ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار نظر سرمربی آرژانتین بعد از پیروزی مقابل بلژیک



اخبار,اخبار,سابلا  تیم ملی فوتبال آرژانتین

اخبار ورزشی -  سابلا:‌ در کلاس جهانی بازی کردیم/آرژانتین حالا یکی از ۴ تیم برتر مسابقات است

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: از نظر تاکتیکی در کلاس جهانی بازی کردیم و یکی از ۴ تیم برتر مسابقات شدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس آلخاندرو سابلا پس از بازی امشب با بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 چهره شادی داشت. تیم او با تک گل گونزالو هیگواین یک بر صفر مقابل حریف اروپایی برنده شد و به دور نیمه نهایی رسید.

وی بعد از بازی اظهار داشت:‌ فوق‌العاده خوشحال هستم. بازی خوبی را شاهد بودیم.با این برد یکی از 4 تیم برتر جام شدیم.از نظر تاکتیکی و استراتژی بازی در کلاس برتر جهانی بود. بسیار خوشحالیم که این موفقیت را کسب کردیم.

سابلا افزود: از این که هیگواین گلزنی کرد، خوشحالم. او از حالا به بعد بهتر می‌تواند بازی کند.

پیکارهای جام جهانی 2014 از تاریخ 23 خرداد با مصاف برزیل و کرواسی آغاز شد و تا 22 تیرماه با انجام دیدار نهایی ادامه خواهد یافت.

---------------------------------

 

ویلموتس: بازی با آرژانتین دیداری معمولی بود/تحت تاثیر نام حریف قرارنگرفتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: بازی با آرژانتین یک دیدار معمولی بود که به هیچ‌وجه تحت تاثیر نام حریف قرار نگرفتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس مارک ویلموتس شنبه (امروز) هر چه تلاش کرد،‌ موفق نشد تیمش را دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل آرژانتین از شکست نجات دهد. تیم شگفتی‌ساز او یک بر صفر مغلوب گل نیمه اول گونزالو هیگواین شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

وی بعد از بازی اظهار داشت: مقابل آرژانتینی‌ها خودمان نبودیم و مطلقا تحت ‌تاثیر این حریف قرارنگرفتیم. بازی با آرژانتین مثل رویارویی با تیمی معمولی بود که در این بین، بلژیک بازی خوبی هم انجام داد.

ویلموتس ادامه داد: آرژانتینی‌ها زمان زیادی که داور در اختیارشان می‌گذاشت، را استفاده کردند. در مقابل ما همه راه‌هایی که منجر به بازگشت‌مان شود، امتحان کردیم.

او در پایان عنوان کرد: در مجموع حضوری خوب در این جام داشتیم و من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

پیکارهای جام جهانی 2014 از تاریخ 23 خرداد با مصاف برزیل و کرواسی آغاز شد و تا 22 تیرماه با انجام دیدار نهایی ادامه خواهد یافت.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی آرژانتین و بلژیک - آرژانتین 1 بلژیک 0

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از پیروزی برابر هلند



اخبار,سایبا تیم ملی فوتبال آرژانتین



اخبار رزشی - سابیا: مطمئنم آرژانتین می‌تواند قهرمان شود/ برای فینال باید فروتن باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از راهیابی به فینال جام‌جهانی اعلام کرد که به توانایی تیمش برای قهرمانی در این مسابقات اطمینان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، الخاندرو سابیا پس از شکست هلند در ضربات پنالتی مطمئن است که آرژانتین می‌تواند آلمان را در فینال شکست دهد و قهرمان جام‌جهانی 2014 برزیل شود.

دیدار نیمه‌نهایی بین دو تیم آرژانتین و هلند با تساوی بدون گل در 120 دقیقه به پایان رسید و سرخیو رومرو دو ضربه پنالتی هلند را مهار کرد تا تیمش را راهی فینال این مسابقات کند.

سابیا پس از این پیروزی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم و این پیروزی شادی بزرگی را برای ما رقم زد. بازی سختی بود اما همه بازی‌‌های جام‌جهانی همین طور هستند.

وی ادامه داد: اکنون به فینال رسیدیم؛ می‌دانیم که چه توانایی‌هایی داریم و مطمئنم که می‌توانیم قهرمان شویم. تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین خاطرنشان کرد: باید فروتن باشیم؛ سخت تلاش کنیم تا صد در صد توانمان را در فینال به کار بگیریم.

این اولین حضور آلبی‌سلسته در فینال جام‌جهانی پس از سال 1990 است که در آن دوره مقابل آلمان غربی شکست خورد.
اخبار ورزشی - فارس