ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض کرار در ورزشگاه آزادی: استقلال بازیکن مجانی می‌خواهد/ تا پول ندهند خوب بازی نمی‌کنم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال که ماه‌هاست برای این تیم حاشیه درست می‌کند و البته فوتبال قابل قبولی هم ارائه نمی‌دهد گفت: تا زمانی که باشگاه استقلال پولم را ندهد خوب بازی نمی‌کنم!

به گزارش فارس، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک نوشته است که آمریکا قصد دارد در نشست امروز شورای امنیت سازمان ملل متحد مسئله تست موشک بالستیک عماد توسط جمهوری اسلامی ایران را مطرح کند. حدود دو هفته قبل بود که ایران موشک بالستیک جدیدی با نام «عماد» را با موفقیت تست کرد. بلافاصله پس از آزمایش این موشک دوربرد آمریکا و دیگر کشورهای غربی از جمله فرانسه به این اقدام واکنش نشان داده و آن را نقض احتمالی قطعنامه‌های پیشین شورای امنیت از جمله قطعنامه 1929 توصیف کردند. سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل پیش از این گفته بود که این کشور به زودی این موضوع را در شورای امنیت مطرح خواهد کرد و آن را به کمیته تحریم‌های ایران ارجاع می‌دهد. رویترز به نقل از دیپلمات‌ها در شورای امنیت نوشته است که احتمال دارد کشورهای غربی برای افزودن نام افراد یا شرکت‌های ایرانی جدیدی به لیست تحریمی تلاش کنند، با این حال آن‌ها اذعان کرده‌اند که احتمال دارد روسیه و چین مانع این اقدام شوند. بر اساس بندی از قطعنامه 1929، ایران از هرگونه کار بر روی موشک‌های بالستیک «با قابلیت حمل کلاهک‌های هسته‌ای» منع شده است. کشورهای غربی بر اساس همین بند هرگونه آزمایش موشک‌های بالستیک از سوی ایران را خلاف قوانین بین‌المللی می‌خوانند. با وجود آنکه ایران و گروه 1+5 تیر ماه امسال به توافق هسته‌ای دست یافتند و قطعنامه‌ جدیدی تصویب شد که قطعنامه‌های پیشین را از «روز اجرای توافق» لغو مشروط می‌کند، اما محدودیت موشکی به این قطعنامه جدید هم منتقل شده است. با این حال تهران می‌گوید از آنجا که در قطعنامه 2231 ادبیات نگارش تغییر کرده و به جای «نباید» از «خواسته می‌شود» استفاده شده و ضمنا عبارت «با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای» به «طراحی‌شده برای داشتن قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای» تغییر کرده،‌این قطعنامه دیگر برای بخش موشکی ایران الزام‌آور نیست. ایران بلافاصله بعد از تصویب این قطعنامه جدید که هنوز اجرایی نشده، بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که آن را به رسمیت نمی‌شناسد. برنامه جامع اقدام مشترک یکی از ضمائم این قطعنامه است.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار کرارجاسم بازیکن عراقی آبی‌پوشان که مشکلات زیادی را برای این تیم بوجود آورده بود نیمه دوم وارد زمین شد اما نتوانست تاثیری در نتیجه بازی داشته باشد.

عملکرد او به گونه‌ای بود که پرویز مظلومی سرمربی آبی‌پوشان نیز در نشست خبری بعد از این بازی به انتقاد از بازی کرار جاسم پرداخت و گفت که این بازیکن عراقی انتظاراتش را برآورده نکرده و نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد.

کرار جاسم که هنوز مشکلاتش با باشگاه استقلال حل نشده است زمانی که از رختکن خارج شد بسیار عصبانی بود و از وضعیت موجود گلایه داشت. کرار که با صدای بلند اعتراض می کرد گفت: باشگاه استقلال بازیکن مجانی می خواهد. تا زمانی که پولم را ندهند خوب بازی نمی‌کنم!

این اظهار نظر در حالی از سوی کرار مطرح شد که باشگاه استقلال هم نتوانسته به تعهدات خود در قبال این بازیکن عمل کند و از نظر حرفه ای حق با کرار جاسم است.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
حواشی جدید کرار: تا پول ندهند خوب بازی نمیکنم!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاقی که بازیکن استقلال را از ورزشگاه آزادی به بازی در سواحل بوشهر رساند



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی کریمیان

مهدی کریمیان که سابقه بازی در استقلال دارد این روزها از فوتبال دور است.

مهدی کریمیان که سابقه بازی در سپاهان و استقلال را دارد این روزها به علت باطل شدن کارت معافیتش از فوتبال دور است.کریمیان هم جزو بازیکنانی بود که کارت پایان خدمتشان باطل شد و بیش از یک سال که از فوتبال دور شده است.

 

کریمیان این روزها در بوشهر به سر می برد و عکسی از خود در اینستاگرامش منتشر کرده است که به همراه دوستانش در ساحل بوشهر تنیس فوتبال بازی کرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,مهدی کریمیان

 


اخبار ورزشی - خبرآنلاین