ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض مرفاوی به رحمتی و پیکان به گل نفت


پیکانی‌ها به گل دریافتی در نیمه اول دیدار با نفت تهران در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال اعتراض کردند.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های پیکان و نفت تهران در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشورمان که از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شده است. پیش از آغاز بازی یک سوارکار به همراه اسب خود مقابل ورزشگاه آمده بود که به او اجازه ورود به ورزشگاه را ندادند.

* با توجه به بارش باران، زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس با کاور پوشانده شده بود که همین مسئله باعث شد تیم‌ها با دقایقی تاخیر تمرین پیش از بازی را انجام دهند.

* حدود 2 هزار تماشاگر که 30 نفر از آنها هوادار نفت بودند از این بازی استقبال کردند. نکته جالب اینکه پس از قطع باران در شهر قدس و تا پایان نیمه اول هواداران به ورزشگاه می‌آمدند.

* با توجه به جمع شدن آب کنار زمین مسئولان ورزشگاه با جارو آب‌های پیست دور زمین را جمع کردند.

* اسکوبورد ورزشگاه شهدای شهر قدس امروز به صورت رسمی افتتاح شد. البته تا پایان نیمه اول کارگران مشغول باز کردن داربست‌های اسکوبورد بودند.

* پیراهن قرمز بیرانوند و کاپشن آبی منصوریان سوژه هواداران شده بود.

* پیش از آغاز بازی صمد مرفاوی به سمت نیمکت نفت تهران رفت و خوش و بش گرمی با علیرضا منصوریان و نیمکت نشینان این تیم انجام داد.

* از تیم پیکان سید علی حسینی، مهدی رحمتی، محمد نصرتی و سعید دقیقی به سمت منصوریان رفتند که خوش و بش رحمتی با منصوریان در نوع خودش جالب بود و از طرف مقابل نیز امین حاج محمد و سعید لطفی برای حضور در میدان از مرفاوی رخصت گرفتند.

* سید مهدی رحمتی پس  از انجام تشریفات اول بازی سمت چپ زمین را برای پیکان انتخاب کرد که همین مسئله باعث شد مرفاوی به او اعتراض کند و از او سوال کند که چرا سمت دیگر ورزشگاه را انتخاب نکرده چون در نیمه دوم آفتاب تیمش را اذیت می‌کند.

* بازی با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد.

* یک تماشاگر بلژیکی در ورزشگاه حضور داشت که پشت دروازه ایستاده بود با دوربین خود مشغول عکاسی و فیلمبرداری بود که همین مسئله باعث شد تا ماموران نیروی انتظامی او را روی سکوها بفرستند.

* مارکار آقاجانیان دستیار کارلوس کی‌روش میهمان ویژه این بازی بود.

* وقتی داور در صحنه‌ای به بوعذار کارت زرد نشان داد علیرضا منصوریان به این مسئله معترض شد.

* در اواخر نیمه اول هنگامی که تیم پیکان موقعیت خوبی را برای گلزنی از دست داد مهدی رحمتی از درون دروازه و رو به سوی نیمکت این تیم فریاد زد؛ "بازیکن ما عجب دیوانه‌ای است که موقعیت به این خوبی را از دست داد."

* پس از گل نفت که در دقیقه 46 به ثمر رسید مهدی رحمتی و بازیکنان پیکان به سمت داور رفتند و به شدت به او اعتراض کردند. این اعتراض تا پایان نیمه اول و رفتن بازیکنان 2 تیم به رختکن ادامه داشت. بازیکنان پیکان معتقد بودند امین حاج محمد قبل از زدن ضربه سر که از روی ارسال کرنر بود روی مدافع پیکان خطا کرده است.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی پیکان-تراکتور+گل مهدی رحمتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل‌‌محمدی: اعتراض نفت بی‌مورد است


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم پرسپولیس در دربی پایتخت مثل بازی رفت پیروز شود.

خبرگزاری فارس: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان گفت: دو هفته پایانی لیگ است و این دو هفته خیلی حساس و سرنوشت ساز است و تمام هم و غم ما این است که نتیجه بگیریم و 6 امتیاز کسب کنیم و سهمیه آسیایی بگیریم. سرنوشت ما دست خودمان است و اگر بتوانیم 6 امتیاز بگیریم بدون استرس وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم. فولاد و استقلال پشت سر ما قرار دارند و اگر ما پیروز شویم آسیایی می‌شویم و سپس به فینال جام حذفی هم می‌‌رسیم.

وی ادامه داد: به جز کاوه رضایی و اسماعیل فرهادی بقیه بازیکنان آماده هستند. ملوان به امتیاز بازی نیاز دارد و با انگیزه زیادی مقابل ما قرار می‌گیرد و بازی سخت و دشواری برای ما خواهد بود اما اراده بازیکنان ما خیلی زیاد است و سه امتیاز مسابقه بسیار حساس و حیاتی است.

سرمربی ذوب آهن در مورد تغییر در ترکیب تیم، گفت: برخی از تغییرات به خاطر مصدومیت‌ها بود و دروازه‌بانی هم که آماده باشد درون دروازه قرار می‌گیرد البته امسال تغییرات زیادی داشتیم که با توجه به مصدومیت‌ها تغییر داشتیم و هر بازیکنی که آمادگی صدرصد داشته باشد به ترکیب اصلی می‌رسد و بازیکنان ما هم به این مساله واقف هستند.

گل‌محمدی در مورد اعتراض نفت به تاریخ فینال جام حذفی، گفت: اعتراض نفتی‌ها بی‌مورد است و تیمی که وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شود فشرده بازی می‌کند. لیورپول پنجشنبه با گالاتاسرای بازی کرد و یکشنبه در لیگ برتر انگلیس بازی کرد و تیمی که در آسیا بازی می‌کند این شرایط را باید قبول کند. درست است بحث ملی است اما در همین اروپا نمی‌گویند اسپانیا و آلمان با هم بازی دارند و می‌گویند بایرن مونیخ و بارسا بحث تیم‌های باشگاهی است و یک جور نباید باشد که ذوب آهن 25 اردیبهشت آخرین بازی کند و سه هفته به خاطر یک بازی تمرین کنیم و تیمی هم نیست که با آنها بازی کنیم و طبق اعلام سازمان لیگ باید دو و سوم خرداد لیگ و حذفی تمام شود تا نماینده‌ها را به کنفدراسیون معرفی کنند. برای نفت آرزوی موفقیت می‌کنم که مقابل الاهلی عربستان خوب بازی کنند و موفق شوند و این آرزوی قلبی همه ما ایرانی‌هاست.

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط لیگ برتر چهاردهم، گفت: شاهد لیگ جذابی نبودیم و شاید بخاطر حساسیت تیم های مدعی این روزها لیگ جذاب شده است اما یکسال است ما تمرین می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم این مساله در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و وقفه‌های لیگ کیفیت لیگ را پایین می‌اورد و امیدوارم سازمان لیگ از امروز به فکر برنامه‌ریزی فصل آینده باشد و این برنامه مورد نظر سازمان لیگ هم نبود ولی به خاطر تیم ملی و تیم امید مجبور بودند که بازی کنند و من به سازمان لیگ پیشنهاد می‌دهم که برای فصل آینده برنامه بهتری داشته باشیم. در کوران مسابقات بازیکن ساخته می‌شود و نه اینکه 50 روز لیگ تعطیل شود.

گل‌محمدی در مورد دربی تهران گفت: همیشه دربی جذاب و دیدنی بوده و فقط برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم ولی ان‌شالله مثل بازی رفت برنده شویم.