ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اعتراض باشگاه فولاد به لیست کی‌روش / مصدومان لیگ جای فولادی‌ها



تیم ملی فوتبال, تیم فولاد خوزستان


با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال صورت گرفتاعتراض باشگاه فولاد به لیست کی‌روش / مصدومان لیگ جای فولادی‌ها

باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال به لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش اعتراض کرد.

به گزارش فارس و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه فولاد خوزستان، باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای به دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران نسبت به نادیده گرفتن حقوق بازیکنان بومی، جوان و پر انرژی این باشگاه از سوی تیم ملی اعتراض کرد.

در حالیکه تیم فولاد خوزستان با داشتن 25 امتیاز با بالاترین گل زده در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، در لیست دعوتی‌های تیم ملی فوتبال ایران نام هیچ بازیکنی از این باشگاه وجود ندارد!

در همین راستا مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به این مسئله اعتراض کرد.

در نامه سیف‌الله دهکردی خطاب به دبیرکل فدراسیون فوتبال آمده است: همانگونه که استحضار دارید بالاترین هدف هر بازیکن حضور در تیم ملی و افتخار آفرینی در سطح ملی است

 

و این امر موجبات افزایش انگیزه و توان ورزشکار می‌شود که هم تیم متبوع و هم تیم ملی از این موضوع متنفع می‌شوند و این امر زمانی میسر است که در انتخاب بازیکنان نهایت ظرافت، دقت و عدالت رعایت شود و زحمات و تلاش هیچ بازیکنی نادیده گرفته نشود.

در ادامه این نامه آمده است: متاسفانه در لیست اخیر مدعوین به تیم ملی فوتبال از بازیکنی دعوت شده که چندین ماه است به لحاظ مصدومیت از میادین دور است درحالیکه از تیم فولاد خوزستان که متشکل از بازیکنان غالبا بومی، جوان و پر انرژی است و در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر میباشد بازیکنی دعوت نشده است.

در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است: مسلما این موضوع در روحیه بازیکنان تاثیر نامطلوب گذاشته و کارایی آنان را به شدت کاهش خواهد داد و این باشگاه واقعا پاسخی در قبال خواسته به حق آنان در ارتباط با دلیل عدم دعوتشان به تیم ملی ندارد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد باشگاه گسترش فولاد به سازمان لیگ برتر فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض باشگاه استقلال به حضور این آبی پوش در لیست کی روش



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه استقلال


 اخبار ورزشی -  آنها باید پاسخگو باشند؛
اعتراض باشگاه استقلال به حضور این آبی پوش در لیست کی روش

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: «بهتر بود کادرفنی تیم ملی از دعوت دوباره بیگ‌زاده به اردو منصرف می‌شد و اگر بار دیگر مشکلی برای این بازیکن به وجود بیاید، آنها باید پاسخگو باشند.»

امین نوروزی با اشاره به دعوت هاشم بیگ‌زاده به اردوی جدید تیم ملی گفت: «بیگ‌زاده در اردوی تیم ملی در پرتغال دچار مصدومیت شد و بدین ترتیب بازیکنی که سالم از استقلال به تیم ملی رفته بود، آسیب دیده به باشگاهش بازگشت. از فردای روزی که این بازیکن همراه تیم ملی به ایران آمد، کار درمانی او آغاز شد.»

 وی با بیان اینکه بیگ‌زاده از ناحیه عضله پشت ساق پا آسیب دیده بود، اظهار داشت: «این بازیکن روزی دو و حتی برخی مواقع سه جلسه فیزیوتراپی می‌کرد تا به شرایط گذشته بازگردد. بازیکنان تیم ملی فشار زیادی را در جام جهانی 2014 متحمل شده بودند و استراحت کافی نداشتند و به همین دلیل با توجه به خستگی عضلات، دو برابر زمان معمولی برای آنها در نظر گرفته می‌شد تا به شرایط آرمانی بازگردند.»

 معاون پزشکی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «استقلال روز گذشته بازی حساسی برابر تراکتورسازی داشت اما با وجود اینکه بیگ زاده از ناحیه مصدوم شده، درمان شده بود برای اینکه مصدومیتش دوباره عود نکند، قلعه‌نویی به او بازی نداد تا برای این بازیکن و البته باشگاه مشکلی پیش نیاید.»

 نوروزی ادامه داد: «بیگ‌زاده نیاز به تمرینات تقویتی حس عمقی عضلات و هماهنگی عصب و عضله دارد که یک کار تخصصی است. در این شرایط بهتر بود کادرفنی تیم ملی از دعوت دوباره بیک‌زاده به اردو منصرف می‌شد و اگر بار دیگر مشکلی برای این بازیکن به وجود بیاید، مسئولان تیم ملی باید پاسخگو باشند.»

 نوروزی تاکید کرد: «هم تیم ملی و هم استقلال به بیک زاده در آینده نیاز دارند و نباید به خاطر یک بازی دوستانه همه چیز را فدا کنیم.»

 اخبار ورزشی  - تسنیم