ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار نظر بازیکنان هلند پس از شکست مقابل آرژانتین



اخبار,اخبار

 

 اخبار ورزشی - جام جهانی 2014
روبن بعد از شکست هلند: به ما افتخار کنید!

مهاجم تیم ملی فوتبال هلند معتقد است که مردم هلند باید به بازیکنان تیم ملی کشورشان افتخار کنند.

به گزارش جام جم ورزشی، آرین روبن پس از شکست مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی و ناکامی در رسیدن به فینال رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل تأکید کرد که هلند برای رسیدن به نیمه‌نهایی فوق‌العاده کار کرد.

نارنجی‌پوشان در مرحله یک‌چهارم نهایی در ضربات پنالتی مقابل کاستاریکا به پیروزی رسیدند اما پس از تساوی بدون گل مقابل آرژانتین نتوانستند به فینال صعود کنند.

روبن اظهار داشت: فکر می‌کنم خیلی زود باید این موضوع را فراموش کنیم. ما تاکنون کارمان را فوق‌العاده‌ انجام داده‌ایم. مطمئنا در حال حاضر ناراحت هستم اما تمام تلاشمان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: از اعماق قلبم می‌توانم صادقانه به شما بگویم که می‌توانید ببینید که چه طور همه از تیم حمایت می‌کردند. من فکر می‌کنم مردم می‌توانند به این بازیکنان افتخار کنند.

آرژانتین در فینال جام‌جهانی مقابل آلمان بازی خواهد کرد.
 
                                      .......................................


جام جهانی 2014
ابراز تنفر اشنایدر از ضیافت پنالتی‌ها

هافبک تیم ملی فوتبال هلند پس از از دست دادن ضربه پنالتی در دیدار مقابل آرژانتین در نیمه‌نهایی جام‌جهانی اعلام کرد که از ضربات پنالتی نفرت دارد.

به گزارش جام جم ورزشی، وسلی اشنایدر پس از اینکه ضربه پنالتی‌اش در جریان شکست تیم ملی هلند مقابل آرژانتین در نیمه‌نهایی جام‌جهانی توسط رومرو مهار شد، اعلام کرد: خیلی از ضربات پنالتی متنفرم.

وی اظهار داشت: این شکست برای ما سخت است. شایسته چیزی فراتر از این بودیم. شاید باید زودتر از این‌ها گل برتری را می‌زدیم.

هافبک تیم ملی فوتبال هلند افزود: من فکر می‌کنم تنها یک تیم در این مسابقه می‌خواست بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و آن هم آرژانتین بود. این واقعا غم‌انگیز است اما فوتبال همین است.

ضربات پنالتی اشنایدر و ولار توسط رومرو در این مسابقه مهار شد و این بازیکن خاطرنشان کرد: باید بخشی از مسئولیت این شکست را بر عهده بگیرم. گاهی کارها آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود. خیلی از ضربات پنالتی متنفرم.
  اخبار ورزشی -جام جم ورزشی

 


ویدیو مرتبط :
ماراتن هلند و آرژانتین در نیمه‌نهایی- آرژانتین 0 هلند 0

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر جالب بازیکنان ایران پس از شکست مقابل آرژانتین



اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی

 
 اخبار ورزشی - دژاگه در فیس‌بوک:
مقابل آرژانتین یک لحظه غافلگیر شدیم/ مقابل بوسنی با قدرت‌تر برمی‌گردیم

مهاجم تیم ملی ایران در صفحه فیس بوک خود نوشت: در دیدار مقابل آرژانتین یک لحظه غافلگیر شدیم.

به گزارش فارس، اشکان دژاگه، مهاجم تیم ملی ایران در صفحه فیس بوک خود نوشت:

واقعا ناراحت کننده است! ما نمایش قوی و قدرتمندی از خود ارائه کردیم اما در پایان و فقط در یک لحظه در زمین غافلگیر شدیم، اما فوتبال همین است و مطمئن باشید مقابل بوسنی قدرتمندتر برمی‌گردیم.

                                     .................................................


جام بیستم ـ ۲۰۱۴ برزیل
حقیقی: به مسی توهین نکنید/ با این کار فرهنگمان زیر سئوال می‌رود

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه شخصی‌اش نوشت بهتر است هواداران فوتبال به مسی توهین نکنند.

به گزارش   فارس، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه شخصی‌اش پس از باخت تیم ملی به آرژانتین و اینکه گفته می‌شود به صفحه شخصی این بازیکن و داور بازی از سوی هواداران ایرانی حمله مجازی صورت گرفته، نوشت: دوستان عزیز، دلیل نمی‌شود اگر مسی به تیم ملی ایران گل زده به صفحه شخصی او برویم و به او توهین کنیم چرا که با این کار فرهنگ خودمان را زیر سئوال می‌بریم.

گفتنی است تیم ملی فوتبال کشورمان با یک گل مقابل تیم ملی آرژانتین شکست خورد.


                               ................................................

 
تیموریان: بدشانسی و دروازه‌بان آرژانتین مانع برد ما شدند/ از جان مایه گذاشتیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بدشانسی و عملکرد خوب دروازه‌بان آرژانتین مانع پیروزی ما شد.

به گزارش فارس از برزیل، آندرانیک تیموریان پس از شکست یک بر صفر ایران مقابل آرژانتین گفت: بازی خیلی خوبی بود بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و مثل یک مرد بازی کردند. تمامی نفرات یک تیم بودیم، شکست ما مقابل آرژانتین با اختلاف زیادی نبود.

وی افزود: آن‌هایی که می‌گفتند مقابل نیجریه بازی نکردیم امروز توانستیم موقعیت‌های زیادی به وجود بیاوریم و با بدشانسی و عملکرد خوب گلر آرژانتین توپ‌هایمان درون دروازه نرفت.

وی در مورد اینکه داور یک پنالتی ایران را نگرفت، خاطر نشان کرد: واقعا داور یک پنالتی را نگرفت ما تا دقیقه 91 آرژانتین را کنترل کردیم و واقعا عالی بودیم اما متأسفانه توپ به گل رفت.

تیموریان در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند صعود کند، خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم بوسنی را ببریم و به مرحله بعد برویم.

وی در پایان گفت: دو بازی ما در جام جهانی تمام شده و دیگر صحبتی نداریم و باید به مسابقه بعدی امیدوار باشیم.
  اخبار ورزشی - فارس