ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعترافات تکان دهنده یک سرپرست در عوض کردن نتیجه 5 مسابقه لیگ برتر/کلیپ ماهواره ای جنجال ساز بازیکن مشهور پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,پرسپولیس


 اخبار ورزشی - جدول لیگ سیزدهم تغییر می کند؟!
اعترافات تکان دهنده یک سرپرست در عوض کردن نتیجه 5 مسابقه لیگ برتر

سرپرست سابق یکی از تیم های لیگ برتر، اعتراف های تکان دهنده ای داشته است.

 به گزارش جام نیوز، پس از آنکه علیپور دبیر کمیته اخلاق اعلام کرد پای سرپرست سابق یکی از تیم های لیگ برتر به پرونده تبانی در یکی از بازی های لیگ برتر باز شده، روز گذشته از منابع موثق خبری رسید که اقدام های او چیزی فراتر از یک مسابقه بوده است.

 این سرپرست معروف در جایی اعتراف کرده که با پرداخت رشوه به داوران و بعضی از مسئولان برگزاری مسابقات، در عوض کردن نتیجه 5 مسابقه لیگ برتر در فصل گذشته نقش داشته است!

قرار است پرونده این تبانی و همینطور اعتراف های او، در قالب یک پرونده مهم در اختیار فدراسیون فوتبال و کمیته منشور اخلاق هم قرار بگیرد.

 البته با توجه به آنکه رقابت های لیگ برتر تمام شده و مسئولان فدراسیون هم در این موارد علاقه ای به ایجاد خلل در جدول ندارند، بعید به نظر می رسد نتایج این مسابقات هم عوض شود.
 
یکی از بازیکن های معروف و سابق پرسپولیس که نزدیک به 40 بازی ملی هم در کارنامه دارد، در یک کلیپ ماهواره ای ایفای نقش کرده است!

 

                                           ..........................................


 حضور بازیکن مشهور پرسپولیس در کلیپ ماهواره ای جنجال ساز شد

یکی از بازیکن های معروف و سابق پرسپولیس که نزدیک به 40 بازی ملی هم در کارنامه دارد، در یک کلیپ ماهواره ای ایفای نقش کرده است!

  علیرضا امامی فر که سال گذشته مربی تیم پارسه در لیگ یک کشور بود، برای دقایقی در یک کلیپ ماهواره ای نقش آفرینی کرده است.

البته حضور او بسیار کوتاه است و کارگردان کلیپ چند بار مثل یک مدل، او را مقابل دوربین قرارداد داده است.

امامی فر در واکنش به این موضوع گفت: «راستش آقای مجید رضا از خوانندگان خوب و دوست نزدیکم به حساب می آید که در تیم هنرمندان هم حضور دارد. ایشان از من خواست که در کلیپ باشم ولی نمی دانم چطور از آن ور آب سردر آورده است. کلیپ برای داخل ایران بوده و من خودم از طریق دوستانم متوجه شده ام که ماهواره آن را پخش کرده است.»
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ تکان دهنده:نتیجه یک عمر تلاش پدر و مادر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال قبل از شروع لیگ برتر کشتی آزاد/ پرسپولیس جویبار تهدید به کناره‌گیری کرد



جنجال قبل از شروع لیگ برتر کشتی آزاد/ پرسپولیس جویبار تهدید به کناره‌گیری کرد

تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار تهدید کرده که اگر کمیته لیگ فدراسیون کشتی اجازه‌ی کشتی گرفتن بهنام احسان‌پور را به آنها ندهد از لیگ برتر کناره‌گیری خواهد کرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در حالی که هنوز لیگ برتر کشتی آزاد ایران شروع نشده، جنجال‌های آن جلوتر پیش رفته‌اند و در همین ابتدا تیم پرسپولیس جویبار با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی تهدید کرده که اگر اجازه‌ی استفاده از یک کشتی‌گیر به آنها داده نشود روز سه‌شنبه مقابل تیم ثامن‌الحجج سبزوار مسابقه نخواهد داد.

این اختلافات از آن‌جا شروع شده که کمیته لیگ با امضای قرارداد بهنام احسان‌پور کشتی‌گیر وزن 60 کیلوگرم با تیم ثامن‌الحجج موافقت کرده است و این در حالی بوده که این قرارداد نه مبلغی داشته و نه این کشتی‌گیر از هیات کشتی مازندران رضایت‌نامه داشته است. پس از این ماجرا احسان‌پور با تیم کشتی پرسپولیس جویبار قرارداد می‌بندد که به نظر می‌رسد سوء مدیریت کمیته لیگ باعث شده وضعیت بغرنج شود و هر دو تیم، مدعی داشتن قرارداد با این کشتی‌گیر شوند.

قرار است این مشکل به کمیته انضباطی سپرده شده و امروز یا فردا وضعیت مشخص خواهد شد. اما در هر حال تیم پرسپولیس تهدید کرده که اگر این کشتی‌گیر به آنها داده نشود از لیگ کنار خواهد کشید.

احسان‌پور هم اکنون در اردوی تیم پرسپولیس به سر می‌برد.

لیگ برتر کشتی آزاد از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و وزن کشی آن فردا(دوشنبه) است./ایسنا