ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اصغر کاردوست: به دعای مردم نیاز داریم


ملی پوش بسکتبال ایران گفت: نماینده مردم ایران در جام ملت ها هستیم و از آنها می خواهیم که دعای خود را بدرقه راهمان کنند.

خبرگزاری ایسنا: فدراسیون جهانی بسکتبال بعد از پیروزی ایران مقابل فلسطین به تمجید از حامد حدادی و اصغر کاردوست سنترهای ایران پرداخت و این دو بازیکن را به غول های تیم ایران تشبیه کرد.

کاردوست بعد از پیروزی مقابل فلسطین گفت: نوع بازی دیروز ما مقابل فیلیپین به شکلی بود که هیچ بازیکنی از عملکرد خود رضایت نداشت. خوشبختانه امروز تیم واقعی ایران را دوباره نشان دادیم؛ تیمی که تمام حریفان را با اختلاف شکست می دهد.

سنتر تیم ایران گفت: هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد. بازیکنان تیم تمام زحمت خود را می کشند تا در این مسابقات موفق شوند. ما نماینده مردم ایران هستیم و از آنها می خواهیم که دعای خود را بدرقه راهمان کنند.

او ادامه داد: سرمربی تیم بعد از دیدار مقابل فیلیپین به ما گفت که این شکست تمام شده است و دیگر نباید به فکر آن باشیم. مسابقه دیروز حکم یک سرماخوردگی در فصل زمستان را داشت.


ویدیو مرتبط :
اسلم دانک تماشایی کاردوست در بازی با بحرین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیمان معادی دیگر به اصغر فرهادی نیاز ندارد!


اغلب منتقدان و حتی برخی از دوستداران او پیش از اجرای این نمایش بازی قدرتمند معادی را در دو فیلم اخیر اصغر فرهادی نتیجه تلاش و بازی‌گردانی مناسب کارگردان می‌دانستند اما اجرای «خشکسالی و دروغ» خط ابطالی بود بر این فرضیه غلط.

نمایش «خشکسالی و دروغ» فارغ از تمام نکات مثبت و منفی آن نمایانگر توانایی‌های پیمان معادی در قامت یک بازیگر حرفه‌ای است.

اغلب منتقدان و حتی برخی از دوستداران او پیش از اجرای این نمایش بازی قدرتمند معادی را در دو فیلم اخیر اصغر فرهادی نتیجه تلاش و بازی‌گردانی مناسب کارگردان می‌دانستند اما اجرای «خشکسالی و دروغ» خط ابطالی بود بر این فرضیه غلط. ضمن اینکه نمایانگر گوشه‌ای دیگر از توانایی‌های این بازیگر خلاق در به تصویر کشیدن زندگی روزمره انسان معاصر است. به مناسبت اجرای نمایش «خشکسالی و دروغ» گفت‌وگویی را با پیمان‌معادی ترتیب دادیم:

به‌عنوان سوال اول مایل بودم تحلیل شما را از ورود افرادی در مشاغل دیگر به‌عنوان بازیگر ارزیابی کنم، افرادی که پیش از حضور به‌عنوان بازیگر در سمت‌های دیگری در همین سینما حضور داشتند مانند خود شما که پیش‌تر به‌عنوان نویسنده آثار سینمایی و سازنده فیلم کوتاه می‌شناختیمتان.

شما از زاویه‌ای دارید به ماجرا نگاه می‌کنید که زاویه تاز‌ه‌ای است و همین نگاه برای شما طرح پرسش کرده اما جواب من به پرسش شما اینگونه است که هر فردی روزی از جایی وارد حوزه بازیگری شده. حالا ممکن است.

 این فرد تحصیلات پزشکی داشته باشد یا از افراد شاغل در همین سینما باشد که اتفاقا این به خودی خود بسیار هم خوب است چون این افراد بیشترین نزدیکی را با مقوله سینما دارند و به نوعی جایزترین افرادی هستند که می‌توانند به این مقوله ورود پیدا کنند. ما به هر حال در طی این سال‌ها در این سینما حضور فعال داشته‌ایم و مدام سر صحنه و استودیو‌های مونتاژ حضور داشتیم.