ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسکوچیچ: هیچ‌گاه نگفتم داور پلنگ صورتی است



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,اسکوچیچ

 فهمیدند اشتباه کردند اما عذرخواهی نکردند
اسکوچیچ: هیچ‌گاه نگفتم داور پلنگ صورتی است

سرمربی فولادی‌ها می‌گوید ای‌کاش کمیته داوران به‌مانند بازی‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال وقتی اشتباه داور علیه فولاد را دید از این تیم و هوادارانش نیز عذرخواهی می‌کرد.

به گزارش ورزش سه، دراگان اسکوچیچ در رابطه با اشتباه داوری علیه فولاد، پلنگ صورتی خواندن داور بازی و محرومیت خود اظهارنظر کرد، دراگان درباره مسائل عنوان‌شده به خبرنگار "ورزش سه"، گفت:


 فهمیدند اشتباه کردند عذرخواهی نکردند.
من انتظار داشتم همان‌طور که کمیته داوران برای اشتباهاتی که داوران علیه استقلال و پرسپولیس مرتکب می‌شوند و سپس به آن اذعان می‌کنند، از این تیم‌ها و هوادارانشان عذرخواهی می‌کند بعد از مسجل شدن اشتباه علیه تیم ما، از باشگاه فولاد و هوادارانش نیز عذرخواهی می‌کرد که این اتفاق هیچ‌وقت نیفتاد. آن‌ها پس ‌از این که کاملاً متوجه شدند اشتباهی علیه فولاد اتفاق افتاد که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر، هیچ‌وقت عذرخواهی نکردند.


هیچ‌گاه نگفتم داور پلنگ صورتی است
در مورد محرومیت خودم باید بگویم که من هیچ‌گاه نگفتم که داور بازی پلنگ صورتی است، حتی وقتی یک خبرنگار از من پرسید منظورتان این است که داور بازی پلنگ صورتی است من گفتم دراین‌باره هیچ نظری ندارم، بنابراین من این عنوان را به داور بازی نگفتم.
امیدوارم مشکلات داوری تمام شود


اگر عوامل فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیدند که پلنگ صورتی داور بازی است من خیلی تعجب نمی کنم، به هرحال امیدوارم هرآنچه که هست مشکلات داوری بر علیه فولاد خوزستان هرچه سریعتر پایان یابد تا ما بتوانیم از بازی هایی که انجام می دهیم نتایج لازم را کسب کنیم.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
کارتون پلنگ صورتی - پلنگ صورتی دکتر می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسکوچیچ:منظورم از «پلنگ صورتی» داور نبود


سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به حکم محرومیت خود گفت: من اهانتی نکردم؛ در همان نشست خبری تاکید کردم منظورم از پلنگ صورتی داور نیست اما ظاهرا اعضای کمیته انضباطی بد برداشت کرده اند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به حکم محرومیت خود گفت: من اهانتی نکردم؛ در همان نشست خبری تاکید کردم منظورم از پلنگ صورتی داور نیست اما ظاهرا اعضای کمیته انضباطی بد برداشت کرده اند.

دراگان اسکوچیچ امروز پس از سه هفته غیبت در برابر خبرنگاران در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان با سایپا البرز حاضر شد و اظهار داشت: درگذشت علی اکبر دارستانی که خبر فوتش ما را متاثر کرد را به جامعه ورزش ایران تسلیت می‌گویم.

وی افزود: ما تیم سایپا البرز را کاملا آنالیز کرده ایم و طبیعی است که آنها هم تیم فولاد خوزستان را ارزیابی و آنالیز کرده باشند اما ما کاملابرای بازی فردا آماده ایم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: با توجه به آنالیزهای انجام شده امیدوارم نقاط ضعفی که از تیم سایپا به دست آورده ایم برای فردا بتوانیم استفاده کنیم.

وی افزود: من از بازیکنانم می خواهم در این بازی هم آماده و با انگیزه باشند؛ تیم سایپا را تیم خوب و محترمی می دانم اما ما با انگیزه مضاعف به این بازی می‌رویم.

اسکوچیچ با اشاره به هدف گذاری برای کسب سه امتیاز بازی گفت: چیزی که علی رغم همه مسائل برای من مهم است بیلان کاری فولاد خوزستان است که در این نیم فصل خیلی بهتر شده است.

وی گفت: برای بازی مقابل شاگردان مجیدی 4 بازیکنمان را در اختیار نداریم که این کمی برایمان سخت است؛ شریفات، نساریچ، بدرلو و ابراهیمی بازی فردا همراه ما نیستند البته ابراهیمی مصدوم بود که با تلاش پزشکان از پس فردا به تمرین برمی گردد.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به خبرنگاران درباره حکم فدراسیون انضباطی و محرومیت یک جلسه ای خود نیز گفت: در این کمیته مرا محکوم کردند اما قاعدتاً باید وقتی کسی متهم می شود سخنانش نیز شنیده شود.

وی تاکید کرد: من اهانتی نکردم؛در همان نشست خبری نیز تاکید کردم منظورم از پلنگ صورتی داور نیست اما ظاهرا اعضای کمیته انضباطی بد برداشت کرده‌اند.