ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال در ارسال نمابرها



 

 

اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال در ارسال نمابرها

 

نمابرهای هیأت کهگیلویه و بویراحمد به دفتر مشاور املاک در بندرعباس می‌رود!

پس از آنکه طی ماه های گذشته، فدراسیون فوتبال به جای آنکه با یک لوله کش تماس بگیرد و مشکل ساختمان خود را از طریق وی حل کند، اشتباهأ با محمد خاکپور- سرمربی تیم استیل آذین- تماس گرفت، این بار نوبت به اشتباه گرفتن در شماره نمابر دفتر هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد با یک دفتر فروش املاک در شهر بندرعباس رسیده است.

مدیر این دفتر املاک منطقه خلیج فارس، گفت: نزدیک به چند ماهی است که از دفتر فدراسیون فوتبال نمابرهایی برای اطلاع رسانی به هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد به دفتر بنده ارسال می شود که بارها این مورد را به دفتر فدراسیون اطلاع داده ام، اما بازهم این نمابرها به دفتر بنده ارسال می شود.

نقوی با بیان اینکه دیگر از این اوضاع خسته شده ام، اظهار کرد: روزی بالغ بر 5 تا 6 نمابر از دفتر فدراسیون به دفترم ارسال می شود که این موضوع باعث کلافگی‌ام شده و مشخص نیست مسوولان فدراسیون فوتبال با این همه تشکیلات هنوز در دفتر تلفن خود شماره های هیأت های استانی را ندارند که دست به این اشتباهات می زنند. واقعأ برای ورزشی با این همه طرفدار جای تأسف دارد.

در آخرین نمابر ارسال شده خطاب به مسوولان هیأت فوتبال کهگیلویه و بویر احمد، اسامی داوران و ناظرینی از این استان جهت قضاوت بازی دو تیم سپاهان نوین اصفهان و آبفا تهران از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور در تاریخ 22 آذرماه سال جاری دیده می شود که به امضای مسعود عنایت - رییس کمیته داوران- و مهدی محمد نبی- دبیرکل فدراسیون فوتبال- رسیده است و به صورت اشتباه به دفتر املاکی واقع درشهرستان بندرعباس ارسال شده است.


ویدیو مرتبط :
آمار عجیب سفر خارجی کارکنان فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرده‌برداری از اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال


احمد براتی در برنامه نود ثابت کرد که هوشنگ نصیرزاده همتای خود در فدراسیون جهانی فوتبال را نمی‌شناسد.

خبر آنلاین: در برنامه این هفته نود، در همان ابتدای پرسش و پاسخ عادل با مهمان‌ها، بحث كوكب خانم و داستایوفسكی كه از جانب علی دایی مطرح شده بود به میان آمد كه نصیرزاده به عنوان رئیس كمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از خود به عنوان فردی كه تخصص نوشتن آیین نامه دارد، دفاع كرد.

پس از آن احمد براتی كارشناس حقوقی فوتبال روی خط برنامه آمد. براتی گفت: «نصیرزاده آدم مطلع و با پشتكاری است. ولی نظر من در مورد كمیته حقوقی چیزی نیست كه ایشان می‌گویند. روسای كمیته‌های حقوقی فیفا، یوفا و كنفدراسیون فوتبال آسیا حقوقدان هستند. اگر ما بخواهیم با منطق آقای نصیرزاده پیش برویم نیازی نیست كه رئیس كمیته پزشكی یك پزشك باشد. من می‌توانم بروم جای دكتر هاشمیان به عنوان رئیس كمیته پزشكی بنشینم؟ در دنیا این مسئله رعایت شده. این‌ها از بدیهیات هستند. رئیس كمیته حقوقی بنا بر منطق باید یك فرد حقوق دان باشد.»

نصیرزاده كه از براتی ایراد گرفت نام رئیس كمیته حقوقی فیفا را نمی‌داند، در دفاع از خود گفت: «پشتكار شما هم قابل تقدیر است. اگر كسی بود كه تحصیلات حقوق داشت و اطلاعاتش هم خوب بود، عالی بود. ولی جایگاه من قانونی است. در آیین نامه آمده كه این كمیته دارای یك نفر رئیس، یك نایب رئیس و 5 نفر عضو است.»

عادل فردوسی‌پور هم از عوامل برنامه نود خواست كه مشخص كنند چه كسی رئیس كمیته حقوقی است و بعدا مشخص شد كه حرف براتی درست بوده. نصیرزاده هم در توجیه این اشتباه خود گفت كه مكاتبات فدراسیون فوتبال با كمیته حقوقی فیفا، با شخصی به نام ماركو انجام می‌شود. در حالی كه براتی به درستی گفته بود كه رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، رئیس كمیته حقوقی فیفا هم هست. حالا مشخص نیست شخصی كه با فدراسیون فوتبال ایران مكاتبه می‌كند، كیست و اصلا آیا در فیفا سمتی دارد یا نه؟ نصیرزاده هم وقتی متوجه این موضوع شد، از تعجب جوابی برای این موضوع نداشت.