به تنهایی گویای همه‌چیز هست. این نتیجه خوبی نیست اما ما باید به آینده فکر کنیم. از آنجایی که گل‌های زیادی دریافت کردیم پس حتما اشتباهی در استراتژی ما وجود داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: الجزایر را دست کم نگرفته بودیم زیرا می‌دانستیم این تیم بسیار قدرتمند است. تعداد گل‌ها نشان می‌دهد که ما به اندازه کافی ثبات و تمرکز نداشتیم.

الجزایر اکنون برای صعود تنها به یک امتیاز مقابل روسیه نیاز دارد و میونگ بو گفت: تا پایان مسابقات بیشترین تلاش خود را انجام خواهیم داد زیرا این تنها انتخاب ماست. الجزایر به خوبی سازمان یافته بود و دفاع ما از هم گسیخته بود. باید برای بازی بعدی بهتر آماده شویم.

 

 --------------------------

 

جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
هلیلهودزیچ: باید از بازیکنان قدردانی کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر پس از پیروزی پرگل مقابل کره‌جنوبی به تمجید از شاگردانش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید هلیلهودزیچ پس از پیروزی 4 بر 2 شاگردانش مقابل کره‌جنوبی در دومین دیدار خود در گروه H رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: بسیار خوشحالم. یک پیروزی پس از 32 سال انتظار در جام‌جهانی برای ما رقم خورد. باید از بازیکنان به خاطر تلاش‌شان قدردانی کنم. در نیمه اول بسیار عالی کار کردیم؛ هرچند در نیمه دوم کمی افت کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان در نیمه دوم کمی تمرکزشان را از دست دادند اما مهم‌ترین مسئله این است که پیروز شدیم.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
گلهای الجزایر و کره جنوبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سنگین کره جنوبی مقابل الجزایر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی  - شکست سنگین کره جنوبی مقابل الجزایر

دیدار کره جنوبی و الجزایر در چارچوب رقابت‌های جام جهانی 2014 با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم الجزایر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی کره‌جنوبی از ساعت 23 و 30 دقیقه امشب در دومین مسابقه خود در گروه H رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل به مصاف الجزایر رفت.

نیمه اول این دیدار در حالی آغاز شد که در دقیقه 26 سلیمان دروازه تیم ملی کره جنوبی را باز کرد. در ادامه این رقابت مالینی بازیکن تیم ملی الجزایر دومین گل را برای این تیم به ثمر رساند و در دقیقه 38 دبی جابو برای سومین بار دروازه تیم ملی کره جنوبی را باز کرد. این دیدار در نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده قاره آفریقا به پایان رسید.

نیمه دوم این رقابت‌ها در حالی آغاز شد که هونگ مین سون بازیکن شماره 9 تیم ملی کره جنوبی در دقیقه 50 دروازه تیم ملی الجزایر را باز کرد.

کره‌ا‌ی‌ها در حالی پس از زدن گل اول تلاش می‌کردند که برای دومین بار دروازه الجزایر را باز کنند که سونگ یونگ کی بازیکن شماره 16 تیم ملی کره جنوبی از پشت محوطه جریمه با یک ضربه سنگین دروزاه الجزایر را تهدید کرد، اما واکنش خوب دروازه‌بان الجزایر توپ را راهی بیرون مستطیل سبز کرد.

اما بازی در حالی پیگیری می‌شد که در دقیقه 62 با یک پاسکاری زیبا براهیمی بازیکن 24 ساله تیم ملی الجزایر چهارمین گل تیم خود را به ثمر رساند. این نخستین گل ملی این بازیکن بود.

این دیدار پرگل در حالی سپری می‌شد که کوئل کو بازیکن شماره 13 در دقیقه 72 دومین گل تیم ملی کره جنوبی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم نیز بازیکنان شماره 12 و 14 تیم ملی کره جنوبی در دقایق 54 و 69 با تشخیص داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

البته در دقیقه 69 نیز بازیکن شماره 2 تیم ملی الجزایر از سوی داور کارت زرد دریافت کرد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود الجزایر به پایان رسید تا امیدهای کره جنوبی برای صعود از گروه کمرنگ شده و الجزایر به صعود از گروه با قرار گرفتن در جایگاه دوم، بیشتر شود.
اخبار ورزشی - فارس