ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسفندیاری‌فر روی صندلی بنا


مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به جای محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اواخر بهمن ماه راهی تورنمنت زومباتلی مجارستان خواهد شد و محمد بنا نیز در این مسابقات به دلیل همزمانی با مسابقات آسیایی غایب خواهد بود، البته بنا در صورتی‌که تیم ایران راهی جام وهبی امره ترکیه نمی‌شد، می‌توانست راهی مجارستان شود اما در آن زمان به دلیل این تداخل قید حضور در جام زومباتلی را زد و در نهایت تورنمنت وهبی امره نیز به دلیل مخالفت شورای برون مرزی منتفی شد تا اسفندیاری‌فر در تورنمنت زومباتلی مجارستان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باشد.

محمد بنا با تایید این خبر اظهار داشت: در این تورنمنت ایرج اسفندیاری‌فر سرمربی خواهد بود و من نیز باید آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند شوم.


ویدیو مرتبط :
آموزش استفاده از صندلی نردبان شو/09120132883/بهترین صندلی کم جا/صندلی چند کاره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وطرز تهیه مرغ سوخاري در فر



 

 

مرغ سوخاری در فر

 


مواد لازم :

 

 

مرغ متوسط
1 عدد
سيب‌زميني حلقه شده
به ميزان لازم
پياز حلقه شده
به ميزان لازم
پودر سوخاري
به ميزان لازم
ادويه (پودر سير، زردچوبه، گلپر و سبزي‌هاي خشك) به ميزان لازم

 

طرز تهيه :

 

 

مرغ را پس از پاك كردن و شستن به قطعات دلخواه خرد كرده و به همراه سيب‌زميني و پيازهاي حلقه شده در پودر سوخاري غلتانده ، سپس مرغ‌ها را همراه با سيب‌زميني و پياز در سيني فر بچينيد. مي‌توانيم كمي كره هم رويش بريزيم، بعد روي سيني را فويل كشيده يك ساعت در فر 350 درجه فارنهايت (175 درجه سانتي‌گراد) مي‌گذاريم. نيم ساعت آخر پخت، فويل را برداشته تا مرغ طلايي شود.