ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اشک‌های خداحافظی بکام+عکس



پیروزی پاری سن ژرمن,بکام

پیروزی پاری سن ژرمن با اشک‌های خداحافظی بکام

پاری سن ژرمن در هفته‌ سی و هفتم لاشامپیونه در حالی که دیوید بکام را 82 دقیقه در زمین داشت برابر برس به پیروزی سه بر یک رسید.

به گزارش ایسنا:پاری سن ژرمن در هفته‌ سی و هفتم لاشامپیونه موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک برس را شکست دهد.

در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ در دقایق 5 و 35 و بلیز متئودی (31) برای پاری سن ژرمن گلزنی کردند و تک گل برس را چارلیستون در دقیقه‌ 81 به ثمر رساند.

در این دیدار دیوید بکام، هافبک انگلیسی 82 دقیقه‌ برای تیمش بازی کرد و پس از پایان این دیدار بازیکنان پاری سن ژرمن برای این بازیکن جشن خداحافظی گرفتند تا بکام که به نظر می‌رسد در آخرین بازی خود برای پاری سن ژرمن به میدان رفته است، شب پر شکوهی را سپری کرده باشد.

پس از پایان این دیدار دیوید بکام با چشمانی اشک آلود ضمن خداحافظی با تمام هم تیمی‌هایش ورزشگاه پارک دو پرنس را به همراه اعضای خانواده‌اش ترک کرد.

پیروزی پاری سن ژرمن,بکام

دیوید بکام هافبک انگلیسی چندی پیش با قراردادی شش ماهه از لس آنجلس گلکسی به پاری سن ژرمن پیوست و در این تیم 12 بار به میدان رفت.

بکام قرارداد خود در تیم پاری سن ژرمن را به امور خیریه اختصاص داد.

در دیگر دیدارهای هفته‌ سی و هفتم فرانسه مارسی، تیم دوم جدول با دو گل مغلوب سنت اتین شد و دیدار تیم‌های مون‌پولیه و لیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در تنها بازی باقی مانده هفته‌ سی و هفتم لاشامپیونه امروز (یکشنبه) لیون مهمان نیس است.

در جدول رده‌بندی پاری سن ژرمن با 80 امتیاز از 37 بازی قهرمانی خود را قطعی کرده است و تیم‌های مارسی و لیون به ترتیب با 70 و 63 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

در انتهای جدول رده‌بندی سقوط تیم‌های نانسی و برس به دسته پایین‌تر قطعی شده است.

ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
خداحافظی گریان بکام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: اشک های خداحافظی فروغی


رسول فروغی امروز از دنیای داوری خداحافظی کرد.

خبرآنلاین: رسول فروغی امروز از دنیای داوری خداحافظی کرد.

رسول فروغی کمک داور ارزنده ایران امروز از دنیای داوری خداحافظی کرد.او آخرین مسابقه ای را که پرچم زد بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان بود.

فروغی پس از این بازی روی دوش محسن بنگر اشک ریخت و از دنیای داوری خداحافظی کرد.این عکس،تصویری است از رسول فروغی که از قلمدوش بنگر پایین آمده است و همچنان دارد اشک می ریزد.

عکس: اشک های خداحافظی فروغی