ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اطلاعات جالب خسرو حیدری در مورد بوقچی مشکوک استقلال!



اخبار ,اخبار ورزشی ,خسرو حیدری

 

اخبار ورزشی - اطلاعات جالب خسرو حیدری در مورد بوقچی مشکوک استقلال!

موضوع توهین هواداران استقلال به بازیکنان و بی غیرت خواندن آنها پس از باخت به الشباب برای بازیکنان استقلال موضوع عجیبی بوده و آنها دنبال دلیل این شعارها بودند.

 حالا شنیده شده خسرو حیدری در این مورد اطلاعاتی دارد که در اختیار سرمربی تیم هم قرار داده است.

 چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر  اینکه یکی از بوقچی‌ها در تمرین با خسرو حیدری درگیری لفظی پیدا کرده و مصدوم شدن‌های متوالی او را مشکوک خوانده است. پس از آن که خسرو جواب این بوقچی را در تمرین داده بود، به نظر می رسید موضوع تمام شده باشد اما پس از بازی مقابل الشباب خسرو حیدری به سمت هوادارانی می رفت که او را بی غیرت می خواندند که متوجه می شود این بوقچی، کنار تماشاگرانی که به بازیکنان توهین می کنند، ایستاده و آنها را علیه بازیکنان تهییج می کند.

 خسرو این موضوع را به اطلاع قلعه نویی رسانده و سرمربی تیم هم قول داده به زودی با این بوقچی برخورد کند تا دیگر چنین رفتارهایی از سوی بوقچی‌ها رخ ندهد.
اخبار ورزشی - بانک ورزش
 


ویدیو مرتبط :
گل خسرو حیدری و پیروزی استقلال در بازی رفت با بوریرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه استقلال از خسرو حیدری شکایت کرد



 

باشگاه استقلال از خسرو حیدری شکایت کرد

 

باشگاه استقلال از خسرو حیدری شکایت کرد

باشگاه استقلال به دنبال اظهارات خسرو حیدری بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان، از این بازیکن به دادگاه شکایت کرد.

باشگاه استقلال پس از رد و بدل شدن بیانیه ها و مصاحبه های بین این باشگاه اعلام کرد: « در پی صحبت‌های نامربوط خسرو حیدری و اتهامات واهی او نسبت به مسئولین باشگاه استقلال، کمیته حقوقی این باشگاه از این بازیکن به دادگاه شکایت کرد.

کمیته حقوقی باشگاه استقلال در شکایت خود از خسرو حیدری از دادگاه درخواست کرده با توجه به اینکه اتهامات او نسبت به مسئولین این باشگاه به هیچ وجه صحت ندارد و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود لذا نامبرده باید در دادگاه حاضر شده و نسبت به حرف‌های خود با ادله و سند پاسخگو باشد.»

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که تیم های استقلال و سپاهان سال گذشته نیز به دنبال درگیری های لفظی واعظی آشتیانی و قلعه نویی اختلافات زیادی با یکدیگر داشتند و این بار نیز به نظر می رسد این اختلافات ادامه داشته باشد.