ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات جنجالی آذری: چرا پنبه دزده دست به ریشش می کشد؟ / گلر پرسپولیس در حذفی اخراج نمی شد بالای سه تا می خوردند



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,سعید آذری

مدیرعامل ذوب آهن می گوید حرف هایش به پرسپولیس ها برنخورد، آنها پاک ترین تیم دنیا را دارند.

سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن سکوتش را با مصاحبه ای جنجالی می شکند. او اسمی از تیمی نمی آورد ولی مثل پرویز مظلومی می گوید داوری ها به نفع یک تیم خاص است. به ناگهان، با این حرف، هواداران پرسپولیس برمی خیزند و علیه مدیرعامل ذوب آهن موضع می گیرند. آذری اما می گوید حرف هایش کلی است و منظورش پرسپولیسی ها نبوده است.


آقای آذری حرف هایی که درباره داوری به نفع یک تیم خاص زدید، جنجال ساز شده و پرسپولیسی ها در فضای مجازی علیه شما موضع گرفته اند.
مگر من اشاره ای به نام پرسپولیس کردم؟ بنده کلی حرف زدم. ولی یک مثال خیلی معروفی داریم که می گوید این وقت ها، پنبه دزده، دست به ریشش می کشد.


چه شد که ناگهان به داوری ها اعتراض کردید؟
ببیند ما که با کارشناس ها ارتباطی نداریم. اسکوچیچ سرمربی فولاد می گوید بهترین فوتبال ایران را ذوب آهن انجام می دهد. مهدی پاشازاده همین حرف را می زند. آتیلا حجازی می گوید بهترین فوتبال را ذوب آهن ارایه می دهد. فرشاد پیوس که پرسپولیسی است همین نظر را دارد. ما فوتبال بازی می کنیم. متاسفانه در بازی استقلال اهواز باز هم مشکلات داوری پیش آمد. اصلا ما روی پنالتی بحثی نداریم چرا داور گل سالم ما را نمی گیرد؟ بعد از بازی پرسپولیس بود که هجمه ای علیه ما به راه انداختند و این شرایط پیش آمد. بنده هم که اسم از پرسپولیس ها نیاوردم، نظرم را کلی دادم. اگر پنبه دزد دست به ریشش می کشد، به ما چه ارتباطی دارد؟


پرسپولیسی ها می گویند ذوب آهن که در سه مسابقه این فصل مقابل همین ذوب آهن از داورها ضربه خورده است.
شما شک نکنید اگر در همان بازی جام حذفی هم اگر گلرشان از زمین بازی اخراج نشده بود و گلرشان کاوه را نمی زد، بالای سه گل از ما می خوردند. از همان موقع شما ببیند در اینستا هواداران این تیم چه کامنت هایی برای ما نوشتند. توام با توهین بود. به خودمان، خانواده مان و به باشگاه ذوب آهن. این در حالی است که طی دو سال گذشته همین ذوب آهن بیشترین کمک ها را به پرسپولیس کرده است. موقعی که آمدند محسن مسلمان را بخرند، پول نداشتند. ولی ما چک شان را قبول کردیم. همین الان محسن را از ترکیب شان بکشید بیرون ببیند چه کسی برای تیم شان میدان داری می کند؟ چه کسی می خواهد پلی میکرشان باشد؟ ما همیشه به آنها محبت داشته ایم و احترام می گذاریم. وقتی به اصفهان آمدند از سرمربی و سرپرست پرسپولیس تقدیر کردیم. منتهی هم نیست. وظیفه است. آقای مظلومی هم بعد از بازی استقلال حرف زد، الان فقط یکی دو باشگاه که نیست، صدای همه در آمده است. صدای سپاهان هم در آمده است. اول فصل یک فضایی ایجاد کردند که باند اصفهانی ها دارند فلان می کنند. قضا را تغییر دادند و داوری ها را تحت الشعاع قرار دادند. من صحبت هایم کلی است. به پرسپولیسی ها برنخورد. پرسپولیس پاک ترین تیم ایران است و عالی بازی می کند. نیازی نیست که علیه حرف های من موضع گیری کنند. اگر مشکلی ندارند که هیچ، اگر مشکلی دارند به ما ارتباطی پیدا نمی کند.


ولی قبول دارید فوتبال قابل پیش بینی نیست؟ از کجا معلوم گلر پرسپولیس اخراج نمی شد شما می باختید؟ یا در بازی رفت مگر توپ به دست بنگر نخورد که داور پنالتی گرفت و پرسپولیس باخت؟
من یک چیز می گویم. مگر ما پرسپولیس را در آزادی با 65 هزار تماشاچی دو بر یک نبردیم و به فینال جام حذفی رفتیم؟ کارلوس سانتوز سرش را چرخاند و توپ را توی دروازه کرد. بحثی در آن مسابقه نبود.کسی نمی تواند منکر توانایی ذوب آهن شود ولی علیه ما جوی به راه انداختند. الان ببیند داوری ها برای ما چطور بوده است. در همان بازی فولاد و پرسپولیس، مگر این تیم پنالتی نداد و داور به اشتباه نگرفت؟ من اگر حرفی زدم کلی بود. گفتم کسانی که می گویند باند اصفهانی باند اصفهانی در واقع قصد داشتند داورها را تحت فشار بگذارند.


در همین بازی هفته گذشته کارشناس های داوری گفتند در نیمه اول روی طارمی پنالتی شد و مدافع شما هم باید اخراج می شد.
یک کارشناس داوری این نظر را داد که او هم مسعود مرادی بود. آقای میرزا بیگی که خودش ناظر بازی بوده، در شبکه ورزش گفت که روی پنالتی پرسپولیس داور باید یک کارت زرد به طارمی می داد و پنالتی هم نمی گرفت. در همان صحنه طارمی در موقعیت آفساید توپ را گرفته است. نباید فقط به نظر یک کارشناس نگاه کرد.


شما می گوئید اشتباهات در واقع عمدی است یا سهوی؟
نه من نمی گویم تعمدا. اگر کسی تعمدی اشتباه کند که شرافت انسانی اش را زیر پا می گذارد. من می گویند این همه اشتباه نتیجه چیست؟ من فکر می کنم به خاطر اختلافاتی است که در سطح بالای فوتبال ما وجود دارد. الان اختلاف این است که چه کسی روی کمیته داوران نظارت کند؟ سازمان لیگ بازی ها را زیر نظر دارد ولی داوری ها زیر نظر فدراسیون فوتبال است. شما فکر می کنید چرا کارلوس کروش از تیم ملی استعفا می دهد؟


دلایل زیادی دارد.
به نظر من به خاطر این است که فدراسیون روی همه چیز تمرکز دارد الا تیم ملی. کروش می گوید سخت افزار را درست کنید تا من کارم را کنم ولی درست نشده. به نظر من باید برای حال مشکلات، یکسری چیزها از جمله داوری از بدنه فدراسیون جدا شود. الان این شکل کاری که ما داریم، حرفه ای نیست. بازی ها توسط سازمان لیگ برگزار می شود ولی نظارت داوری با فدراسیون است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
فیلم اخراج جنجالی ایمان صادقی دروازبان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات جنجالی مهرداد پولادی علیه پزشکان پرسپولیس!



تیم پرسپولیس,مهرداد پولادی,فوتبال ایران

اظهارات جنجالی مهرداد پولادی علیه پزشکان پرسپولیس!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تجویز‌های اشتباه پزشکان پرسپولیس بلایی سر من آوردند که تیم ملی را از دست دادم.

مهرداد پولادی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: تا به حال هیچ حرفی نزده بودم اما از پزشکان پرسپولیس بپرسید که چه بلایی سر من آوردند. از پزشکان پرسپولیس بپرسید که چرا من تیم ملی را به دلیل تجویزهای اشتباه آنها از دست دادم؟

وی افزود: دست پزشکان پرسپولیس درد نکند که من را به این روز در آوردند. البته خدا پدر و مادر دکتر نوروزی و خانم محمدی را بیامرزد که پیگیر مصدومیت من هستند و خدا را شکر از روزی که خدمت این عزیزان آمدم خیلی بهتر شدم.

پولادی ادامه داد: با تلاش دکتر نوروزی و خانم محمدی انشاءالله چند هفته دیگر پا به توپ می‌شوم. البته قطعا به بازی با قطر نمی‌‌رسم که به امید خدا تمام تلاشم را می‌کنم که بعد از این بازی بتوانم پا به توپ شوم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که پزشکان پرسپولیس چه اشتباهی کرده‌اند گفت: ببینید چه کار کردند که من دست به دامن کلینیک خوب استقلال شدم. تا الان حرفی نزده بودم اما مصدومیت کوچک من باعث شد که دو ماه عصا دستم باشد و حتی جراحی کنم. آمپولی به پایم زدند که همه چیز را بدتر کرد و مهمتر از همه تیم ملی را از دست دادم اما الان همه چیز تمام شده و در کلینیک دکتر نوروزی سعی می‌کنم تا به شرایط ایده‌آل برسم.

وی در خصوص آینده فوتبالی‌اش نیز گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم. بعد از تیم ملی سعی می‌کنم بهترین تصمیمم را بگیرم که چکار کنم. فعلا تمام فکر و ذکرم بهبودی پایم است.

مدافع تیم ملی در مورد بازی با عمان نیز گفت: این بازی دوستانه بود و ما 90 درصد از بازیکنان اصلی تیم ملی را نداشتیم البته بچه‌هایی که بودند همه زحمت کشیدند ولی درست نیست که اینطور در این شرایط حساس انتقاد کنیم الان باید مهمترین فکر و ذکر ما بازی با قطر و 3 امتیازش باشد تا راه صعود را هموار کنیم نه چیز دیگر.

پولادی در خصوص حضور دایی در پرسپولیس گفت: من فصل قبل نظرم را اعلام کردم. دایی باید زودتر به پرسپولیس می‌آمد چون یکی از بهترین گزینه‌ها بود البته کادر فنی ما در نیم‌فصل دوم نیز زحمات خود را کشید. من امیدوارم که پرسپولیس با دایی فصل تلخ گذشته را جبران کند.

وی در خصوص احتمال حضورش در اروپا نیز گفت: همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم و 3 بازی آینده تیم ملی در مقدماتی جام جهانی سپردم. الان اجازه بدهید فقط به این 3 بازی فکر کنیم تا بعدا بهترین تصمیم را بگیرم. من امیدوارم همه با یک حمایت همگانی یار دوازدهم تیم ملی باشند تا بتوانیم راهی جام جهانی شویم و از این راه دل میلیون‌ها هوادار فوتبال و ورزش شاد و خوشحال شود./جام ورزشی