ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارنظر خاص آقای خاص: دوست دارم سوآرس مصدوم شود!



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر انگلیس

 

اخبار ورزشی - اظهارنظر خاص آقای خاص: دوست دارم سوآرس مصدوم شود!

سرمربی چلسی در اظهارنظری جالب گفت، دوست دارد مهاجم لیورپول آسیب ببیند و بازی حساس یکشنبه شب را از دست بدهد.

به گزارش ایسنا ، در حساس‌ترین بازی هفته‌ نوزدهم لیگ برتر انگلیس یکشنبه چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف لیورپول می‌رود. ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی این باشگاه عنوان کرد، دوست دارد که سوآرس برای یکی، دو روز هم که شده آسیب ببیند تا به بازی یکشنبه شب نرسد!

"آقای خاص" که معمولا هر از چند گاهی اظهارنظری جالب و جنجالی دارد، گفت: دوست دارم سوآرس با آسیب‌دیدگی‌ جزئی در این چند روز مواجه شود تا بازی یکشنبه شب را از دست بدهد. دوست ندارم که آسیب او جدی باشد و فقط برای چند روز باشد.

اگر چه سوآرس چند بازی ابتدایی فصل جدید لیگ برتر انگلیس را به دلیل محرومیت از دست داد اما عملکرد خوبی در تیمش داشته و با زدن نوزده گل در سیزده بازی آمار خیره‌کننده‌ای را از خود به جای گذاشته است.

لیورپول در حالی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف چلسی می‌رود که چند روز پیش با شکست دو بر یک برابر منچسترسیتی صدر جدول رده‌بندی را از دست داد و به رده چهارم سقوط کرد. بنابراین شاگردان راجرز برای بازگشت به رده‌های بالاتر چاره‌ای جز پیروزی برابر آبی‌پوشان لندن ندارند.

 

البته چلسی هم با هدایت ژوزه مورینیو به سه امتیاز حساس این دیدار نیاز دارد؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است فاصله این تیم با دو تیم بالانشین جدول افزایش یابد. البته باید این را هم گفت که چلسی تا الان با هدایت سرمربی پرتغالی خود در استمفوردبریج طعم شکست را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نچشیده است که این می‌تواند انگیزه خوبی برای بازیکنان این تیم باشد.

مورینیو دیدار برابر لیورپول را بسیار سخت توصیف کرد. او گفت: هر دیداری سخت است. در دو دیدار اخیر برابر سوآنسی و کریستال پالاس که در استمفوردبریج برگزار شد، به سختی توانستیم با نتایج یک بر صفر و دو بر یک به پیروزی برسیم. برای پیروز شدن در لیگ برتر انگلیس باید بسیار تلاش کرد. بازی سختی برابر لیورپول داریم. آنها در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند و این یک امتیاز برایشان به شمار می‌آید. با این حال تلاش می‌کنیم تا از این بازی خانگی نهایت استفاده را ببریم.

آرسنال در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با 39 امتیاز صدرنشین است. منچسترسیتی با 38 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم‌های چلسی و لیورپول به ترتیب با 37 و 36 امتیاز سوم و چهارم هستند.
اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
خاص ترین حركات آقای خاص!! نبینی نصف عمرت بر فناست!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستور ویژه آقای «خاص» برای اعزام خارج نوبت به حج تمتع



 

 

 

دستور ویژه آقای «خاص» برای اعزام خارج نوبت به حج تمتع

 

شنیده ها حاکی از آن است که یکی از مقامات ارشد دولتی، با استفاده از اختیاراتی که مشخص نیست به استناد چه قانون و یا مصوبه قانونی به وی داده شده، اقدام به تقاضای سهمیه حج تمتع برای جمعی از افراد ـ که البته همه از ویژگی «شهرت» برخوردارند ـ کرده است.

به گزارش «تابناک»، در حالی که بسیاری از هموطنانمان، سال ها در نوبت اعزام برای انجام مناسک حج تمتع می مانند تا فرصت زیارت خانه خدا و انجام اعمال واجب آن نصیبشان شود، یکی از مقامات ارشد دولت، با فرستادن نامه هایی به رئیس و مسئولان سازمان حج زیارت، نام برخی افراد را برای اعزام خارج از نوبت به مراسم حج اعلام و دستور عملیاتی نمودن آن را صادر کرده است. این افراد که ترکیبی از ورزشکاران، هنرمندان، بازیگران سینما و حتی نمایندگان مجلس هستند، بعضا نه تنها خود، بلکه برخی اعضای خانواده هایشان همانند همسر و یا فرزندانشان نیز برای اعزام به سفر حج معرفی شده اند.

در واقع، در حج تمتع سال جاری (1389)، سهمیه ای بی نام و در مکاتبات به نام «سهمیه مربوطه» برای معرفی برخی افراد خاص در نظر گرفته شده که پس از بررسی ها، مشخص شد که این سهیمه، بخشی از سهمیه افراد عادی، از جمله، کهنسالان، میانسالان و آرزومندانی است که سال ها در نوبت تشرف حج هستند و اکنون با اختیارات آقای «خاص»، در اختیار افرادی گذاشته شده که نه فیش حج دارند و نه سال های گذشته، سپرده ای برای آن پرداخته اند.

بر پایه این گزارش، هرچند دستگاه های دولتی سالانه صدها نفر را به عنوان هدیه به سفر حج عمره اعزام می دارند، تاکنون کمتر سابقه داشته که بیرون از نوبت برای حج تمتع  ـ که حتی ممکن است، بیش از یک دهه نیز در نوبت اعزام مانده باشند ـ شخص یا اشخاصی را بیرون از نام نویسی برای اعزام معرفی نمایند.

اکنون پرسش این است؛

نخست، این مقام دولتی بر پایه چه مصوبه دولت و یا مجلس، چنین اختیاری را دارا شده است که افرادی را بیرون از نوبت و حتی بدون نام نویسی قبلی برای حج تمتع اعزام کند؟

دوم آن که ملاک تعیین این افراد «خاص» چه بوده است؟

و سوم، از آنجا که اعزام این افراد با توجه به سهمیه مشخص ایران در اعزام حجاج سال جاری، مستلزم حذف نام برخی ثبت نام کنندگان قبلی است ـ که سالها در نوبت بوده اند ـ آیا این ظلم آشکار به ایشان نیست و آیا حج افراد «خاص» معرفی شده از نظر شرعی پذیرفته خواهد بود و مهمتر اینکه آیا این اقدام با روح و هدف فریضه حج تناسبی دارد؟

در همین باره، منبعی که نخواست نامش فاش شود، در تماس با «تابناک» فهرست افراد معرفی شده در چند نامه از جمله نامه شماره؛..20/..786 مورخه مهر ماه سال جاری را که از سوی این مقام بلندپایه دولتی به ریاست سازمان حج و زیارت ابلاغ و به امضای یکی از معاونین این سازمان برای اجرایی شدن پاراف شده است، اعلام نمود؛ برای نمونه، در این فهرست ها حدود هجده نام به چشم می خورد که شامل یکی از ورزشکاران پیشکسوت به همراه همسر و دخترشان، هفت هنرپیشه و هنرمند که بعضا با خانواده معرفی شده اند و هشت نماینده مجلس که برخی با همسرانشان معرفی شده اند، به چشم می خورد.

این اسامی در واقع جایگزین افرادی شده اند که برخی، بیش از پانزده سال در نوبت بوده و مشخص نیست که آیا پس از این، عمرشان برای انجام این اعمال کفاف خواهد داد و یا خیر؛ بنابراین، به نظر نمی رسد، چنین کاری با هر توجیهی هم که باشد، نوعی رفتار عدالت محورانه باشد..../تحلیل:تابناک