ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار نظر گل محمدی پس از موقعیتی که برای پرسپولیس ایجاد کرد/ به بازیکنانم افتخار می کنم!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امروز تساوی تیم های ذوب آهن و استقلال اهواز این فرصت را به پرسپولیس داد که در رده سوم جدول باقی بماند و با انگیزه بیشتر لیگ را دنبال کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن پس از تساوی تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: «بازی زیبایی بود. تماشاگران هم از آن لذت بردند. ما برای گرفتن سه امتیاز به میدان رفته بودیم. به تک تک بازیکنانم افتخار می کنم.استقلال اهواز در نیمه دوم متحول شد.»


او ادامه داد: «بعد از گل اول می توانستیم با دقت بیشتر، گل های بعدی را بزنیم. ولی فرصت سوزی کردیم. داور یک پنالتی برای ما نگرفت اما به تصمیم او احترام می گذاریم. ما اگر می خواهیم قهرمان شویم یا سهمیه بگیریم، نیاز به حمایت مادی و معنوی داریم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
اظهار نظر مهناز افشار درباره ی جسارت علی محمدی و...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر گل محمدی در مورد پرسپولیس


تا این لحظه هیچ درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس، چه به صورت شفاهی و چه به صورت كتبی، برای در اختیار گرفتن رشید مظاهری به دست ما نرسیده است.

خبر ورزشی: یحیی گل‌محمدی که یکی، دو بازی تیمش را به دلیل بیماری آنفلوآنزا از دست داده بود، دیروز در گفت‌وگویی اختصاصی با ما و بعد از چند هفته سکوت به سؤالات ما جواب داد.

درخصوص اتفاقی كه برای سوشا مكانی افتاده و به نوعی فوتبال ما را تحت تأثیر قرار داده، به عنوان یك پرسپولیسی چه نظری دارید؟

من فكر می‌كنم از زمانی كه پول به فوتبال ما وارد شد، خیلی‌ها زوم كردند روی فوتبال و مسائل حاشیه‌ای در آن هم خیلی بیشتر شد و خیلی بیشتر هم به چشم آمد. در مورد سوشا من خیلی نمی‌توانم صحبت كنم، چون اطلاعات زیادی از او ندارم، ضمناً به گفته سرپرست پرسپولیس هر چه در این موضوع دخالت نكنیم و حرف نزنیم، بهتر است. من یك نیم‌فصل با سوشا در پرسپولیس كار كرده‌ام، او بچه بدی نیست و به نظرم باید او را حفظ كرد، چون آینده خوبی در دروازه‌بانی دارد. امیدوارم مشكلی كه برای سوشا به وجود آمده، به خیر و خوشی حل شود و او دوباره به پرسپولیس برگردد.

اما بعضی‌ها نگاهی دیگر به این موضوع دارند و معتقدند پرسپولیس باید سوشا را كنار بگذارد و یك سنگربان دیگر را جایگزین او كند.

نه، به نظر من سوشا از نظر فنی دروازه‌بان خوبی است، اگرچه در چند وقت اخیر به دلیل جوانی شاید تمركزش را در چند بازی از دست داده بود. به نظر من جدا از حفظ سوشا، پرسپولیس باید به جای ایمان صادقی كه رفته، یك گلر خوب دیگر را به خدمت بگیرد.

صحبت از حضور رشید مظاهری، دروازه‌بان شما در پرسپولیس است!

تا این لحظه هیچ درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس، چه به صورت شفاهی و چه به صورت كتبی، برای در اختیار گرفتن رشید مظاهری به دست ما نرسیده است.

اگر پرسپولیس درخواست بدهد، شما رأی به جدایی مظاهری خواهید داد؟

فعلاً كه پرسپولیس درخواستی نداده اما اگر بدهد، مدیریت باشگاه در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد كرد.

تكلیف اكبر صادقی كه خواستار جدایی بود، چه شد؟

اكبر صادقی در لیست فروش ما نیست. صادقی یكی از بازیكنان خوب ماست كه اتفاقاً برای جذب او خیلی هم دردسر كشیدیم اما او به خاطر مشكلات شخصی می‌خواهد در تهران زندگی كند و باید باشگاه در موردش تصمیم بگیرد.

می‌گویند صادقی به خاطر اختلاف با حسینی، دستیار شما، می‌خواهد برود!

خیر، این خبر درست نیست.

چرا بازیكنان جدیدی را به خدمت گرفتید؟

ما احمد امیركامدار را در پست هافبك دفاعی از سیاه‌جامگان به خدمت گرفتیم، وحید محمدزاده را هم در دفاع وسط از تیم سایپا جذب كردیم و دنبال یك بازیكن دیگر هم هستیم.

صحبت‌های شنیده شده در مورد جذب سانتوس حقیقت دارد؟

صحبت‌هایی در این رابطه شده بود اما بازگشت سانتوس منتفی شد.

دور رفت هم استقلال را بردید و هم پرسپولیس. در آستانه این بازی‌ها قادر به تكرار برد هستید؟

شرایط تیم‌ها در نیم‌فصل دوم فرق كرده است و پرسپولیس هم نسبت به نیم‌فصل اول خیلی بهتر شده. من بازی خیلی سختی را مقابل پرسپولیس در اصفهان برای تیمم پیش‌بینی می‌كنم كه نتیجه آن هم قابل پیش‌بینی نیست.

فینال جام حذفی در خرمشهر و تقابل با استقلال!

استادیوم خرمشهر كوچك است و از آنجا كه باید تماشاگران دو تیم به شكل مساوی در فینال حضور داشته باشند، ما نگران تماشاگران استقلال نیستیم، چون اطمینان دارم هواداران ذوب‌آهن نصف ورزشگاه را پر خواهند كرد.

خواب قهرمانی لیگ یا جام حذفی را ندیده‌اید؟

(با خنده) الان خواب دیدن دشوار است، چون تا زمان بازی خیلی مانده و ممكن است خواب‌های آشفته‌ای هم در این میان ببینیم!

درخصوص شرایط ذوب‌آهن در آسیا چه صحبتی دارید؟

فعلاً كه همه چیز تا حدودی به هم ریخته است اما گروه ما یكی از سخت‌ترین گروه‌هاست.

در این گروه حریف اصلی‌تان كدام تیم است؟

بازی اول ما در قطر با لخویا خواهد بود و بازی دوم هم با النصر عربستان در اصفهان كه البته زمزمه‌هایی هم شنیده می‌شود مبنی بر اینكه آنها نمی‌خواهند به ایران بیایند. جدا از این دیدار، ما باید با برنده الشباب و بنیادكار هم بازی كنیم كه البته احتمال پیروزی بنیادكار بیشتر است ولی هركدام بالا بیایند، حریفی قدرتمند خواهند بود. در كل همه تیم‌ها قوی هستند و ما هم تلاش‌مان را برای صعود می‌كنیم ولی انصافاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همه مدعی صعود هستند.

شما حاضر به میزبانی از تیم‌های عربی در كشور بی‌طرف هستید؟

معلوم است كه ما باید تلاش كنیم حق میزبانی‌مان حفظ شود. این حربه تازه تیم‌های عربی است كه وقتی پایشان را از كشورشان بیرون می‌گذارند، از لحاظ روحی خیلی ضعیف می‌شوند. آنها با مطرح كردن بحث بازی در زمین بی‌طرف قصد دارند ما را از نعمت تماشاگران‌مان محروم كنند و ما نباید اجازه بدهیم این اتفاق بیفتد. ایران از امن‌ترین كشورهای دنیاست و این را همه دنیا می‌دانند.

شما در لیگ و جام حذفی شرایط خوبی را برای ذوب‌آهن به وجود آوردید، در آسیا هم می‌توانید؟‌

تمام تلاش‌مان همین است كه نام و اعتبار ذوب‌آهن را در آسیا زنده كنیم و برای این مهم هم خیلی انگیزه داریم.

اما كارتان سخت است چون سال‌هاست كه تیم‌های ما در آسیا موفقیتی نداشته‌اند.

بله ولی از لحاظ داشتن استعدادها كشور ما در آسیا سرآمد است. ما امكانات نداریم ولی با اتكا به همین استعدادها می‌توانیم موفق شویم.