ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار نظر عابدینی درباره واریز پول حق پخش به حساب وزارتخانه



اخبار,اخبارورزشی,عابدینی


 اخبار ورزشی  - عابدینی: واریز پول حق پخش به حساب وزارتخانه غیرقانونی است

عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید ریختن پول حق پخش به حساب وزارت ورزش و جوانان تعریف قانونی ندارد و اگر چنین اقدامی صورت گیرد عمل بسیار نادرستی انجام شده است.

 اعتبار مربوط به حق پخش فوتبال به حساب وزارت ورزش و جوانان ریخته شود، اظهار کرد: اگر چنین تصمیمی گرفته شده باشد، اصلا درست نیست، چرا که طرف حساب صدا و سیما فدراسیون فوتبال است و اگر وزارت ورزش و جوانان بخواهد در این زمینه ورود کند این همان مقوله دخالت است.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال یک شخصیت حقوقی است که شرکتی به نام سازمان لیگ دارد و تعجب می‌کنم اگر این قرارداد فیمابین وزارت ورزش و جوانان با سازمان صدا و سیما بسته شده باشد و در این رابطه تنها می‌توانم بگویم زمانی که دو ریال ردوبدل می‌شود 100 نفر آدم پیدا می‌شوند، اما در جاهایی که باید به مساله ورود کنیم هیچ شخص پاسخگویی وجود ندارد.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال همچنین درباره توافق انجام شده میان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما درباره حق پخش تلویزیونی، بیان کرد: آنچه در دولت مصوب شده است، دستور بوده و لازم الاجراست، بنابراین همگی موافق به اجرای این مصوبه هستیم. در محتوای این مصوبه نیز آماده است که فدراسیون و صدا و سیما در فصل جاری به هر طریقی به توافق برسند اما این مساله در سال آینده در ردیف بودجه در نظر گرفته می‌شود تا این مساله به صورت کلی حل شود.

عابدینی ادامه داد: درباره خروجی این جلسه می‌توانم بگویم که از این پس تیم‌های فوتبالی که توسط شرکت‌های دولتی اداره می‌شوند دیگر از طریق این شرکت‌ها هزینه‌ای به آنها تعلق نمی گیرد و از سیستم‌ کارخانه‌ای پول دریافت نمی‌کنند که این موضوع اتفاق بسیار خوبی است و می‌تواند به مقوله عدالت در فوتبال میان تیم‌هایی که از نظر مالی شرایط مناسبی ندارند به سایر تیم‌ها کمک کند.


  اخبار ورزشی  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
واکنش مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به واریز پول بیت المال به حساب شخصی‌اش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پول به حساب باشگاه میلان واریز شد/ میلانی‌ها بار سفر به تهران را بستند



بازی  پرسپولیس ومیلان

پول به حساب باشگاه میلان واریز شد/ میلانی‌ها بار سفر به تهران را بستند

در شرایطی که ۶ آذر پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت، قرمزپوشان پول میلانی‌ها را به حساب‌شان ریختند.

به گزارش فارس، پس از حضور بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ایتالیا و امضای قرارداد با میلانی‌ها برای حضور ستارگان روسونری در ایران مقرر گردید که قرمزپوشان سریع‌تر با توجه به قرارداد پول میلانی‌ها را پرداخت کنند تا آنها نیز با توجه به امضای قرارداد حضورشان در ایران قطعی شود.

از همین رو این پول به حساب میلانی‌ها ریخته شد و حضور روسونری‌ در ایران قطعی شد. البته این در شرایطی است که به دلیل برخی مسائل هنوز این پول دست میلانی‌ها نرسیده و تا دو روز آینده آن را وصول خواهند کرد. ولی میلانی‌ها تمرینات پرفشار خود را برای بازی روز پنجشنبه 6 آذر مقابل پرسپولیسی‌ها آماده کردند و بار خود را برای سفر به تهران بسته‌اند.

/فارس